check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części do Motocykli Cross Chiński

Charakterystyka marki

Motocykle typu cross, w żadnym razie dopuszczone nie mogą zostać do ruchu drogowego, ze względu na brak posiadanej homologacji, a ich moc jest znacznie ograniczona. Powody, dla których to właśnie cross stale pozostaje na liście najczęściej wybieranych typów pojazdów, są tak różne. Chiński cross, to jedna z możliwości wyboru specjalistycznego sprzętu i akcesoriów. Zanim jednak podejmiemy ostateczną decyzję, warto zastanowić się, czego tak naprawdę oczekujemy od maszyny i jakie spełniać powinna ona funkcje. Chiński cross, jest o tyle specyficzny, że jego główną zaletą jest niewielka cena w porównaniu z pojazdami typu cross produkowanymi przez firmy kontynentalne i amerykańskie. Zdecydowanie, wersja chińska, odpowiednia będzie dla każdego, kto przede wszystkim posiada ograniczony budżet, bądź też nie czuje potrzeby koncentrowania się na wytrzymałości i solidności sprzętu, która trwać powinna przez długie lata. Gdy zaś bardziej niż na długoletniej solidności zależy nam na niskiej cenie i łatwym dostępie do pożądanego towaru, w postaci chociażby części, warto rozważyć możliwości, jakie daje właśnie chińska wersja crossa.             Pojazdy cross produkcji chińskiej, sprawdzą się w idealnym stopniu podczas rekreacyjnych wypraw po okolicznych lasach. W przypadku crossu chińskiego, warto uświadomić sobie, że najbardziej optymalna będzie wersja silnika o pojemności nie większej niż 200ccm. Większe parametry mogą okazać się ryzykowne ze względu na to, że rama pojazdu cross może okazać się zbyt delikatna i tym samym nie wytrzyma zbyt dużej prędkości.

125

Małolitrażowe motocykle terenowe, określane potocznie jako Cross Chiński 125, to doskonała propozycja dla osób chcących rozpocząć swoją przygodę z jazdą off-roadową. Niskie koszty zakupu oraz eksploatacji stanowią największą zaletę jednośladów produkowanych w ChRL. Czego jeszcze można się spodziewać po chińskich Crossach 125? Niewielkiej masy, prostej i wytrzymałej konstrukcji, atrakcyjnego spalania oraz silnika zapewniającego odpowiedni zapas mocy - zarówno w terenie, jak i na asfaltowych drogach. Cross Chiński 125 posiada jednocylindrowy silnik czterosuwowy o mocy maksymalnej 12 KM i maksymalnym momencie obrotowym 14 Nm. Przy tak lekkiej konstrukcji motocykla (na sucho to tylko 65 kilogramów) takie osiągi są gwarancją bardzo dynamicznych przyspieszeń, prędkości maksymalnej ponad 80 km/h i - przede wszystkim - bardzo dobrej zabawy w błocie, śniegu i sypkim piasku. Na pokładzie Cross Chiński 125 znajdziemy gaźnikowy układ zasilania, manualną skrzynię biegów o czterech przełożeniach, rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), mokre sprzęgło wielotarczowe, mechaniczny rozrusznik nożny (kickstarter) i napęd klasycznym łańcuchem. Szkieletem Cross Chiński 125 jest stalowa rama grzbietowa i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. Początkujący motocykliści, którzy zdecydują się na zakup tego modelu będą mogli cieszyć się miękko zestrojonym zawieszeniem o dużym skoku i skutecznym układem hamulcowym, który fenomenalnie radzi sobie z niewielką masą jednośladu. Z przodu znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z jednotłczkowym zaciskiem hamulcowym, z tyłu zaś - centralną kolumnę z amortyzatorem olejowym (regulacja napięcia wstępnego sprężyny w standardzie) typu Monocross i wentylowaną tarczę hamulcową z zaciskiem dwutłoczkowym. Cross Chiński 125 porusza się na 17. i 14. calowych (przód/tył) felgach szprychowych z aluminiowymi obręczami, które zostały obute w opony terenowe o agresywnym bieżniku.