Ducati Multistrada

Multistrada 620


Multistrada 950


Multistrada 1100


Multistrada 1200

Zdjęcie Ducati

Ducati Multistrada 1200 to koncepcja wizjonerów z Bolonii na motocykl o szerokim spectrum zastosowań. W jednym ciele zostały zawarte osiągi jednośladów gamy SuperSport, wygoda podróżowania i możliwości załadunkowe topowych maszyn turystycznych oraz podwozie z zawieszeniami o dużym skoku nie odstające od konkurentów z segmentu wczasowych enduro. To wszystko okraszono pięknym, włoskim dizajnem i dynamiczną stylistyką w atrakcyjnych barwach.

Ducati nie broniąc się przed zmasowanym atakiem wszędobylskiej elektroniki, dodatkowo umieściło w swoim największym wyprawowym modelu innowacyjne rozwiązania i nowoczesne systemy, które znacząco podniosły wygodę oraz bezpieczeństwo eksploatacji w skrajnych warunkach pogodowych i drogowych. Taka kompilacja, mimo że początkowo nie zdobyła dużego uznania wśród motocyklistów, to po kilku latach obecności na rynku znalazła się w posiadaniu ponad 50 tysięcy pasjonatów z całego świata.

Multistrada 1200 oferowana jest na europejskim rynku w postaci podstawowego modelu oraz trzech wersji specjalnych. Touring i Gran Turismo na seryjnym wyposażeniu posiadają zestaw kufrów bocznych i centralną skrzynię z oparciem dla pasażera. Oferowane są w stonowanym, szaro-grafitowym malowaniu. Co więcej, wersja GT posiada wyższą szybę z 60 mm zakresem regulacji i obszerniejsze handbary. Sportowa odmiana Pikes Peak to gratka dla fanów szybkiej jazdy i koneserów włoskiej stylizacji. Charakteryzuje się wyjątkowym, dwukolorowym malowaniem karoserii i przyciemnioną, niską szybą ochronną. Agresywna, głęboka czerwień została połączona z ujarzmioną bielą tworząc imponujący efekt wizualny. Dodatkowo (na tle pozostałych modeli) jest najlżejsza, co jest zasługą kilku karbonowych elementów konstrukcyjnych i odchudzonych obręczy kół. Wszystkie niestandardowe modele posiadają inteligentne zawieszenie renomowanej, niemieckiej marki Sachs. Skyhook, bo o nim mowa, współpracuje z elektronicznym systemem dostosowującym wszystkie możliwe parametry przedniego widelca Upside-down i tylnego, centralnego amortyzatora opartego na jednostronnym wahaczu do preferowanego stylu jazdy i obciążenia motocykla. Pozwala on na tak doskonały poziom doboru ustawień, którego nigdy nie osiągnął by żaden amator jazdy na dwóch kołach. Co więcej przyczynia się do całkowitego wykorzystania potencjału jednostki napędowej oraz pozostałych układów z elektronicznymi systemami.

Multistrada oferuje cztery tryby pracy zmieniające poszczególne nastawy przeciwblokującego ABS-u, DSS (Ducati Skyhook Suspension), DTC (kontrola trakcji) oraz dostępną moc maksymalną silnika. Tryb Sport pozwoli na natychmiastową reakcję na ruch manetki gazu oraz przytłumi w dużym stopniu systemy bezpieczeństwa, co pozwoli np. na Wheelie lub Stoppie. Mimo dużej masy Ducati ochoczo pozwala na takie szaleństwa, co jeszcze w większym stopniu świadczy o wszechstronności Multistrady. Z kolei ustawienie Enduro podniesie wszystkie systemy na maksymalny poziom i w jak największym stopniu zmniejszy ograniczenie reakcji rollgaz-u oraz zmniejszy dostępną moc do 100 KM. Tryby Touring i Urban plasują się pomiędzy tymi dwoma skrajnościami.

Niezależnie od wersji, wszystkie Multistrady 1200 opierają się na tej samej konstrukcji. Dwucylindrowy, chłodzony cieczą silnik Testastretta 11 w układzie V o 90º kącie rozwarcia cylindrów gwarantuje niezapomniane doznania. Z pojemności 1198 cm ³ wykrzesano moc 150 KM i moment obrotowy 124,5 Nm, co w zestawieniu z elektronicznym, bezpośrednim wtryskiem paliwa firmy Mitsubishi plasuje flagowego turystyka Włochów w czołówce tej klasy jednośladów. Precyzyjna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach pozwala na wykorzystanie całego potencjału jednostki napędowej, nawet przeniesienie napędu na tylne koło za pomocą klasycznego łańcucha nie psuje wrażeń z jazdy. Ta odbywa się płynnie i bez żadnych szarpnięć, co z pewnością zasłuży na aprobatę podczas pokonywania dalekich dystansów. Zintegrowany, tarczowy układ hamulcowy marki Brembo współpracuje z systemem ABS z asortymentu firmy Bosh. Owe zastawienie na krótko po premierze zyskało uznanie wśród motocyklistów, bowiem pozwala na dużą dozę "wygłupów" na drodze, jednocześnie nie zaniedbując bezpieczeństwa podróżujących i znacząco skracając drogę hamowania.

Idąc z duchem czasu Ducati na pokładzie Multistrady 1200 zainstalowało system Keyless, umożliwiający rozruch silnika bez użycia kluczyka. Komputer pokładowy obsługiwany jest za pośrednictwem przycisków umieszczonych na kierownicy, a w najnowszych modelach stacyjka na dobre odeszła w zapomnienie. Opony Pirelli Scorpion Trial zostały stworzone we współpracy z inżynierami Ducati specjalnie na potrzeby tego modelu, oferują idealną trakcję na mokrych i złych nawierzchniach. Są jednym z filarów poczucia stabilności i kontroli nad maszyną, wtóruje im szeroka kierownica zapewniająca pewny chwyt i optymalnie umieszczony środek ciężkości.

Multistrada 1200 oferuje wszystko czego może wymagać każdy współczesny motocyklista nastawiający się na dalekie wakacje. Podgrzewane manetki w standardzie, pojemny, 20 litrowy zbiornik w połączeniu z niskim spalaniem zapewniający duży zasięg na jednym tankowaniu, oświetlenie z użyciem technologii LED oraz rozbudowana elektronika zapewni doznania, których na próżno szukać w kilkuletnich jednośladach. Ducati przeciera szlak w stronę podróżowania na miarę naszych czasów: szybko, komfortowo i bezpiecznie. I robi to znacznie lepiej, niż większość konkurencji.



Multistrada 1260


Darmowa dostawa
darmowa dostawa
przy zakupach powyżej 350 zł
Darmowy zwrot
darmowy zwrot
do 15 dni bez podawania przyczyny
Wygodne raty
wygodne raty
uzyskasz je przez internet
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe