Posiadamy Części motocyklowe do Derbi Atlantis 50 4T
- Derbi Atlantis 50 City AC 2011
- Derbi Atlantis 50 Bullet AC 2011
- Derbi Atlantis 50 City A 2012
- Derbi Atlantis 50 Bullet AC 2012
- Derbi Atlantis 50 LC 2002
- Derbi Atlantis 50 Bullet AC 2006
- Derbi Atlantis 50 City AC 2007
- Derbi Atlantis 50 Bullet AC 2007
- Derbi Atlantis 50 Red Bullet AC 2007
- Derbi Atlantis 50 AC 4T 2007
- Derbi Atlantis 50 City AC 2008
- Derbi Atlantis 50 Bullet AC 2008
- Derbi Atlantis 50 City AC 2009
- Derbi Atlantis 50 Bullet AC 2009
- Derbi Atlantis 50 City AC 2010
- Derbi Atlantis 50 Bullet AC 2010
- Derbi Atlantis 50 4T 2007-2014
- Derbi Atlantis 50 Red Bullet AC 2005
- Derbi Atlantis 50 Red Bullet AC 2008
- Derbi Atlantis 50 City AC 2012
- Derbi Atlantis 50 Bullet AC 2013
- Derbi Atlantis 50 4T 2006
- Derbi Atlantis 50 AC 1999
- Derbi Atlantis 50 AC 2000
- Derbi Atlantis 50 AC 2001
- Derbi Atlantis 50 AC 2002
- Derbi Atlantis 50 Air AC 2003
- Derbi Atlantis 50 Air AC 2004
- Derbi Atlantis 50 Bullet AC 2004
- Derbi Atlantis 50 City AC 2004
- Derbi Atlantis 50 Red Bullet AC 2004
- Derbi Atlantis 50 Air AC 2005
- Derbi Atlantis 50 Bullet AC 2005
- Derbi Atlantis 50 City 2005
- Derbi Atlantis 50 City 2006
- Derbi Atlantis 50 Red Bullet AC 2006
- Derbi Atlantis 50 LC 2000
- Derbi Atlantis 50 LC 2001
- Derbi Atlantis 50 LC 2003
- Derbi Atlantis 50 Bullet 2002
- Derbi Atlantis 50 Bullet 2003
- Derbi Atlantis 50 4T 2004
- Derbi Atlantis 50 4T 2005
Inne modele
- Derbi Atlantis 50
- Derbi Atlantis 100
- Derbi Atlantis 25
- Derbi GP 50
- Derbi GPR 50
- Derbi Boulevard 50
- Derbi Senda 50
- Derbi Sonar 50
- Derbi Black Devil 50
- Derbi Mulhacen 125
- Derbi Boulevard 100
- Derbi Senda 125
- Derbi GP1 200
- Derbi GPR 125
- Derbi DXR 250
- Derbi Cross City 125
- Derbi GP1 50
- Derbi GP1 125
- Derbi GPR 80
- Derbi Boulevard 200
- Derbi GP1 250
- Derbi Coppa 75
- Derbi Mulhacen 660
- Derbi GPX 50
- Derbi Easy 50
- Derbi Aventura 50
- Derbi Astro 50
- Derbi Lobito 50
- Derbi Boulevard 150
- Derbi Boulevard 125
- Derbi Vamos 125
- Derbi Manhattan 50
- Derbi Furax 50
- Derbi Fenix 50
- Derbi MXR 50
- Derbi Predator 50
- Derbi DS 50
- Derbi FDS 50
- Derbi GPR 75
- Derbi Variant 125 Sport
- Derbi Vamos 25 FL
- Derbi Vamos 50
- Derbi Vamos 25 FLN
- Derbi Vamos 25
- Derbi Sonar 150
- Derbi Paddock 50
- Derbi DRX 250 4T
Derbi Atlantis 50 2T
Derbi Atlantis to kompaktowy skuter z najniższej klasy pojemnościowej, którego środowiskiem naturalnym jest zatłoczone miasto. Jak przystało na produkt renomowanego, hiszpańskiego producenta model Atlantis cechuje wysoka jakość wykonania i długa lista zalet, które pozwoliły mu zdobyć dużą popularność na rodzimym i ogólnoeuropejskim rynku motoryzacyjnym. Oto najważniejsze z nich, które także w Polsce powiększyły grono miłośników marki Derbi.
Doskonały na start. Jednostka napędowa o pojemności skokowej 49 cm³, dzięki której Atlantis'em mogli poruszać się wszyscy posiadacze karty motorowerowej.
Mocny silnik. Moc maksymalna 4,5 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm w połączeniu z niską masą własną (około 88 kilogramów ze wszystkimi płynami) to gwarant dynamicznych przyspieszeń w ruchu miejskim i prędkości maksymalnej ponad 75 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta).
Prosta budowa. Chłodzenie powietrzem, bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT i gaźnikowy układ zasilania- z naprawą i bieżącym serwisem takiego zestawu poradzi sobie każdy, kto choć trochę interesuje się mechaniką i ma na wyposażeniu swojego warsztatu zestaw podstawowych narzędzi.
Dostępność części zamiennych i tuningowych. Szeroki wachlarz wysokiej jakości podzespołów za rozsądną cenę sprawił, że utrzymanie Atlantis'a w dobrej formie nie nadwyręży nawet niewielkiego budżetu. Mimo, że ten model został skierowany do nieco starszych użytkowników, to swoboda modyfikacji jednostki napędowej przyciągnęła również nastoletnich motocyklistów i pozwoliła zwiększyć sprzedaż.
Niskie zużycie paliwa. Warto pamiętać, że Atlantis wszedł do oferty w 1998 roku, a w tamtych czasach średnie spalanie silnika dwusuwowego na poziomie 3 l/100 kilometrów (w cyklu miejskim) uchodziło za atrakcyjne i jak najbardziej akceptowalne. Na zbiorniku paliwa o pojemności 6 litrów Derbi zapewniało około 200 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu, co również było dużym plusem tego modelu.
Wytrzymała konstrukcja. Solidna rama z rur stalowych stała się fenomenalnym szkieletem dla komfortowo zestrojonego zawieszenia i wydajnego układu hamulcowego.
Wygoda i bezpieczeństwo podróżowania. Amortyzacją 12-calowych kół zajmował się klasyczny widelec teleskopowy i pojedynczy (olejowy) element resorująco-tłumiący oparty na jednostronnym wahaczu wleczonym, więc nawet na drogach o kiepskiej jakości nawierzchni pokonywanie znacznych dystansów było przyjemne. Wyhamowanie pojazdu powierzono pojedynczej, wentylowanej tarczy i jednotłoczkowemu zaciskowi hydraulicznemu (przód) oraz tradycyjnemu hamulcowi bębnowemu (tył), które wspólnie zapewniały krótką drogę hamowania.
Fenomenalne właściwości jezdne. Doskonała zwrotność, lekkość prowadzenia i dziecinnie prosta obsługa- w skuterze z najniższej klasy pojemnościowej to niezastąpione zalety dla początkujących użytkowników.
Ponadczasowy wygląd. Łagodne linie nadwozia, stonowana kolorystyka i obłe kształty- taka stylistyka nawet dziś, po 20 latach od premiery jest nadal aktualna i będzie przyciągać spojrzenia przechodniów.
Duża funkcjonalność. W skład wyposażenia seryjnego wchodzi pojemny kufer centralny, który wraz ze schowkiem pod kanapą i płaskim podestem pod stopami z pewnością w zupełności zaspokoi potrzeby użytkowników.
Jak widać Derbi Atlantis to dopracowany jednoślad, który w latach swojej obecności na rynku wart był swojej wysokiej ceny. Obecnie nie robi już takiego wrażenia na tle współczesnej konkurencji, nie mniej jednak będzie doskonałą propozycją dla osób, które szukają ciekawego skutera na rynku wtórnym.