check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Ducati Superbike 748

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 623
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Klucz do filtrów oleju 76mm 14 boków BMW HF163 OC91
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
Klocki hamulcowe FA47 - 77366

12,00 zł

Klocki hamulcowe FA47 - 77366

stars    (2)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R -5%

92,14 zł

96,99 zł

Najniższa cena: 96,99 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R

stars    (4)
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056

stars    (2)
Filtr oleju HifloFiltro HF 153 Cagiva/Ducati  - HF153 -15%

30,77 zł

36,20 zł

Najniższa cena: 36,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 153 Cagiva/Ducati - HF153

stars    (1)
Filtr paliwa Mahle KL145 8 mm - KL 145
Klocki hamulcowe Brembo 07BB19SA (2 szt.) - 07BB19SA
Klosz kierunkowskazu przód tył JMP
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Klocki hamulcowe EBC FA 244 HH (2 szt.) - FA244HH -10%

127,55 zł

141,72 zł

Najniższa cena: 141,72 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 244 HH (2 szt.) - FA244HH

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 047 (2 szt.) - FA047 -10%

61,46 zł

68,29 zł

Najniższa cena: 68,29 zł

Pasuje na tył

Klocki hamulcowe EBC FA 047 (2 szt.) - FA047

stars    (1)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093 -10%

62,82 zł

69,80 zł

Najniższa cena: 69,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093

stars    (1)
Klucz koronkowy JMP 31 mm Ducati
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Świeca zapłonowa NGK DCPR9EIX irydowa - DCPR9EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DCPR9EIX irydowa - DCPR9EIX

Klocki hamulcowe EBC FA 244 V (2 szt.) - FA244V -10%

101,75 zł

113,05 zł

Najniższa cena: 113,05 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 244 V (2 szt.) - FA244V

stars    (2)
Filtr oleju HifloFiltro HF 153 RC Racing  - HF153RC -15%

41,01 zł

48,25 zł

Najniższa cena: 48,25 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 153 RC Racing - HF153RC

stars    (2)
Magnetyczna śruba spustu oleju M22x1,5
Manetki podgrzewane JMT 5 stopni otwarte 22 mm
Klocki hamulcowe EBC FA 244 (2 szt.) - FA244 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 244 (2 szt.) - FA244

stars    (2)

Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Superbike 748

  • Ducati Superbike 748 SPS Special Production 1999
  • Ducati Superbike 748 S Biposto Monoposto 1999

Inne modele

Ducati 748

Części motocyklowe

Ducati 748 to niezapomniany motocykl klasy SuperSport produkowany przez włoski koncern w latach 1994-2003. Ponadczasowy design stworzony przez projektanta Massimo Tamburini, doskonałe osiągi i dopracowane podwozie- te cechy sprawiały, że wielbiciele Ducati z całego świata marzyli po nocach o mniejszej wersji legendarnej "916-tki". Nic w tym dziwnego, ponieważ nieco mniejsze osiągi, spokojniejszy charakter i lepsze właściwości jezdne czyniły go bardziej przystępnym dla mniej doświadczonych motocyklistów.

Model 748 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym (dokładnie L-Twin) o pojemności skokowej 748 cm³. Chłodzony cieczą czterosuw z charakterystycznym dla Ducati rozrządem desmodromicznym generował moc maksymalną 97 KM i maksymalny moment obrotowy 73 Nm, co przy masie własnej 196 kilogramów gwarantowało niezapomniane przeżycia. Wraz z elektronicznym systemem wtrysku paliwa serce modelu 748 zapewniało bezkompromisowe przyspieszenie, agresywną reakcję na ruch manetki gazu oraz prędkość maksymalną ponad 240 km/h. Gdy dołożymy do tego płynnie działającą skrzynię biegów o sześciu przełożeniach (oczywiście manualną) oraz lekko pracujące sprzęgło (mokre, wielotarczowe) otrzymamy jednoślad, którym na torze można zawstydzić nie jednego przedstawiciela królewskiej klasy pojemnościowej.

Trzonem podwozia modelu 748 jest kratownicowa rama z rur ze stali chromowo-molibdenowej, dzięki której kierowcy nie będą musieli się martwić o sztywność czy wytrzymałość podczas naprawdę ostrej jazdy. Na lekkim szkielecie osadzono sztywno zestrojone zawieszenie marki Showa (z wyłączeniem wersji R, w której montowano produkty firmy Öhlins) oraz masywny układ hamulcowy z zaciskami produkowanymi przez lidera w swojej dziedzinie- Brembo. Amortyzację 17-calowych kół powierzono potężnemu widelcowi teleskopowemu typu Upside-down (średnica lag- 43 mm) oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej z amortyzatorem gazowym opartej na jednostronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Wyhamowaniem tak temperamentnego motocykla musiał zająć się zestaw, który nawet podczas wyjazdów na tor zapewni całkowitą skuteczność i wysoki poziom bezpieczeństwa. Przy przednim kole zainstalowano więc dwie wentylowane tarcze hamulcowe typu Wave o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe, zaś przy tylnym, pojedynczą, również wentylowaną tarczę hamulcową typu Wave o średnicy 220 mm i jednotłoczkowy zacisk hydrauliczny. Podczas podziwiania podwozia warto również zwrócić uwagę na felgi. 3-ramienna konstrukcja odlewana z lekkiego aluminium została skąpana w złotym lakierze, który doskonale podkreśla wyścigowy charakter włoskiej marki.

Ducati 748 od zawsze było doskonałą propozycją dla osób, które z biegiem czasu nabrały odpowiednio dużego doświadczenia i chciały w końcu spróbować jazdy naprawdę nieokiełznanym motocyklem. Wysokoobrotowy silnik wydobywający arię dźwięków przez masywny układ wydechowy, wzorowy wygląd o śródziemnomorskim charakterze oraz fakt, że to jeden z członków rodziny Ducati, zapewniło "748-ce" niebywałe uznanie na całym świecie. Po dziewięciu latach brylowania na rynku lekkich Supersport'ów została zastąpiona przez model 916, który z godnością wywiązał się z roli następcy i przez kolejne 4 lata dokładał się do pozycji lidera Ducati w segmencie motocykli sportowych.