Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
10,17 zł
11,30 zł
Najniższa cena: 11,30 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x47,5x2,5 - S410190012011
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
298,50 zł
Tarcza hamulcowa NG tył NG636 Yamaha FZS FZR XJ600 XT660 YZF 600 Thundercat - NG636
15,50 zł
Łożysko igiełkowe HK2016 - HK2016
124,14 zł
130,67 zł
Najniższa cena: 130,67 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 672 SH (2 szt.) - MCB672SH
44,55 zł
49,50 zł
Najniższa cena: 49,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x55x9,5/10,5 - P40FORK455161
429,50 zł
477,22 zł
Najniższa cena: 477,22 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 10Ah Yuasa YT12B-BS
123,66 zł
154,57 zł
Najniższa cena: 154,57 zł
Łańcuch napędowy DID 520 104 otwarty z zapinką - DID520-104
19,91 zł
Zabezpieczenie zębatki przedniej JMP
81,56 zł
Filtr oleju Mahle OC5 - OC 5
Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Monster 797
- Ducati Monster 797 + ABS 2017
- Ducati Monster 797 + ABS 2018
- Ducati Monster 797 ABS 2019
- Ducati Monster 797 Plus ABS 2019
- Ducati Monster 797 ABS 2020
- Ducati Monster 797 2021
Ducati Monster 797
Monster 797 został stworzony dla osób, które dysponując odpowiednim doświadczeniem chciałyby wkroczyć do świata jednej z najbardziej rozpoznawalnych serii Ducati. Jest to obecnie najmniejszy przedstawiciel gamy Potworów, choć patrząc wstecz na historię Monster'ów wcale nie najmniejszy w dziejach włoskiej marki.
Model 797 dysponuje wszystkimi charakterystycznymi cechami gamy Monster. Muskularna sylwetka, agresywna stylistyka dopieszczona w najmniejszym detalu, zaskakujące osiągi oraz dopracowana konstrukcja zapewniająca maksimum przyjemności i satysfakcji z prowadzenia to nieodłączne atuty każdego egzemplarza. Dzięki szerokiej kierownicy, wąskiemu i nisko osadzonemu siedzisku, kompaktowym rozmiarom oraz niskiej masie własnej (ze wszystkimi płynami tylko 175 kilogramów) sprawne poruszanie się "małym" Monster'em będzie możliwe zarówno w mieście jak i na trasie.
Sercem Monstera 797 jest dwucylindrowa jednostka napędowa Desmodue o pojemności skokowej 803 cm³, która trzymana w żelaznym uścisku kratownicowej ramy zapewni użytkownikom niesamowite przeżycia. Moc maksymalna 73 KM przy 8250 obr./min. oraz maksymalny moment obrotowy 67 Nm przy 5750 obr./min. gwarantują dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 220 km/h, co na początek przygody z rasowym naked'em powinno w zupełności wystarczyć każdemu nabywcy. Ducati przewidziało również wersję dla nieco młodszych motocyklistów legitymujących się prawem jazdy kategorii A2, która dysponuje mocą maksymalną ograniczoną do 47 KM. Niezależnie od wybranej specyfikacji reakcja na ruch manetki gazu nie będzie narowista, a chłodzony powietrzem twin zapewni liniowe oddawanie mocy. Elektroniczny system wtrysku paliwa (dwa wtryskiwacze umieszczone pod pojedynczą przepustnicą) oraz nowoczesny układ wydechowy 2w1 zagwarantowały nie tylko donośne brzmienie i doskonałe zasilanie, ale również przyczyniły się do spełnienia wymogów normy emisji spalin Euro 4. Dzięki sparowaniu manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach z wielotarczowym, mokrym sprzęgłem APTC (wzorowane na wyścigowym sprzęgle typu slipper, które uniemożliwia blokadę tylnego koła podczas agresywnej redukcji biegów) użytkownicy będą mogli cieszyć się lekkim działaniem dźwigni oraz większym bezpieczeństwem i efektywnością jazdy.
Zastosowane w modelu 797 podwozie to kolejny powód, aby bliżej poznać się z obecnie najmniejszym Monster'em w ofercie Ducati. Sztywna rama kratownicowa o solidnej konstrukcji nie tylko dodaje mu charakteru, ale także zapewnia doskonałe oparcie dla optymalnie zestrojonego zawieszenia i niezwykle skutecznego układu hamulcowego. Amortyzację kół powierzono masywnemu widelcowi teleskopowemu typu Upside-down (średnica goleni 43 mm, skok zawieszenia 125 mm) oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej renomowanej marki Sachs (skok 150 mm, możliwość regulacji napięcia wstępnego sprężyny) opartej na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Układ hamulcowy Monster'a to efekt współpracy liderów w swoich dziecinach- marek Brembo i Bosh. Na przednim kole znajdziemy dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i radialne, czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne Monoblock, zaś na tylnym, pojedynczą (również wentylowaną) tarczę hamulcową o średnicy 245 mm i zacisk dwutłoczkowy. Dopełnieniem zestawu jest przeciwblokujący system ABS ze zintegrowanym czujnikiem ciśnienia, który przeniósł poziom bezpieczeństwa jazdy na najwyższy poziom. Analizując podwozie modelu 797 nie sposób pominąć 10-ramiennych felg z lekkich stopów aluminium obutych w opony Pirelli Diablo Rosso II, które cechują się doskonałą przyczepnością w pełnym złożeniu oraz konkurencyjną żywotnością przy niemałych obciążeniach. Dodatkowo producent zastosował w nich technologie EPT i FGD, które zwiększyły powierzchnie styku opony z podłożem i poprawiły przyczepność podczas jazdy w złych warunkach pogodowych.
Wyposażenie Monstera 797 nie jest zbyt bogate, aczkolwiek warto o nim wspomnieć ponieważ wpisuje go do obecnie obowiązujących trendów. Przednia oraz tylna lampa została wykonana w technologii LED, a na pokładzie znajdziemy również przycisk świateł awaryjnych. Co więcej, duży wyświetlacz przekazujący szereg istotnych informacji (prędkość, obroty silnika, temperatura oleju, pokonany dystans i czas podróży to tylko część z nich) wykonano w technologii LCD. Dzięki dużemu kontrastowi zawarte na nim wartości kierowca odczyta nawet w pełnym słońcu.
Jak widać, Monster 797 to ciekawa propozycja dla bardziej doświadczonych motocyklistów, którzy chcieliby wejść do świata wyjątkowych jednośladów Ducati. Brutalny charakter Monster'a idealnie sprawdzi się tam, gdzie niezbędne są emocje. Zachowanie na drodze, wygląd i nowoczesne rozwiązania konstrukcyjne- na tych płaszczyznach każdy miłośnik motocykliści znajdzie coś, co bezpowrotnie zawładnie jego sercem i już nigdy nie pozwoli porzucić miłości do klasyki włoskiej motoryzacji.