Derbi Atlantis

Atlantis 25


Atlantis 50

Zdjęcie Derbi

Derbi Atlantis to kompaktowy skuter z najniższej klasy pojemnościowej, którego środowiskiem naturalnym jest zatłoczone miasto. Jak przystało na produkt renomowanego, hiszpańskiego producenta model Atlantis cechuje wysoka jakość wykonania i długa lista zalet, które pozwoliły mu zdobyć dużą popularność na rodzimym i ogólnoeuropejskim rynku motoryzacyjnym. Oto najważniejsze z nich, które także w Polsce powiększyły grono miłośników marki Derbi.


  • Doskonały na start. Jednostka napędowa o pojemności skokowej 49 cm³, dzięki której Atlantis'em mogli poruszać się wszyscy posiadacze karty motorowerowej.

  • Mocny silnik. Moc maksymalna 4,5 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm w połączeniu z niską masą własną (około 88 kilogramów ze wszystkimi płynami) to gwarant dynamicznych przyspieszeń w ruchu miejskim i prędkości maksymalnej ponad 75 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta).

  • Prosta budowa. Chłodzenie powietrzem, bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT i gaźnikowy układ zasilania- z naprawą i bieżącym serwisem takiego zestawu poradzi sobie każdy, kto choć trochę interesuje się mechaniką i ma na wyposażeniu swojego warsztatu zestaw podstawowych narzędzi.

  • Dostępność części zamiennych i tuningowych. Szeroki wachlarz wysokiej jakości podzespołów za rozsądną cenę sprawił, że utrzymanie Atlantis'a w dobrej formie nie nadwyręży nawet niewielkiego budżetu. Mimo, że ten model został skierowany do nieco starszych użytkowników, to swoboda modyfikacji jednostki napędowej przyciągnęła również nastoletnich motocyklistów i pozwoliła zwiększyć sprzedaż.

  • Niskie zużycie paliwa. Warto pamiętać, że Atlantis wszedł do oferty w 1998 roku, a w tamtych czasach średnie spalanie silnika dwusuwowego na poziomie 3 l/100 kilometrów (w cyklu miejskim) uchodziło za atrakcyjne i jak najbardziej akceptowalne. Na zbiorniku paliwa o pojemności 6 litrów Derbi zapewniało około 200 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu, co również było dużym plusem tego modelu.

  • Wytrzymała konstrukcja. Solidna rama z rur stalowych stała się fenomenalnym szkieletem dla komfortowo zestrojonego zawieszenia i wydajnego układu hamulcowego.

  • Wygoda i bezpieczeństwo podróżowania. Amortyzacją 12-calowych kół zajmował się klasyczny widelec teleskopowy i pojedynczy (olejowy) element resorująco-tłumiący oparty na jednostronnym wahaczu wleczonym, więc nawet na drogach o kiepskiej jakości nawierzchni pokonywanie znacznych dystansów było przyjemne. Wyhamowanie pojazdu powierzono pojedynczej, wentylowanej tarczy i jednotłoczkowemu zaciskowi hydraulicznemu (przód) oraz tradycyjnemu hamulcowi bębnowemu (tył), które wspólnie zapewniały krótką drogę hamowania.

  • Fenomenalne właściwości jezdne. Doskonała zwrotność, lekkość prowadzenia i dziecinnie prosta obsługa- w skuterze z najniższej klasy pojemnościowej to niezastąpione zalety dla początkujących użytkowników.

  • Ponadczasowy wygląd. Łagodne linie nadwozia, stonowana kolorystyka i obłe kształty- taka stylistyka nawet dziś, po 20 latach od premiery jest nadal aktualna i będzie przyciągać spojrzenia przechodniów.

  • Duża funkcjonalność. W skład wyposażenia seryjnego wchodzi pojemny kufer centralny, który wraz ze schowkiem pod kanapą i płaskim podestem pod stopami z pewnością w zupełności zaspokoi potrzeby użytkowników.

Jak widać Derbi Atlantis to dopracowany jednoślad, który w latach swojej obecności na rynku wart był swojej wysokiej ceny. Obecnie nie robi już takiego wrażenia na tle współczesnej konkurencji, nie mniej jednak będzie doskonałą propozycją dla osób, które szukają ciekawego skutera na rynku wtórnym.



Atlantis 100


Darmowa dostawa
darmowa dostawa
przy zakupach powyżej 350 zł
Darmowy zwrot
darmowy zwrot
do 15 dni bez podawania przyczyny
Wygodne raty
wygodne raty
uzyskasz je przez internet
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe