check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Derbi GPR 125

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 503
Łańcuch napędowy YBN 428H 130 ogniw
Akumulator żelowy 12V 5 Ah WM YTX5L-BS
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Łańcuch napędowy Favorit 428H 130 ogniw
Klocki hamulcowe FA115 - 77360

17,99 zł

Klocki hamulcowe FA115 - 77360

stars    (13)
Świeca zapłonowa NGK BR8ES - BR8ES -10%

16,02 zł

17,80 zł

Najniższa cena: 17,80 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8ES - BR8ES

stars    (7)
Łożysko SKF 6202 2RS

22,90 zł

Łożysko SKF 6202 2RS

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Czujnik stopu RMS 0030 - 77182

10,99 zł

Czujnik stopu RMS 0030 - 77182

stars    (3)
Łożysko 6202 2RSC3 SKF - 6202 2RSH/C3
Świeca zapłonowa NGK CR8EB - CR8EB -10%

33,75 zł

37,50 zł

Najniższa cena: 37,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EB - CR8EB

stars    (2)
Akumulator żelowy 12V 9 Ah WM YTX9-BS
Automat stopu przód JMP

23,89 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK BR8EIX irydowa - BR8EIX -10%

58,41 zł

64,90 zł

Najniższa cena: 64,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8EIX irydowa - BR8EIX

stars    (4)
Akumulator żelowy 12V 9 Ah JMT YTX9-BS (WP9-BS)
Zębatka przód JT JTF558.16, 16z rozmiar 428 - JTF558.16 -10%

17,91 zł

19,90 zł

Najniższa cena: 19,90 zł

Zębatka przód JT JTF558.16, 16z rozmiar 428 - JTF558.16

stars    (20)
Filtr oleju HifloFiltro HF 563 Aprilia/Husqvarna  - HF563 -15%

26,18 zł

30,80 zł

Najniższa cena: 30,80 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 563 Aprilia/Husqvarna - HF563

stars    (2)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x52x10/10,5 - P40FORK455050 -10%
Łańcuch napędowy złoty Favorit 428H 130 ogniw
Uszczelniacz zaworowy - 135887

10,99 zł

Uszczelniacz zaworowy - 135887

stars    (1)
Świeca zapłonowa Denso W24ESRU - BR8ES - W24ESRU
Filtr oleju HifloFiltro HF 154 Husqvarna  - HF154 -15%

20,66 zł

24,30 zł

Najniższa cena: 24,30 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 154 Husqvarna - HF154

stars    (3)
Akumulator żelowy 12V 5 Ah WM YTX5L-BS + ładowarka
Przerywacz kierunkowskazów

51,60 zł

Przerywacz kierunkowskazów

stars    (4)
Filtr oleju produkt JMP - 431242
Akumulator żelowy 12V 6Ah JMT YTX7L-BS (WP7L-BS)
Klocki hamulcowe EBC FA 115 (2 szt.) - FA115 -10%

63,91 zł

71,01 zł

Najniższa cena: 71,01 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 115 (2 szt.) - FA115

stars    (8)
Świeca zapłonowa Denso IW24 Irydowa - BR8EIX - IW24
Filtr powietrza HifloFiltro HFA 6112 - HFA6112 -15%

35,17 zł

41,38 zł

Najniższa cena: 41,38 zł

Filtr powietrza HifloFiltro HFA 6112 - HFA6112

stars    (1)

Posiadamy Części motocyklowe do Derbi GPR 125

  • Derbi GPR 125 Racing 4T 2011
  • Derbi GPR 125 Racing 4T 2012
  • Derbi GPR 125 Racing 4T 2009
  • Derbi GPR 125 Nude 2004-2005
  • Derbi GPR 125 Racing 2T 2005
  • Derbi GPR 125 Nude 2007
  • Derbi GPR 125 Racing 2T 2007
  • Derbi GPR 125 Racing 2T 2008
  • Derbi GPR 125 Racing 2T 2009-2010
  • Derbi GPR 125 Racing 4T 2010
  • Derbi GPR 125 Nude 2T 2005
  • Derbi GPR 125 Nude 2T 2006
  • Derbi GPR 125 Racing 2T 2006
  • Derbi GPR 125 Racing 2009
  • Derbi GPR 125 Racing 2010
  • Derbi GPR 125 Nude 2T 2007
  • Derbi GPR 125 Racing 2T 2009
  • Derbi GPR 125 Racing 4T 2014
  • Derbi GPR 125 Racing 4T 2015
  • Derbi GPR 125 Racing 4T 2016
  • Derbi GPR 125 Racing 2004
  • Derbi GPR 125 2T 2005
  • Derbi GPR 125 2T 2006
  • Derbi GPR 125 2T 2008
  • Derbi GPR 125 Nude 2008
  • Derbi GPR 125 4S 4T 2009
  • Derbi GPR 125 4S 4T 2010
  • Derbi GPR 125 4S 4T 2011

Derbi GPR 125 4T

Części motocyklowe

Derbi GPR to jeden z najciekawszych motocykli sportowych klasy "125". Wystarczy prawo jazdy kategorii A1, aby móc cieszyć się nowoczesnymi technologiami wyjętymi wprost ze świata wyścigów motocyklowych. Hiszpanie dysponując dużą wiedzą z zakresu budowy jednośladów z tego segmentu i niezwykle uzdolnionymi projektantami stworzyli maszynę, o której śnią tysiące nastoletnich motocyklistów z całego świata. W nim wszystko, od silnika, przez zawieszenie, na karoserii kończąc, zostało skonstruowane tak, aby przenieść początkujących w świat niezapomnianych przeżyć i zagwarantować niekończącą się ucztę dla oczu. Trzeba przyznać, że GPR (szczególnie w wersji Racing) niepodważalnie wygląda jak prawdziwy motocykl, co jest jedną z jego największych zalet.


Model GPR został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 124 cm³, która na krętych, górskich drogach lub długich prostych zapewni użytkownikom odpowiednią dawkę emocji. Moc maksymalna 15 KM i maksymalny moment obrotowy 15 Nm w połączeniu z niską masą własną (tylko 125 kilogramów ze wszystkimi płynami) to zwiastun dynamicznych przyspieszeń i prędkości maksymalnej ponad 135 km/h. Dzięki manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i natychmiastowej reakcji na ruch manetki gazu takie osiągi w zupełności wystarczą, aby przygotować początkujących do przesiadki na mocniejsze SuperSport'y. Nowoczesna konstrukcja czterosuwowego silnika (czterozaworowa głowica z podwójnym wałkiem rozrządu, chłodzenie cieczą, gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin) cechuje się dużą wytrzymałością na przeciążenia oraz potwierdzoną przez wiele sezonów trwałością. W porównaniu do wcześniejszych dwusuwów można powiedzieć, że zupełnie nowa konstrukcja przypięła GPR łatkę "niezniszczalnego" pod względem użytych podzespołów. Zamontowany na pokładzie zbiornik paliwa o pojemności 14 litrów zapewni użytkownikom doskonały zasięg na jednym tankowaniu. Podczas rozważnej eksploatacji zadowala się około 2,5 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym), co przy takiej kubaturze baku pozwoli na przejechanie ponad 550 kilometrów bez zajeżdżania na stacje benzynowe. Dzięki umieszczeniu układu wydechowego pod silnikiem tylna części motocykla prezentuje się bardzo smukło. Co więcej, krótki tłumik generuje rasowy dźwięk i spełnia normy emisji spalin Euro 3, co z pewnością znajdzie aprobatę wśród młodych nabywców.


Zalety Derbi nie kończą się jednak na samym sercu. Jednostka napędowa została osadzona w sztywnej ramie odlanej z lekkich stopów aluminium, podobnie jak asymetryczny wahacz tylnego koła. To właśnie dzięki nim była możliwa aż tak duża redukcja masy (w porównaniu do wcześniejszych modeli). Amortyzację 17-calowych kół powierzono masywnemu widelcowi teleskopowemu typu Upside-down (średnica goleni to aż 41 mm, w dniu premiery najwięcej w tej klasie pojemnościowej) oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej typu Monoshock. Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się efektywny układ hamulcowy zapewniający nieprzeciętnie krótką drogę hamowania, co w efekcie przekłada się na wysoki poziom bezpieczeństwa jazdy i dobre wyniki na torze wyścigowym. Przy ażurowych kołach zainstalowano wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 300 i 218 mm (przód/tył) oraz cztero- i jednotłoczkowe, radialne zaciski hydrauliczne (przód/tył).


Derbi GPR od lat udowadnia, że motocykl o małej pojemności skokowej silnika nie musi mieć kompleksów po wjeździe na tor. Już sama nazwa modelu (skrót od Grand Prix Replica) dużo mówi o jego przeznaczeniu i miejscu, z którego się wywodzi. Najlepsi hiszpańscy kierowcy wyścigowi, w tym najbardziej utytułowany Marc Marquez, doskonalili swoje umiejętności właśnie na jednośladach rodzimego producenta. Sztywno zestrojone zawieszenie, niska masa, doskonałe wyważenie, skuteczne hamulce i mocna jednostka napędowa- oto przepis na bezkompromisowy jednoślad, który nie jednemu niedowiarkowi będzie w stanie łatwo pokazać, że "125-tką" też da się poszaleć na wymagających trasach.

Podczas tworzenia gamy GPR Hiszpanie bynajmniej nie zapomnieli o miłośnikach klasy Naked. Wersja Nude to doskonała propozycja dla wielbicieli muskularnych kształtów i wyeksponowanych podzespołów. Agresywna linia nadwozia została urozmaicona podwójnym reflektorem z niską owiewką, a mechaniczny aspekt całe szczęście nie został zmodyfikowany, dzięki czemu nabywcy Nude niezależnie od sytuacji nie będą narzekać na brak mocy czy momentu obrotowego.