check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części do Motocykli Daelim

Charakterystyka marki

Związana ściśle z Koreą Południową marka Daelim Industrial, obejmuje zasięgiem praktycznie cały świat. Wpływy, adekwatne są do wykonywanej pracy przez koncern, który niezwykle aktywny nie tylko jest w procesie produkcji pojazdów osobowych jednośladowych, ale także i w takich dziedzinach, jak dostarczanie gazu, rafinerie naftowe, przemysł, roboty budowlane oraz budownictwo. Wszechstronność koncernu, stanowi jego największy atut i zarazem, pozwala na swobodne korzystanie z usług Daelim Industrial, która odnalazła sposób na połączenie uniwersalności z profesjonalizmem. Firma działa aktywnie na terenie Korei Południowej już od 10 października 1939 roku. Od tego dnia, aż do czasów obecnych, Daelim Industrial pozwala na uzyskanie każdemu ze zleceniodawców dokładnego wykonania powierzonego zadania, niezależnie, którego z sektorów aktywnego działania koreańskiej firmy zadanie to dotyczy.             Największą siłą Daelim Industrial jest precyzja i dokładność, implementowane w absolutnie każdej sytuacji. Cechy te, w największym stopniu sprawdzają się podczas wykonywania zadań typowo technicznych, jak np. w przypadku projektowania nowego modelu pojazdu jednośladowego, lub w czasie sporządzania pomiarów, by utworzyć most, bądź nową drogę. Pasją, którą kieruje się w wykonywaniu swojej pracy koncern Daelim Industrial, jest tworzenie. Tworzenie to, jest procesem szeroko pojętym i dotyczyć może najróżniejszych elementów. Proces zakończonego tworzenia, obserwować można niemal na każdym kroku, ponieważ Daelim Industrial zawsze doprowadza do samego końca swoje projekty. Za godne zainteresowania i poszukiwane cechy, które cenione są przez chiński koncern uznać można przede wszystkim podejście globalne. Jako klienta docelowego, Daelim Industrial uznaje cały świat i tym samym, aktywnie importuje produkty także i państw, które znajdują się na zupełnie innych, dalekich od Azji kontynentach, jak Afryka, czy Europa. Kluczem sukcesu koncernu jest gotowość do podejmowania wyzwań, otwartość na innowacje oraz szacunek dla klienta.