Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 208
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-10%
307,48 zł
341,64 zł
Najniższa cena: 341,64 zł
dostawa 0 złAkumulator 12V 14 Ah Yuasa Yumicron YB14L-A2
(2)
81,56 zł
Filtr oleju Mahle OC5 - OC 5
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 38x50x10,5 - P40FORK455044
-5%
150,06 zł
157,96 zł
Najniższa cena: 157,96 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 19 SV (2 szt.) - MCB19SV
-20%
305,78 zł
382,22 zł
Najniższa cena: 382,22 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 530 VX 106 X-Ring otwarty z zakuwką - DID530VX-106
-5%
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH911TM 10X1,00 brembo kolor tytanowy - MCH911T
-20%
232,00 zł
290,00 zł
Najniższa cena: 290,00 zł
Łańcuch napędowy DID G&B 530 VX 106 otwarty z zakuwką złoty - DID50VXG&B-106
424,46 zł
Urządzenie do do kontroli osiowości łańcucha Profi Products laser liniowy - CAT-LINE
119,00 zł
Klocki hamulcowe Vesrah VD-907 - VD-907
Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Mille 1000
- Ducati Mille 100 MHR Mike Hailwood Replica 1985
- Ducati Mille 1000 S2 1985
- Ducati Mille 1000 MHR Mike Hailwood Replica 1984
- Ducati Mille 1000 S2 1984
- Ducati Mille 1000 Mike Hailwood Replica 1986
- Ducati Mille 1000 S2 1986
Inne modele
- Ducati 848 848
- Ducati Panigale V4 1000
- Ducati 748 748
- Ducati Pantah 600
- Ducati Pantah 350
- Ducati ST4S 996
- Ducati Superleggera V4 998
- Ducati Diavel 1260
- Ducati ST3 992
- Ducati GT 750
- Ducati Sport 750
- Ducati Multistrada 1200
- Ducati Multistrada V4 1200
- Ducati S 750
- Ducati Supersport 950
- Ducati Desert X 950
- Ducati Multistrada V2 950
- Ducati Hypermotard 950
- Ducati SS 1000
- Ducati SS 750
- Ducati Streetfighter V4 1100
- Ducati S 900
- Ducati SS 900
- Ducati Scrambler 450
- Ducati Scrambler 803
- Ducati Scrambler 1100
- Ducati Streetfighter V2 955
- Ducati Panigale V2 955
- Ducati Panigale V4 1100
- Ducati Monster 1000
- Ducati Monster 620
- Ducati Monster 937
- Ducati 916 916
- Ducati XDiavel 1262
- Ducati Scrambler 400
- Ducati Scrambler 800
- Ducati Panigale 1100
- Ducati Monster 821
- Ducati Monster 797
- Ducati Monster 1200
- Ducati Panigale 1299
- Ducati Panigale 1200
- Ducati Panigale 1199
- Ducati Hypermotard 821
- Ducati Monster 796
- Ducati Streetfighter 1100
- Ducati Panigale 899
- Ducati Sport 1000
- Ducati Monster 696
Ducati Mille 1000
Ducati Mille 1000 to motocykl sportowy produkowany przez koncern z Bolonii w latach 1984-1985. Na krótki okres produkcji złożyło się wiele czynników - od nieprzychylnych recenzji w pierwszych dniach po premierze, aż po siermiężny charakter motocykla, który nie przypadł do gustu miłośnikom marki. Dziś model Mille 1000 to ciekawy klasyk, a jego mały nakład produkcyjny tylko zwiększa jego wartość.
Ducati Mille 1000 zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie V (typ L, rozwidlenie cylindrów 90 stopni) o pojemności skokowej 973 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada desmodromiczny rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder), gaźnikowy układ zasilania renomowanej firmy Dell’Orto (średnica gardzieli - 40 mm), elektryczny rozrusznik i elektroniczny zapłon marki Bosch. Jednostka modelu Mille 1000 generuje moc maksymalną 90 KM przy 7500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 84 Nm przy 5800 obr./min, które trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach,suchego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Takie osiągi przy masie 196 kilogramów (na sucho, bez paliwa i płynów eksploatacyjnych) pozwalają na jazdę z prędkością maksymalną 222 km/h i dynamiczne przyspieszenia. Na pokładzie Ducati Mille 1000 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 18 litrów, który zapewnia zasięg ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu (spalanie 5,2 l/100 kilometrów).
Konstrukcja Ducati Mille 1000 opiera się na ramie kratownicowej i dwustronnym wahaczu wleczonym - oba komponenty wykonano ze stali. Włoski superbike posiada optymalnie zestrojone zawieszenie Marzocchi (z przodu widelec teleskopowy, z tyłu dwa amortyzatory olejowe z 5-stopniową regulacja napięcia wstępnego sprężyny) i skuteczny układ hamulcowy. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 280 mm z zaciskami 2-tłoczkowymi (z przodu) i jedna, 260 mm tarcza hamulcowa z zaciskiem 1-tłoczkowym. Ducati Mille 1000 porusza się na 18 calowych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 110/90 V18 i 130/90 V18 (przód/tył).