check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Ducati Monster 1200

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 735
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
Filtr oleju HifloFiltro HF 153 Cagiva/Ducati  - HF153 -15%

30,77 zł

36,20 zł

Najniższa cena: 36,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 153 Cagiva/Ducati - HF153

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 10Ah JMT YT12B-BS (WP12B-4)
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Akumulator bezobsługowy 12V 10Ah JMT YT12B-BS (WP12B-4)
Klucz hakowy napiecia łańcucha 58 mm JMP
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Filtr oleju Athena FFC040 (HF152) - FFC040 -10%

17,82 zł

19,80 zł

Najniższa cena: 19,80 zł

Filtr oleju Athena FFC040 (HF152) - FFC040

Filtr oleju HifloFiltro HF 153 RC Racing  - HF153RC -15%

41,01 zł

48,25 zł

Najniższa cena: 48,25 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 153 RC Racing - HF153RC

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK MAR9A-J - MAR9A-J -10%

69,75 zł

77,50 zł

Najniższa cena: 77,50 zł

Świeca zapłonowa NGK MAR9A-J - MAR9A-J

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 630 HH (2 szt.) - FA630HH -10%

165,63 zł

184,03 zł

Najniższa cena: 184,03 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 630 HH (2 szt.) - FA630HH

Uchwyt przewodów ABS
Manetki podgrzewane JMT 5 stopni otwarte 22 mm
Klocki hamulcowe EBC FA 266 HH (2 szt.) - FA266HH -10%

127,55 zł

141,72 zł

Najniższa cena: 141,72 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 266 HH (2 szt.) - FA266HH

stars    (3)
Klocki hamulcowe EBC FA 447 HH (2 szt.) - FA447HH -10%

152,66 zł

169,62 zł

Najniższa cena: 169,62 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 447 HH (2 szt.) - FA447HH

Klocki hamulcowe Brembo 07BB38SA (2 szt.) - 07BB38SA
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x55x9,5/10,5 - P40FORK455161 -10%
Akumulator bezobsługowy 12V 10Ah Yuasa YT12B-BS -10%

429,50 zł

477,22 zł

Najniższa cena: 477,22 zł

dostawa 0 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 10Ah Yuasa YT12B-BS

stars    (18)
Klocki hamulcowe EBC FA 266 (2 szt.) - FA266 -10%

86,51 zł

96,12 zł

Najniższa cena: 96,12 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 266 (2 szt.) - FA266

stars    (3)
Ładowarka do akumulatorów JMP Skan 4.0 12V 1A-4A
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 48x61x11 NOK - P40FORK455129 -10%

114,75 zł

127,50 zł

Najniższa cena: 127,50 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 48x61x11 NOK - P40FORK455129

Filtr powietrza HifloFiltro HFA 6001 - HFA6001 -15%

62,51 zł

73,54 zł

Najniższa cena: 73,54 zł

Filtr powietrza HifloFiltro HFA 6001 - HFA6001

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400090420210 -10%

7,88 zł

8,75 zł

Najniższa cena: 8,75 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400090420210

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 792 SRT (2 szt.) - MCB792SRT -5%

191,34 zł

201,41 zł

Najniższa cena: 201,41 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 792 SRT (2 szt.) - MCB792SRT

Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Monster 1200

  • Ducati Monster 1200 ABS 2014
  • Ducati Monster 1200 ABS 2015
  • Ducati Monster 1200 ABS 2016
  • Ducati Monster 1200 ABS 2017
  • Ducati Monster 1200 ABS 2018
  • Ducati Monster 1200 R ABS 2016
  • Ducati Monster 1200 R ABS 2017
  • Ducati Monster 1200 R ABS 2018
  • Ducati Monster 1200 S ABS 2014
  • Ducati Monster 1200 S ABS 2015
  • Ducati Monster 1200 S Stripes ABS 2015
  • Ducati Monster 1200 S ABS 2016
  • Ducati Monster 1200 S ABS 2017
  • Ducati Monster 1200 S ABS 2018
  • Ducati Monster 1200 ABS 2019
  • Ducati Monster 1200 Aniversario 25 th ABS 2019
  • Ducati Monster 1200 ABS 2020
  • Ducati Monster 1200 R ABS 2019
  • Ducati Monster 1200 S ABS 2019
  • Ducati Monster 1200 S ABS 2020
  • Ducati Monster 1200 SP 25 th Anniversario ABS 2020
  • Ducati Monster 1200 2021
  • Ducati Monster 1200 S 2021

Inne modele

Ducati Monster 1200

Części motocyklowe

Najbrutalniejszy z największych

Monster 1200 to największy przedstawiciel rodziny "Potworów" w historii Ducati, który doskonale łączy w sobie najnowsze zdobycze z zakresu technologii i elektroniki z brutalną stylistyką z dawnych lat. Mocna jednostka napędowa, dopracowane podwozie, nowoczesne systemy i układy wspomagające kierowce w trudnych sytuacjach na drodze oraz muskularne kształty nadwozia sprawiły, że od 2014 roku (wtedy największy Monster zadebiutował na ogólnoświatowym rynku) miłośnicy mocnych wrażeń zostali obdarzeni nowym obiektem westchnień. Bezkompromisowy naked bike nie jest jednak w zasięgu każdego motocyklisty (i to bynajmniej nie tylko przez wysoką cenę, która obecnie oscyluje w granicach 65 tys. złotych za podstawową wersję), ponieważ do obcowania z Monster'em konieczne jest duże doświadczenie i respekt do dosiadanej maszyny.

Oto najważniejsze cechy świeżo upieczonego króla włoskich naked'ów, który tak, jak inne motocykle ze stajni Ducati, niedługo po premierze osiągnął status legendy, przez którą motocykliści już nigdy nie spojrzą na tę klasę jednośladów w ten sam sposób, jak przed jego premierą.

Nieokiełznane serce

Źródłem napędu Monstera 1200 jest chłodzony cieczą, dwucylindrowy silnik Testasrasetta 11º o pojemności skokowej 1198 cm³. Jednostka napędowa w układzie V (typ L) posiada cztery zawory na każdy cylinder, których pracą steruje oczywiście rozrząd desmodromiczny, będący znakiem rozpoznawczym motocykli Ducati. Tak jak w pozostałych Monster'ach ze współczesnej oferty silnik jest elementem nośnym, co pozwoliło na uzyskanie kompaktowych rozmiarów i niskiej masy własnej. Niepodważalną zaletą modelu "1200" są owalne przepustnice Ride-by-Wire (czyli bez fizycznego połączenia, sterowane wyłącznie elektroniką) o średnicy 56 mm, które zapewniają natychmiastową reakcję na ruch manetki gazu niezależnie od prędkości jazdy. Jak szczyci się sam producent dynamika jednostki napędowej stoi na tym samym poziomie jak u trzy- i czterocylindrowej konkurencji. Nie można się temu dziwić, ponieważ moc maksymalna 147 KM i maksymalny moment obrotowy 124 Nm w połączeniu z wagą 187 kilogramów (już ze wszystkimi płynami) nie może dawać słabych wyników na drodze. Agresywne przyspieszenia i prędkość maksymalna ponad 250 km/h z pewnością usatysfakcjonują nawet najbardziej doświadczonych motocyklistów. Czy to koniec zalet serca dużego Monstera? Bynajmniej. Masywny układ wydechowy 2w1 zapewnia doskonałe brzmienie i dokłada się do spełnienia wymogów normy emisji spalin Euro 4, a manualna skrzynia biegów o sześciu optymalnie dobranych przełożeniach bardzo dobrze przenosi moc na asfalt i pozwala w pełni wykorzystać ogromny potencjał wyżyłowanego twina.

Dopracowane podwozie

Szkieletem Monstera jest kratownicowa rama z rur stalowych oraz sama jednostka napędowa, która stanowi konkretny element nośny motocykla. Wykorzystanie bloku silnika do osadzenia tylnego amortyzatora i wahacza przez kilka lat testowano w wyścigowym zespole fabrycznym Ducati z bardzo pozytywnymi efektami, więc wdrożenie tego rozwiązania do seryjnej produkcji było jedynie kwestią czasu. Dzięki niemu uzyskano kompaktową i sztywną konstrukcję, co w połączeniu z masywnym, jednostronnym wahaczem z lekkich stopów aluminium zaowocowało rozstawem osi na poziomie 1485 mm.

Amortyzacją kół Monster'a zajmuje się potężny widelec teleskopowy typu Upside-down (średnica goleni to aż 43 mm) marki Kayaba oraz centralna kolumna resorująco-tłumiąca z regulacją napięcia wstępnego i odbicia sprężyny marki Sachs. Sztywne zestrojenie obu elementów zawieszenia doskonale pasuje do charakteru jednostki napędowej. Szybka zamiana kierunku jazdy i precyzja prowadzenia to największe zalety, jakie uzyskano kosztem komfortu podróżowania.

Wyhamowaniem lekkiego jednośladu zajmuje się potężny układ hamulcowy stworzony wspólnie przez firmy Brembo i Bosch, czyli liderów w swoich dziedzinach. Dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne Monobloc M4.32 (z przodu) oraz pojedyncza, 245 mm tarcza z dwutłoczkowym zaciskiem (z tyłu) są gwarantem krótkiej drogi hamowania i niezastąpionej skuteczności na torze. Bosch doposażył ten zestaw docenionym układem przeciwpoślizgowym ABS, który znacząco zwiększa bezpieczeństwo podróżujących podczas jazdy w złych warunkach pogodowych.

Układ hamulcowy osadzono na ażurowych, dziesięcioramiennych felgach z lekkich stopów aluminium, które miłośnicy marki Ducati mogą kojarzyć ze sportowego modelu Panigale. Felgi obuto w najwyższej klasy opony Pirelli Diabolo Rosso TM III, które wykorzystują technologię EPT i FGD. Oznacza to, że mają o wiele lepszą przyczepność w pełnym złożeniu oraz cechują się ponadprzeciętną wytrzymałością przy dużych przeciążeniach i dużą żywotnością.

Nowoczesna elektronika

Tak, jak pozostałe motocykle Ducati, również największy Monster korzysta z rozwoju technologicznego, dzięki któremu na pokładzie znajdziemy wiele systemów i układów poprawiających bezpieczeństwo, przyjemność i komfort jazdy. Na liście wyposażenia modelu "1200" znajdziemy m.in.:

  • System Ducati Quick Shift, który pozwala na zmianę przełożeń bez konieczności zamykania przepustnicy i użycia sprzęgła (dostępny w wersji S).

  • System RbW posiadający trzy różne mapy zmieniające parametry silnika do rodzaju pokonywanej trasy (w trybie Sport i Touring dostępna jest pełna moc, zaś w trybie Urban kierowca ma do dyspozycji tylko 100 KM).

  • Systemy DTC (Ducati Traction Control) oraz DWC (Ducati Wheelie Control) z ośmiostopniową regulacją, które w sposób kontrolowany mogą ograniczyć uślizg tylnego koła lub wznoszenie się przedniego.

  • Ciekłokrystaliczny wyświetlacz TFT o różnych trybach pracy (Core, Track i Full), które kierowca dopasuje do własnych preferencji.

Z pozostałych systemów znajdziemy jeszcze wspomniany wcześniej Ride-by-Wire (elektronicznie sterowane przepustnice) oraz technologię LED, którą zastosowano w przednim i w tylnym oświetleniu.

Nie dla każdego

Ducati Monster 1200 od pierwszych dni obecności na rynku wzbudzał ogromne zainteresowanie i nie ma co się temu dziwić, ponieważ kipiący mocą "brutal" w przepięknym, włoskim wydaniu nie miał prawa wywołać innej reakcji na ogólnoświatowym rynku. Dopracowana konstrukcja oraz ciekawe rozwiązania i nowoczesne systemy elektroniczne, a także powrót do korzeni gamy na tyle przypadły do gustu dzisiejszym motocyklistom, że cztery lata po wprowadzeniu do oferty jego popularność stale rośnie i nic nie wskazuje na to, aby w najbliższych latach powodzenie Ducati miałoby ulec zmianie. Warto jednak pamiętać, że duży Monster to motocykl dla naprawdę doświadczonych jeźdźców, którzy okażą respekt włoskiej Bestii.