Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
70,57 zł
Cewka zapłonowa Tajwan - 230026
25,20 zł
Szpilki wydechu M6 10szt - NK101.89
17,69 zł
Łożysko igiełkowe 10x14x12.5
Posiadamy Części motocyklowe do Derbi Hunter 50
- Derbi Hunter 50 1997
- Derbi Hunter 50 1996
Inne modele
- Derbi Hunter 25
- Derbi GP 50
- Derbi GPR 50
- Derbi Boulevard 50
- Derbi Senda 50
- Derbi Sonar 50
- Derbi Black Devil 50
- Derbi Mulhacen 125
- Derbi Boulevard 100
- Derbi Senda 125
- Derbi Atlantis 50
- Derbi GP1 200
- Derbi GPR 125
- Derbi DXR 250
- Derbi Cross City 125
- Derbi GP1 50
- Derbi GP1 125
- Derbi GPR 80
- Derbi Boulevard 200
- Derbi Atlantis 100
- Derbi GP1 250
- Derbi Coppa 75
- Derbi Mulhacen 660
- Derbi GPX 50
- Derbi Easy 50
- Derbi Aventura 50
- Derbi Astro 50
- Derbi Lobito 50
- Derbi Boulevard 150
- Derbi Boulevard 125
- Derbi Vamos 125
- Derbi Manhattan 50
- Derbi Furax 50
- Derbi Fenix 50
- Derbi MXR 50
- Derbi Predator 50
- Derbi DS 50
- Derbi FDS 50
- Derbi GPR 75
- Derbi Variant 125 Sport
- Derbi Vamos 25 FL
- Derbi Vamos 50
- Derbi Vamos 25 FLN
- Derbi Vamos 25
- Derbi Sonar 150
- Derbi Paddock 50
- Derbi DRX 250 4T
- Derbi Atlantis 50 4T
- Derbi Vamos 25 DT
Derbi Hunter 50 2T
Derbi Hunter to kompaktowy skuter miejski z oferty renomowanej, hiszpańskiej marki, który w dniu swojej premiery (a miała ona miejsce jeszcze w XX wieku) cechował się dość futurystycznym wyglądem. Nie da się ukryć, że projektanci postarali się o lekko terenowy charakter, czego najlepszym przykładem jest głęboki, przedni błotnik, który wspólnie ze zintegrowaną czaszą niemalże całkowicie okala przednie koło. Niecodzienna stylistyka Hunter'a zapewniła mu dużą popularność wśród nastoletnich motocyklistów, a dynamiczny silnik dwusuwowy dodatkowo spotęgował liczbę sprzedanych egzemplarzy.
Model Hunter został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, dzięki której każdy, kto legitymował się kartą motorowerową mógł cieszyć się ponadprzeciętnymi osiągami dwusuwu. Moc maksymalna 4,8 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm to wartości, które w połączeniu z niską masą własną pojazdu (niespełna 85 kilogramów ze wszystkimi płynami) gwarantują doskonałe przyspieszenia w ruchu miejskim i fenomenalną reakcję na ruch manetki gazu. Co więcej, użytkownicy decydujący się na demontaż blokad fabrycznych producenta będą mogli osiągnąć prędkość maksymalną ponad 85 km/h. Taka specyfikacja ma niestety również wady. Wysilona konstrukcja silnika skraca czas pomiędzy serwisem i naprawami, a zużycie paliwa podczas ostrej jazdy może skutecznie nadwyrężyć budżet przeciętnego nastolatka. Średnie spalanie w ruchu miejskim plasuje się w granicach 3,5-4 l/100 kilometrów (w cyklu miejskim), co przy zbiorniku paliwa o pojemności 5,5 litra zapewni mizerny zasięg około 150 kilometrów na jednym tankowaniu. Całe szczęście prosta budowa dwusuwu (chłodzenie powietrzem, gaźnikowy układ zasilania oraz nieskomplikowana, bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT) da możliwość samodzielnego usuwania awarii, co pozytywnie odbije się na kosztach eksploatacyjnych.
Podwozie Hunter'a to typowy zestaw rozwiązań dla tego typu jednośladów z najniższej klasy pojemnościowej. Na solidnej ramie z rur stalowych osadzono komfortowo zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy, który dzięki niskiej masie własnej pozwoli wyjść z każdej opresji. Amortyzacją 12-calowych kół zajmuje się klasyczny widelec teleskopowy i pojedynczy (olejowy) element resorująco-tłumiący oparty na jednostronnym wahaczu wleczonym, dzięki którym każda podróż przez miasto będzie nie tylko szybka, ale również wygodna. Wyhamowanie pojazdu powierzono pojedynczej, wentylowanej tarczy hamulcowej z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym (przód) oraz tradycyjnemu hamulcowi bębnowemu (tył), który mimo niewielkich rozmiarów całkiem nieźle wspomaga przedni hamulec. Warto zaznaczyć, że właściwości jezdne Hunter'a czynią z niego idealny środek komunikacji miejskiej na co dzień i to nie tylko dla najmłodszych jeźdźców. Lekkość prowadzenia, doskonała zwrotność i krótki rozstaw osi to zalety, które docenią również starsi użytkownicy podczas dojazdów do pracy.
Derbi Hunter to doskonała propozycja dla osób, które szybkość i wygodę przemieszczania się stawiają ponad niskie koszty eksploatacji. W dniu premiery był jednym z ciekawszych skuterów dla początkujących motocyklistów, którzy spalaniem nie zaprzątali sobie głowy. Dynamiczne przyspieszenie, wysoka prędkość maksymalna i nieograniczone możliwości tuningu mechanicznego- to jedyne ponadczasowe zalety, które przemawiają do nastolatków i to właśnie dzięki nim Hunter zdobył duże zainteresowanie w najliczniejszej grupie odbiorców.