Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 75
-15%
26,18 zł
30,80 zł
Najniższa cena: 30,80 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 563 Aprilia/Husqvarna - HF563
(2)
-10%
52,11 zł
57,90 zł
Najniższa cena: 57,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 37x49,1x8/10,5 NOK - P40FORK455174
-10%
82,71 zł
91,90 zł
Najniższa cena: 91,90 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR1134.48, 48z rozmiar 428 - JTR1134.48
(4)
-10%
22,32 zł
24,80 zł
Najniższa cena: 24,80 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 32x36x30 - S410510012046
-5%
48,65 zł
51,21 zł
Najniższa cena: 51,21 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 700 EC (2 szt.) - MCB700EC
309,50 zł
Tarcza hamulcowa NG przód NG801 Aprilia RS 50 07-08 Beta 50 125 Derbi 50 80 125 - NG801
263,50 zł
Tarcza hamulcowa NG przód NG1327 Derbi 125 06-13 RIEJU 50RS 12-17 RS 125 14-18 - NG1327
168,40 zł
Tarcza hamulcowa NG tył NG8021 - NG8021
169,50 zł
Tarcza hamulcowa NG tył NG343 - NG343
Posiadamy Części motocyklowe do Derbi Mulhacen 125
- Derbi Mulhacen 125 2011
- Derbi Mulhacen 125 Cafe 2011
- Derbi Mulhacen 125 2012
- Derbi Mulhacen 125 Cafe 2012
- Derbi Mulhacen 125 2007
- Derbi Mulhacen 125 2008
- Derbi Mulhacen 125 2009
- Derbi Mulhacen 125 Cafe 2008
- Derbi Mulhacen 125 2010
- Derbi Mulhacen 125 Cafe 2010
- Derbi Mulhacen 125 Cafe 2009
- Derbi Mulhacen 125 2013
Derbi Mulhacen 125
Derbi Mulhacen 125 to jeden z najfajniejszych motocykl klasy funbike z tej klasy pojemnościowej, produkowany od 2007 roku. Wygląd mocno inspirowany większym modelem Mulhacen 659, dwusuwowy silnik o sportowym charakterze i podwozie, które poradzi sobie z fantazją początkujących motocyklistów - czy to nie idealny zestaw na początek przygody z jednośladami?
Derbi Mulhacen 125 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 124 ccm, co sprawia, że hiszpański funbike jest dostępny już od 16 roku życia na prawo jazdy kategorii A1. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy posiada elektroniczny zapłon CDI, elektryczny rozrusznik i gaźnikowy układ zasilania od Mikuni (średnica gardzieli - 28 mm). Serce modelu Mulhacen 125 generuje moc maksymalną 15 KM przy 8250 obr./min i maksymalny moment obrotowy 13,5 Nm przy 7750 obr./min, które trafiają na tylne koło za pomocą klasycznego łańcucha motocyklowego, manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Osiągi Derbi pozwalają zarówno na dynamiczne przyspieszenia w ruchu miejskim, jak i szybką jazdę w trasie - prędkość maksymalna Mulhacena 125 wynosi aż 130 km/h. Na pokładzie motocykla zamontowano zbiornik paliwa o pojemności 11 litrów, który przy apetycie dwusuwu pozwoli na pokonanie ponad 250 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Derbi Mulhacen 125 opiera się na stalowej ramie o budowie podwójnej kołyski i dwustronnym wahaczu wleczonym, który dla zredukowania masy został wykonany z lekkiego aluminium. Z przodu motocykla znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy (średnica lag 37 mm, skok 100 mm) i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 280 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zamontowano centralny amortyzator monoshock o skoku 130 mm i mniejszą, bo 220 mm tarczę z zaciskiem 1-tłoczkowym. Derbi Mulhacen 125 został stworzony do zapewniania dobrej zabawy na każdej nawierzchni, dlatego porusza się na 18 i 17 calowych, szprychowych felgach, które obuto w mięsiste opony szosowe o rozmiarach 100/90-18 i 130/80-17 (przód/tył).