Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN159 - KN-159
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
191,34 zł
201,41 zł
Najniższa cena: 201,41 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 792 SRT (2 szt.) - MCB792SRT
303,73 zł
337,48 zł
Najniższa cena: 337,48 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 447 EPFA HH (2 szt.) - EPFA447HH
461,90 zł
Akumulator BS Battery litowo-jonowy ze wskaźnikiem 12V 3Ah BSLI-03 LiFePO4 - 360103
132,52 zł
139,49 zł
Najniższa cena: 139,49 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 700 SH (2 szt.) - MCB700SH
391,60 zł
489,50 zł
Najniższa cena: 489,50 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 525 VX3 114 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty - DID525VX3G&B-114
Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Panigale 1100
- Ducati Panigale 1100 V4 ABS 2018
- Ducati Panigale 1100 V4 Speciale ABS 2018
- Ducati Panigale 1100 V4 S ABS 2018
- Ducati Panigale 1100 V4 ABS 2019
- Ducati Panigale 1100 V4 Speciale ABS 2019
- Ducati Panigale 1100 V4 S ABS 2019
- Ducati Panigale 1100 V4 S Corsa ABS 2019
- Ducati Panigale 1100 V4 ABS 2020
- Ducati Panigale 1100 V4 25 th Anniversario 916 ABS 2020
- Ducati Panigale 1100 V4 S ABS 2020
- Ducati Panigale 1100 V4 SP ABS 2021
- Ducati Panigale 1100 V4 ABS 2021
- Ducati Panigale 1100 V4 25 Anniversario 916 2019
- Ducati Panigale 1100 V4 R 2019
- Ducati Panigale 1100 V4 R 2020
- Ducati Panigale 1100 V4 R 2021
Inne modele
- Ducati Panigale V4 1000
- Ducati Panigale V2 955
- Ducati Panigale V4 1100
- Ducati Panigale 1299
- Ducati Panigale 1200
- Ducati Panigale 1199
- Ducati Panigale 899
- Ducati Panigale 955
- Ducati Panigale 1000
- Ducati Panigale 959
- Ducati 848 848
- Ducati 748 748
- Ducati Pantah 600
- Ducati Pantah 350
- Ducati ST4S 996
- Ducati Superleggera V4 998
- Ducati Diavel 1260
- Ducati ST3 992
- Ducati GT 750
- Ducati Sport 750
- Ducati Multistrada 1200
- Ducati Multistrada V4 1200
- Ducati S 750
- Ducati Supersport 950
- Ducati Desert X 950
- Ducati Multistrada V2 950
- Ducati Hypermotard 950
- Ducati SS 1000
- Ducati SS 750
- Ducati Streetfighter V4 1100
- Ducati S 900
- Ducati SS 900
- Ducati Scrambler 450
- Ducati Scrambler 803
- Ducati Scrambler 1100
- Ducati Streetfighter V2 955
- Ducati Monster 1000
- Ducati Monster 620
- Ducati Monster 937
- Ducati 916 916
- Ducati XDiavel 1262
- Ducati Scrambler 400
- Ducati Scrambler 800
- Ducati Monster 821
- Ducati Monster 797
Ducati Panigale V4
Przełomowy moment
Ducati Panigale V4 to następca legendarnego modelu Panigale 1299, który niedługo po premierze przerósł popularnością swojego poprzednika. Stało się tak nie tylko za sprawą jeszcze ostrzejszego wyglądu i bardziej rozbudowanego zaplecza elektronicznego, ale także zastosowanej jednostki napędowej. Po raz pierwszy w historii bolońska marka użyła w motocyklu drogowym czterocylindrowego silnika zbudowanego na podstawie źródła napędu wyścigowego modelu Desmosedici, który odniósł liczne sukcesy w MotoGP.
Kto pierwszy, ten szybszy
Konkurencyjne osiągi, oszałamiający design, dopracowane w najmniejszym detalu podwozie oraz systemy elektroniczne, które w znaczącym stopniu poprawiają bezpieczeństwo kierowcy na drogach publicznych oraz zwiększają jego szansę na spektakularne czasy na torze wyścigowym- tak prezentuje się nowe dziecko Ducati, któremu nie brakuje włoskiego temperamentu. Dla bardziej wymagających klientów i prawdziwych miłośników marki Włosi przygotowali kilka wersji specjalnych. Warianty S, S Corse, Speciale i R budzą jeszcze większy respekt niż wersja bazowa, aczkolwiek w skrajnych przypadkach nabywcy będą musieli zapłacić niemalże dwa razy większą kwotę, aby wyjechać z salonu najbardziej doposażonym pojazdem. Choć i tego nie będą mogli być pewni, ponieważ do sprzedaży wprowadzono jedynie limitowaną liczbę sztuk.
Wielofunkcyjne piękno
Urok motocykli Ducati to według powszechnej opinii kwestia niepodważalna, co więcej agresywna bryła motocykla spełnia szereg istotnych funkcji. Od momentu wdrożenia do oferty modelu Panigale 916 wygląd jednośladów włoskiej marki zaczął dorównywać ich wyścigowemu potencjałowi, czego najlepszym dowodem jest sylwetka właśnie modelu V4.
Eleganckie linie nadwozia, wyzywające do rywalizacji reflektory w technologii LED i doskonale dobrana kolorystyka dają w połączeniu motocykl wywołujący niezapomniane wrażenia. Z praktycznego punktu widzenia nadwozie V4 to również majstersztyk. Dwuwarstwowa karoseria z wysokiej jakości materiałów usprawnia odprowadzanie ciepłego powietrza z chłodnicy, pękaty zbiornik paliwa gwarantuje kierowcy idealne podparcie w zakrętach, aerodynamiczne kształty zwiększają stabilność przy dużych prędkościach i pozwalają maksymalnie wykorzystać osiągi jednostki napędowej, zaś optymalnie wyprofilowana owiewka zapewnia pełną ochronę przed naporem powietrza. Dodatkowo, dzięki umieszczeniu części zbiornika paliwa pod siedzeniem obniżono środek ciężkości, co poprawiło efektywność pokonywania zakrętów.
Interesujący jest również tył motocykla, gdzie także znajdziemy inspiracje światem wyścigów. Jednoosobowa kanapa płynnie przechodzi w jednoczęściowy "zadupek" imitujący lotkę aerodynamiczną, pod którą umieszczono jedną z charakterystycznych cech modelu V4, czyli tylną lampę w kształcie podwójnej litery C.
Wyścigowe serce
Model Panigale V4 został wyposażony w czterocylindrową jednostkę napędową o pojemności 1103 cm³, w której nad pracą szesnastu zaworów czuwa charakterystyczny dla Ducati rozrząd desmodromiczny. Oryginalną cechą zastosowanego silnika, którą rzadko przychodzi nam spotkać w motocyklach drogowych, jest wał korbowy kręcący się w odwrotnym kierunku. Dzięki takiemu rozwiązaniu do minimum zredukowano efekt żyroskopowy, czego efektem jest precyzyjniejsza i szybsza zmiana kierunku jazdy, co z pewnością użytkownicy docenią nie tylko na torach wyścigowych. Co więcej, motocykl ma mniejsze skłonności do unoszenia przedniego koła podczas dynamicznych przyspieszeń oraz tylnego przy gwałtownym hamowaniu.
Silnik Desmosedici Stradale 90º to potężna V-ka garściami czerpiąca z doświadczeń Ducati w MotoGP. Użycie takiego samego układu jednostki napędowej jak w wyścigowych maszynach jest bynajmniej przypadkowe i niesie za sobą szereg korzyści. Jedną z nich jest brak konieczności użycia wałka wyrównoważającego redukującego niesprzyjające wibracje, co pozytywnie wpływa na niezawodność silnika oraz pozwala zredukować masę własną i zwiększyć osiągi. Ze świata MotoGP przejęto również innowacyjny zapłon Twin Pulse oraz poszczególne elementy rozrządu desmodromicznego wykonane z niezwykle lekkich i wytrzymałych materiałów. Warto zaznaczyć, że również aluminiowy zbiornik paliwa o pojemności 16 litrów, którego część ukryta jest pod siedzeniem, również czerpie z doświadczeń zdobytych w MotoGP. Pozwala on na obniżenie środka ciężkości, co owocuje lepszym zachowaniem w zakrętach i większą stabilnością przy dużych prędkościach.
Jakie odzwierciedlenie w emocjach na drodze ma tak dopracowana konstrukcja jednostki napędowej? Moc maksymalna 214 KM przy 13 000 obr./min. oraz maksymalny moment obrotowy 124 Nm przy 10 000 obr./min. w połączeniu z masą własną motocykla na poziomie 175 kilogramów gwarantują niesamowite przeżycia. Agresywne przyspieszenia i prędkość maksymalna przebijająca barierę 300 km/h to dobro, z którego będą mogli skorzystać tylko naprawdę doświadczeni motocykliści z odpowiednim zasobem pieniędzy. Tak duże parametry przenoszone są na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, która dzięki płynnej pracy nie będzie zakłócała przyjemności czerpanej z jazdy.
Innowacyjne podwozie
Szkieletem modelu Panigale V4 jest od lat rozwijana koncepcja ramy Monocque, która wraz z jednostką napędową (będącą elementem nośnym) zapewnia odpowiednią sztywność i lekkość konstrukcji. Co ciekawe producent chwali się, że przednia część ramy waży zaledwie nieco ponad 4 kilogramy. Specyficzna budowa ramy zapewnia również ergonomiczną pozycję za kierownicą oraz sprawia, że w porównaniu z konkurencyjnymi modelami Panigale jest dużo bardziej kompaktowym jednośladem.
Przy takich osiągach silnika niezbędne było zastosowanie najlepszego zawieszenia oraz ponadprzeciętnie skutecznego układu hamulcowego. Ducati postawiło na współpracę z trzema markami: Brembo (zaciski hamulcowe i tarcze), Sachs (amortyzator skrętu i tylny amortyzator) oraz Showa (widelec teleskopowy). Amortyzację kół powierzono masywnemu widelcowi teleskopowemu typu Upside-down o średnicy 43 mm (w pełni regulowanemu) oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej opartej na jednostronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Wyhamowaniem pojazdu zajmują się dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 330 mm i czterotłoczkowe zaciski monobloc (dokładnie model Stylema) z przodu oraz nieco mniejsza, bo 245 mm tarcza hamulcowa i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny z tyłu.
Dopełnieniem tak dopracowanego podwozia są ażurowe felgi z trzema ramionami w kształcie litery Y, które podobnie jak rama zostały odlane z lekkich stopów aluminium. Osadzono na nich opony typu slick Pirelli Diablo TM Supercorsa SP, które fani wyścigów motocyklowych serii World Superbike dobrze kojarzą z wyczynowych maszyn. Co ciekawe, model Panigale V4 to pierwszy drogowy jednoślad, który został fabrycznie wyposażony w ten produkt Pirelli.
Rozbudowana elektronika
Ducati zdążyło nas już przyzwyczaić do tego, że w swoich motocyklach za priorytet stawia sobie bezpieczeństwo podróżujących. Bez znaczenia, czy mamy do czynienia z turystyczną Multistradą, czy z wyczynowym modelem takim jak Panigale V4, na pokładzie każdego z nich znajdziemy wiele systemów i układów wspomagających umiejętności motocyklisty. Na wyposażeniu seryjnym bazowej wersji Panigale V4 znajdziemy m.in.:
System Bosch EVO ABS, który w zależności od wybranego trybu uniemożliwi uślizg danego koła, także w pochyleniu podczas pokonywania zakrętów. Najbezpieczniejszy tryb został zaprojektowany z myślą o poruszaniu się w trudnych warunkach pogodowych, gdzie mokra nawierzchnia lub zła jakość drogi wymaga od kierowcy największej czujności. Tryb pierwszy i drugi stworzono dla bardziej doświadczonych jeźdźców, którzy podczas torowej jazdy opanowali dohamowywanie w zakręcie.
Kontrola trakcji DTC EVO działa jeszcze bardziej precyzyjnie i pozwala w pełni zachować stabilność podczas dynamicznych przyspieszeń i gwałtownego hamowania. Nowością w Ducati Traction Control jest funkcja "spin on demand", która pozwala na uślizg tylnego koła w najważniejszej fazie pokonywanego zakrętu.
System Ducati Slide Control współpracuje z kontrolą trakcji zapewniając pełną kontrolę nad uślizgiem tylnego koła na wyjściu z zakrętu. Potwierdzeniem jego skuteczności niech będzie fakt, że został opracowany wspólnie z fabrycznym zespołem wyścigowym Ducati Corse.
System EBC, czyli nic innego jak system kontrolowania hamowania silnikiem znany z wcześniejszego modelu Panigale 1299.
Quickshifter DQS EVO to system współpracujący ze sprzęgłem antyhoppingowym (które nie dopuści do blokady tylnego koła podczas gwałtownej redukcji biegu), dzięki któremu kierowca będzie miał możliwość zmiany przełożeń bez zamykania przepustnicy i konieczności użycia sprzęgła.
System Ducati Power Launch, czyli tzw. kontrola startu umożliwi jak najefektywniejsze przyspieszenie w początkowej fazie jazdy.
Oświetlenie wykorzystujące technologię LED z przednimi reflektorami DRL, które zapewni doskonałą widoczność niezależnie do warunków na drodze.
Multum możliwości
Z myślą o wymagających klientach Ducati przygotowało kilka wersji modelu Panigale V4, które z pewnością zadowolą nawet najwybredniejsze potrzeby motocyklistów. Na sezon 2019 włoska marka przygotowała dla nabywców następujące wersje:
S- znajdziemy w niej w pełni regulowane zawieszenie renomowanej marki Öhlins (z przodu widelec teleskopowy typu Upside-down (model NIX-30) o średnicy 43 mm, z tyłu centralna kolumna resorująco-tłumiąca (model TTX 36)) oraz amortyzator skrętu tego samego producenta. Nad pracą zawieszenia czuwa system Öhlins Smart EC 2.0 drugiej generacji wspomagany interfejsem OBTi. Co więcej, w wersji S zastosowano baterię litowo-jonową, która obniża masę motocykla aż o 1 kilogram (w stosunku do wersji bazowej).
S Corse- Na pierwszy rzut oka ta wersja charakteryzuje się specjalnym malowaniem inspirowanym wyczynowymi maszynami zespołu fabrycznego, które uczestniczą w wyścigach serii MotoGP. Pod względem technicznym wariant Corse posiada wszystkie cechy wersji S.
Speciale- Tytanowy układ wydechowy marki Akrapovič, dodatki z włókna węglowego, moc maksymalna podniesiona do 226 KM, niepowtarzalne, trójkolorowe malowanie i tylko 1500 wyprodukowanych egzemplarzy to najważniejsze cechy tej wersji. Poza tym na liście wyposażenia znajdziemy np. jednoosobowe siedzenie wykonane z alcantary. Ducati przewidziało również możliwość zamówienia magnezowych felg Marchesini używanych w torowych maszynach, które dodatkowo obniżają masę własną motocykla.
R- to z pewnością najbardziej bezkompromisowa wersja modelu Panigale V4, którą z czystym sumieniem można określić jako torowy motocykl dopuszczony do ruchu drogowego. Zmodyfikowane owiewki zmniejszające opór powietrza, dodatkowe skrzydła aerodynamiczne z włókna węglowego opracowane w tunelu przez wyścigowy dział Corse, moc maksymalna 234 KM osiągana przy 15 250 obr./min., tytanowe korbowody, zmniejszona pojemność skokowa, widelec teleskopowy powlekany azotkiem tytanu... W porównaniu do bazowego modelu w wersji R dokonano tylu zmian, że powstał niemalże inny motocykl dostosowany do rywalizacji na torze. Spektakularne osiągi, nieprawdopodobnie niska masa, doskonałe podwozie zbudowane na podzespołach najwyższej klasy i systemu elektroniczne ze świata wyścigów to jednak nie wszystko, czym może zaskoczyć wersja R. W tym przypadku oszałamia również cena- w najlepszej specyfikacji za tę wersję przyjdzie zapłacić nawet ponad 200 000 złotych!
Intratna propozycja
Niezależnie od wybranej wersji Ducati Panigale V4 to gwarancja niezapomnianych wrażeń, innowacyjnych rozwiązań, najnowszych technologii oraz systemów elektronicznych, którymi jakiś czas temu dysponowały tylko fabryczne załogi wyścigowe najlepszych producentów. Po dokładnym poznaniu wszystkich cech i potencjału tego motocykla nawet wysoka cena wydaje się w pełni uzasadniona, choć nadal dla wielu będzie plasowała Panigale V4 w sferze marzeń.