Części motocyklowe
Ducati Scrambler 400 Sixty2
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
83,41 zł
87,80 zł
Najniższa cena: 87,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
10,17 zł
11,30 zł
Najniższa cena: 11,30 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x47,5x2,5 - S410190012011
147,72 zł
164,13 zł
Najniższa cena: 164,13 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 HH (2 szt.) - FA209/2HH
126,04 zł
157,55 zł
Najniższa cena: 157,55 zł
Łańcuch napędowy DID 520 106 otwarty z zapinką - DID520-106
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
107,68 zł
119,64 zł
Najniższa cena: 119,64 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 V (2 szt.) - FA209/2V
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
296,50 zł
Tarcza hamulcowa NG tył NG636 Yamaha FZS FZR XJ600 XT660 YZF 600 Thundercat - NG636
15,50 zł
Łożysko igiełkowe HK2016 - HK2016
124,14 zł
130,67 zł
Najniższa cena: 130,67 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 672 SH (2 szt.) - MCB672SH
429,50 zł
477,22 zł
Najniższa cena: 477,22 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 10Ah Yuasa YT12B-BS
323,34 zł
404,18 zł
Najniższa cena: 404,18 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 VX3 106 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty - DID520VX3G&B-106ZB
19,91 zł
Zabezpieczenie zębatki przedniej JMP
108,78 zł
114,50 zł
Najniższa cena: 114,50 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 671 (2 szt.) - MCB671
81,56 zł
Filtr oleju Mahle OC5 - OC 5
Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Scrambler 400 Sixty2
- Ducati Scrambler 400 Sixty2 ABS 2016
- Ducati Scrambler 400 Sixty2 ABS 2017
- Ducati Scrambler 400 Sixty2 ABS 2018
- Ducati Scrambler 400 Sixty2 ABS 2019
- Ducati Scrambler 400 Sixty2 ABS 2020
Inne modele
- Ducati Scrambler 450
- Ducati Scrambler 803
- Ducati Scrambler 1100
- Ducati Scrambler 400
- Ducati Scrambler 800
- Ducati Scrambler 350
- Ducati Scrambler 250
- Ducati 848 848
- Ducati Panigale V4 1000
- Ducati 748 748
- Ducati Pantah 600
- Ducati Pantah 350
- Ducati ST4S 996
- Ducati Superleggera V4 998
- Ducati Diavel 1260
- Ducati ST3 992
- Ducati GT 750
- Ducati Sport 750
- Ducati Multistrada 1200
- Ducati Multistrada V4 1200
- Ducati S 750
- Ducati Supersport 950
- Ducati Desert X 950
- Ducati Multistrada V2 950
- Ducati Hypermotard 950
- Ducati SS 1000
- Ducati SS 750
- Ducati Streetfighter V4 1100
- Ducati S 900
- Ducati SS 900
- Ducati Streetfighter V2 955
- Ducati Panigale V2 955
- Ducati Panigale V4 1100
- Ducati Monster 1000
- Ducati Monster 620
- Ducati Monster 937
- Ducati 916 916
- Ducati XDiavel 1262
- Ducati Panigale 1100
- Ducati Monster 821
- Ducati Monster 797
- Ducati Monster 1200
- Ducati Panigale 1299
- Ducati Panigale 1200
Ducati Scrambler 400
Na fali
Kilka lat temu na rynku motocyklowym mogliśmy zaobserwować początek pewnego renesansu wśród klas pojemnościowych. Poddało się niemu większość renomowanych producentów z całego świata, a młodsza grupa motocyklistów zacierała ręce na nowe, jeszcze bardziej dopracowane modele, które były w ich zasięgu za pośrednictwem prawa jazdy kategorii A2 (w polskich realiach). Jednym z koncernów, które wykorzystały modę na lekkie jednoślady o niebanalnym wyglądzie i przyzwoitych osiągach, było Ducati. W 2016 roku, kiedy absolutny bestseller (model Scrambler 800) notował od roku doskonałą sprzedaż, włoska marka z Bolonii postanowiła wypuścić jego mniejszą wersję, którą był właśnie Scrambler 400.
Kultowa jednostka napędowa z charakterystycznym rozrządem desmodromicznym, stylistyka utrzymana w duchu większych modeli, rasowe brzmienie, dopracowane podwozie pozwalające na dynamiczną jazdę i pełne wykorzystanie potencjału silnika oraz medialna otoczka, którą Ducati obdarzyło serię Scrambler'ów, sprawiły, że 400-setka stała się obiektem westchnień motocyklistów na całym świecie, którzy w większości przypadków mogli poruszać się nią po drogach publicznych już od 18 roku życia.
Znajomy widok
W dniu premiery najmniejszego modelu z gamy Scrambler'y były już dobrze rozpoznawalne na drogach na naszym kontynencie. Nic więc dziwnego, że Scrambler 400 przyjął się wśród europejskich motocyklistów tak dobrze. Klasyczna linia nadwozia, przemyślane wersje kolorystyczne i mnogość elementów w kolorze czarny mat, który do dzisiaj cieszy się popularnością każdego producenta, sprawiły, że Scrambler'a nie można było pomylić z żadnym innym jednośladem.
W modelu 400 przeszłość i teraźniejszość łączą się w spójną całość. Tradycyjne okrągłe lusterka, reflektory oparte na technologii LED, stalowy zbiornik paliwa, kratownicowa rama, klasyczny dla motocykli klasy scrambler z dawnych lat profil kierownicy czy dual-sport'owe opony marki Pirelli z bieżnikiem imitującym dawne ogumienie to cechy dający obraz maszyny z lat 60', która została zinterpretowana na nowo z wykorzystaniem dzisiejszych trendów.
Mały, ale wariat
Pod względem pojemności skokowej jednostka napędowa małego Scrambler'a nie robi wrażenia. Dwa chłodzone powietrzem cylindry w układzie V (typ L) mają kubaturę jedynie 399 cm³, aczkolwiek dzięki niskiej masie własnej pojazdu (tylko 183 kilogramów ze wszystkimi płynami, w tym 14 litrami paliwa) gwarantują satysfakcjonujące przeżycia na drodze. Moc maksymalna 40 KM i maksymalny moment obrotowy 34 Nm trafiają na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach dając niesamowitą dawkę emocji. Elektroniczny system wtrysku paliwa i przepustnice Ride-by-Wire (które nie mają fizycznego połączenia z manetką gazu) to główni winowajcy natychmiastowej i dynamicznej reakcji na najmniejszy ruch nadgarstka kierowcy. Warto zaznaczyć, że prędkość maksymalna małego Scrambler'a przekracza granicę 175 km/h, więc początkujący motocykliści, którzy dopiero nabierają doświadczenia powinni być w pełni zadowoleni.
Dwa zawory na każdy cylinder, rozrząd desmodromiczny i masywny układ wydechowy to połączenie, dzięki któremu użytkownicy Scrambler'a 400 nie będą narzekać na respekt na drogach. Donośne brzmienie i zawadiacka charakterystyka to nieodłączne cechy każdego egzemplarza. Co ważne, dzięki dwóm sondom lambda i regulowanemu katalizatorowi Scrambler spełnia wymogi najnowszej normy czystości spalin Euro 4. Dbanie o środowisko to jednak nie tylko jak najczystsze spaliny, ale także jak najmniejsze spalanie. Ducati chwali się, że Scrambler zużywa jedynie 4,5 l/100 kilometrów, więc ponad 14 litrowy zbiornik paliwa wystarczy użytkownikom na przejechanie ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Podwozie, które daje możliwości
Stabilna jazda na wprost? Pewne prowadzenie na szybko pokonywanych zakrętach? Poczucie bezpieczeństwa i wysoki komfort podróżowania? Motocykliści wybierający Scrambler'a 400 nie muszą się martwić, czy aby na pewno powyższe wartości stały na wysokim poziomie z kilku powodów. Zawieszenie pochodzi od renomowanych firm Showa i Kayaba, układ hamulcowy z ABS-em to efekt kooperacji marek Brembo i Bosch, zaś szkielet jednośladu to solidna rama kratownicowa z rur stalowych, która zapewnia odpowiednią sztywność i kompaktowe rozmiary.
Amortyzację 18- i 17-calowych kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu o 41-mm średnicy lag i w pełni regulowanej, centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej opartej na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się potężna tarcza hamulcowa o średnicy 320 mm i dwutłoczkowy zacisk pływający z przodu oraz nieco mniejsza, bo 245-mm tarcza hamulcowa i jednotłoczkowy zacisk hydrauliczny z tyłu. Przy niskiej masie pojazdu taki zestaw zapewnia doskonałą skuteczność w każdej sytuacji, a dzięki przeciwpoślizgowemu systemowi ABS od Bosch'a, także podczas jazdy w niekorzystnych warunkach pogodowych.
Zwieńczeniem dopracowanego podwozia są dual-sport'owe opony Pirelli MT 60 RS, które zostały osadzone na ażurowych, 10-ramiennych felgach z lekkich stopów aluminium.
Dobry na start
Ducati Scrambler 400 to doskonały jednoślad do rozpoczęcia motocyklowej pasji. Kompaktowe rozmiary, dopracowana konstrukcja, autorskie rozwiązania, niska masa i osiągi, które na długi czas nie pozwolą początkującym jeźdźcom oderwać się od kierownicy. Ze względu na nisko umieszczone siodło (tylko 790 mm od poziomu gruntu), łatwość obsługi i lekkość prowadzenia będzie również doskonałym wyborem dla niższych motocyklistów lub docelowym modelem dla motocyklistek. Świetnie sprawdzi się również w roli miejskiego środka transportu na co dzień, kiedy to niskie spalanie i niewielkie rozmiary stają się kluczowymi wymaganiami do zadowalającego użytkowania.
Na koniec warto wspomnieć, że Scrambler 400 cieszy się dość długimi przerwami pomiędzy wizytami w warsztacie. Zarówno ogólny serwis motocykla jak i regulacja luzów zaworowych przewidziano co 12 000 kilometrów, co wraz z 24-miesięczną gwarancją producenta bez limitu przejechanego dystansu będzie miłym dodatkiem dla nabywców.