check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Ducati Monster 600

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 937
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Klucz do filtrów oleju 76mm 14 boków BMW HF163 OC91
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Łożysko SKF 6203 2RS

24,28 zł

Łożysko SKF 6203 2RS

stars    (1)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK DCPR8E - DCPR8E -10%

25,47 zł

28,30 zł

Najniższa cena: 28,30 zł

Świeca zapłonowa NGK DCPR8E - DCPR8E

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK DCPR8EIX irydowa - DCPR8EIX -10%

56,25 zł

62,50 zł

Najniższa cena: 62,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DCPR8EIX irydowa - DCPR8EIX

stars    (5)
Klocki hamulcowe FA47 - 77366

12,00 zł

Klocki hamulcowe FA47 - 77366

stars    (2)
Zaworek iglicowy Mikuni typ 4 - M4 -5%

34,10 zł

35,89 zł

Najniższa cena: 35,89 zł

Zaworek iglicowy Mikuni typ 4 - M4

stars    (1)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 40x52x10/10,5 - P40FORK455050 -10%
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R -5%

92,14 zł

96,99 zł

Najniższa cena: 96,99 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R

stars    (4)
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056

stars    (2)
Filtr oleju HifloFiltro HF 153 Cagiva/Ducati  - HF153 -15%

30,77 zł

36,20 zł

Najniższa cena: 36,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 153 Cagiva/Ducati - HF153

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 10Ah JMT YT12B-BS (WP12B-4)
Klosz kierunkowskazu przód tył JMP
Końcówki Scottoiler Dual Injector Scorpion - SO-5000
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x47,5x2,5 - S410190012011 -10%

10,17 zł

11,30 zł

Najniższa cena: 11,30 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x47,5x2,5 - S410190012011

stars    (1)
Pasek rozrządu Dayco 68x19 Ducati
Filtr paliwa Ducati
Akumulator bezobsługowy 12V 10Ah JMT YT12B-BS (WP12B-4)
Klocki hamulcowe EBC FA 244 HH (2 szt.) - FA244HH -10%

127,55 zł

141,72 zł

Najniższa cena: 141,72 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 244 HH (2 szt.) - FA244HH

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 047 (2 szt.) - FA047 -10%

61,46 zł

68,29 zł

Najniższa cena: 68,29 zł

Pasuje na tył

Klocki hamulcowe EBC FA 047 (2 szt.) - FA047

stars    (1)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093 -10%

62,82 zł

69,80 zł

Najniższa cena: 69,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093

stars    (1)
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP

Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Monster 600

  • Ducati Monster 600 1999
  • Ducati Monster 600 City Dark 1999
  • Ducati Monster 600 City Dark 2000
  • Ducati Monster 600 1994
  • Ducati Monster 600 1995
  • Ducati Monster 600 1996
  • Ducati Monster 600 1997
  • Ducati Monster 600 1998
  • Ducati Monster 600 Dark 1998
  • Ducati Monster 600 City 1999
  • Ducati Monster 600 Dark 1999
  • Ducati Monster 600 2000
  • Ducati Monster 600 City 2000
  • Ducati Monster 600 Dark 2000
  • Ducati Monster 600 Metallic 2000
  • Ducati Monster 600 2001
  • Ducati Monster 600 Dark 2001
  • Ducati Monster 600 Metallic 2001
  • Ducati Monster 600 1993
  • Ducati Monster 600 City 1998
  • Ducati Monster 600 Dark City 2001
  • Ducati Monster 600 2002
  • Ducati Monster 600 Dark 2002

Inne modele

Ducati Monster 600

Części motocyklowe

Monster 600 to prawdziwy motocyklowy asceta, który dosadnie udowadnia, że stworzenie ponadczasowego motocykla w oparciu o podstawowe wartości jest jak najbardziej możliwe. Trzeba przyznać, że w tej maszynie nie zawarto żadnych zbędnych bajerów, które mogłyby odciągnąć motocyklistów od czerpania przyjemności z samej jazdy. Kratownicowa rama trzymająca w żelaznym uścisku wyeksponowany silnik, łagodna linia nadwozia i potężny układ hamulcowy z kontrastującymi zaciskami Brembo w charakterystycznym kolorze złota. Tyle wystarczy, aby skoncentrować kierowców na pięknie pokonywanej trasy, a w trakcie postoju- na samym motocyklu.

Zazwyczaj włoskie produkcje, a już na pewno te spod znaku Ducati, mają w sobie pierwiastek, dzięki któremu zapamiętuje je się na długo. W przypadku najmniejszego członka gamy Monster nie jest inaczej. Jednakże, tym razem można zapomnieć o brutalnej mocy czy nieprzewidywalnej reakcji na ruch manetki gazu. Dwucylindrowa jednostka napędowa w układzie V (typ L) generuje moc 55 KM i maksymalny moment 50 Nm, czyli dość licho jak na motocykl dzierżący miano Potwora. Nie mniej jednak "600-ka" rozpędza się od 0 do 100 km/h w nieco ponad 5 sekund, a prędkość maksymalna przekracza 210 km/h. Takie wartości w zupełności wystarczą, aby na górskich serpentynach zapewnić podróżującym odpowiednią dawkę emocji.

Takie osiągi nie zniechęciły jednak na początku lat 90' motocyklistów, dzięki czemu Monster wyrobił sobie miano legendy i udało się go sprzedać na całym świecie w naprawdę dużym nakładzie. Warto zaznaczyć, że duży udział miała w tym przepiękna i nieprzeciętna stylistyka modelu. Na tle Hondy CB 500, Suzuki GS 500 czy Yamahy XJ 600 (czyli głównej konkurencji z lat produkcji) znacząco wyróżniał się pod względem wyglądu i całkowicie dyskwalifikował rywali pod tym względem. Pękaty zbiornik, smukły zadupek i potężne golenie przedniego zawieszenia tworzyły muskularną sylwetkę, dzięki której Monster w zupełności zasługiwał na swoją nazwę.

Motocykle Ducati wyróżniały się również pod względem konstrukcyjnym. Najlepszym przykładem jest charakterystyczny rozrząd desmodromiczny, który mimo dużych kosztów produkcyjnych i naprawdę skomplikowanej konstrukcji ma więcej zalet niż wad. Minimalizacja strat energii i możliwość osiągnięcia większej prędkości obrotowej silnika to ułamek tego, co ma do zaoferowania to rozwiązanie. Do słabych stron jednostki napędowej o pojemności 583 cm³ należy suche sprzęgło, czyli kolejny patent typowy dla maszyn z włoskich fabryk. Kosztowne i częste serwisy (co 10 000 kilometrów) oraz okresowa wymiana o-ringów czy wysprzęglika to fakty, z którymi musi pogodzić się każdy nabywca kultowego Monster'a. Poza tym, budowa czterosuwowego silnika prezentuje się zwyczajnie. Gaźnikowy układ zasilania, manualna skrzynia biegów o pięciu przełożeniach, chłodzenie powietrzem i napęd końcowy łańcuchem nie pociągną już za sobą tak dużych kosztów podczas intensywnej eksploatacji.

Podwozie "małego" Monster'a to jedna z największych zalet tego modelu. Kratownicowa rama z rur stalowych o dużej wytrzymałości na rozciąganie stała się odpowiednim szkieletem dla solidnego zawieszenia i niezwykle skutecznego układu hamulcowego. Amortyzacją 17-calowych kół zajmuje się widelec teleskopowy typu Upside-dwon (średnica goleni to aż 43 mm!) oraz centralna kolumna resorująco-tłumiąca oparta na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Wyhamowanie lekkiego pojazdu (sucha masa 174 kilogramów w latach 90' była jedną z najniższych wartości w tym segmencie) powierzono liderowi w tej dziedzinie- marce Brembo. Na przednim kole zamontowano dwie tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm, które wraz z dwoma czterotłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi zapewniały niesamowitą skuteczność. Z tyłu zobaczymy nieco mniejszą, bo 245 milimetrową tarczę i zacisk jednotłoczkowy, który również dorzucił swoje trzy grosze do krótkiej drogi hamowania.

Ducati Monster 600 to włoski duch lat 90', który na rok 2002 został zastąpiony zmodernizowanym modelem Monster 620. Doskonałe wyważenie, stuprocentowa stabilność i precyzyjne prowadzenie to cechy, które wraz z wystarczająco mocnym silnikiem i dopracowanym podwoziem pozwalały motocyklistom na pełne doświadczanie pokonywanej trasy. Mimo, że dziś na rynku znajdziemy wiele bardziej zaawansowanych technicznie jednośladów, to nadal "mały" Monster dla wielu będzie jedynym słusznym wyborem gdy przyjdzie pokonać trasę wijącą się pośród gór.