Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 212
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
17,23 zł
Świeca zapłonowa Bosch W8AC
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 38x50x10,5 - P40FORK455044
-5%
150,06 zł
157,96 zł
Najniższa cena: 157,96 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 19 SV (2 szt.) - MCB19SV
-20%
305,78 zł
382,22 zł
Najniższa cena: 382,22 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 530 VX 106 X-Ring otwarty z zakuwką - DID530VX-106
-10%
587,25 zł
652,50 zł
Najniższa cena: 652,50 zł
dostawa 0 złAkumulator standardowy 12V 30Ah Yuasa 53030
(1)
-20%
232,00 zł
290,00 zł
Najniższa cena: 290,00 zł
Łańcuch napędowy DID G&B 530 VX 106 otwarty z zakuwką złoty - DID50VXG&B-106
424,46 zł
Urządzenie do do kontroli osiowości łańcucha Profi Products laser liniowy - CAT-LINE
119,00 zł
Klocki hamulcowe Vesrah VD-907 - VD-907
Posiadamy Części motocyklowe do Ducati SD 900 Darmah
- Ducati SD 900 Darmah 1978
- Ducati SD 900 Darmah 1979
- Ducati SD 900 Darmah 1980
- Ducati SD 900 Darmah 1981
- Ducati SD 900 Darmah 1984
- Ducati SD 900 Darmah 1977
- Ducati SD 900 Darmah 1982
- Ducati SD 900 Darmah 1983
Ducati SD 900 Darmah
Ducati 900 SD Darmah to motocykl klasy naked bike, produkowany przez włoski koncern w latach 1977-1978. Włoska maszyna posiada silnik w układzie L z charakterystycznym dla Ducati rozrządem desmodromicznym, który zaprojektował słynny konstruktor jednostek wyczynowych - Fabio Taglioni. Na tle konkurencji model 900 SD Darmah nie wyróżnia się pod względem specyfikacji technicznej, aczkolwiek niska masa i sportowy charakter pozwalają na naprawdę dynamiczną jazdę.
Ducati 900 SD Darmah zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie L (układ widlasty z 90 st. kątem rozwidlenia cylindrów) o pojemności skokowej 864 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy cechuje się 2-zaworowym rozrządem desmodromicznym, gaźnikowym układem zasilania marki Dell’Orto (średnica gardzieli - 40 mm), rozrusznikiem elektrycznym i zapłonem elektronicznym. Serce 900 SD Darmah wytwarza moc maksymalną 65 KM przy 7500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 58 Nm przy 6250 obr./min, co pozwala na jazdę z prędkością nawet 185 km/h i dynamiczne przyspieszenia (na ¼ mili Ducati uzyskało wynik 13,6 sek.). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i łańcucha napędowego. Na pokładzie Ducati 900 SD Darmah zamontowano zbiornik paliwa o pojemności 15 litrów, który zapewnia zasięg około 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Ducati 900 SD Darmah opiera się na stalowej ramie grzbietowej i dwustronnym wahaczu wleczonym. Podczas projektowania podwozia nie oszczędzano, o czym świadczą m.in. odlewane z aluminium koła Campagnolo, hamulce Brembo i przednie zawieszenie Cerani. Z przodu znajdziemy dwie tarcze hamulcowe o średnicy 280 mm z zaciskami 1-tłoczkowymi i klasyczny widelec teleskopowy (średnica lag - 38 mm), z tyłu zaś - dwa amortyzatory olejowe Marzocchi z 3-stopniową regulacją i jedną tarczę o średnicy 260 mm. Ducati 900 SD Darmah porusza się na 18 calowych felgach, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 3,50-18 i 4,25-18 (przód/tył).