Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
92,14 zł
96,99 zł
Najniższa cena: 96,99 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R
57,30 zł
Filtr oleju K&N KN153 - KN-153
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056
11,11 zł
Klosz kierunkowskazu przód tył JMP
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
127,55 zł
141,72 zł
Najniższa cena: 141,72 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 244 HH (2 szt.) - FA244HH
61,46 zł
68,29 zł
Najniższa cena: 68,29 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 047 (2 szt.) - FA047
62,82 zł
69,80 zł
Najniższa cena: 69,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093
59,83 zł
Klucz koronkowy JMP 31 mm Ducati
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
296,50 zł
Tarcza hamulcowa NG tył NG636 Yamaha FZS FZR XJ600 XT660 YZF 600 Thundercat - NG636
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 244 (2 szt.) - FA244
Posiadamy Części motocyklowe do Ducati Superbike 748
- Ducati Superbike 748 SPS Special Production 1999
- Ducati Superbike 748 S Biposto Monoposto 1999
Inne modele
- Ducati Superbike 1198
- Ducati Superbike 848
- Ducati Superbike 1098
- Ducati Superbike 999 Bi/Monop.
- Ducati 848 848
- Ducati Panigale V4 1000
- Ducati 748 748
- Ducati Pantah 600
- Ducati Pantah 350
- Ducati ST4S 996
- Ducati Superleggera V4 998
- Ducati Diavel 1260
- Ducati ST3 992
- Ducati GT 750
- Ducati Sport 750
- Ducati Multistrada 1200
- Ducati Multistrada V4 1200
- Ducati S 750
- Ducati Supersport 950
- Ducati Desert X 950
- Ducati Multistrada V2 950
- Ducati Hypermotard 950
- Ducati SS 1000
- Ducati SS 750
- Ducati Streetfighter V4 1100
- Ducati S 900
- Ducati SS 900
- Ducati Scrambler 450
- Ducati Scrambler 803
- Ducati Scrambler 1100
- Ducati Streetfighter V2 955
- Ducati Panigale V2 955
- Ducati Panigale V4 1100
- Ducati Monster 1000
- Ducati Monster 620
- Ducati Monster 937
- Ducati 916 916
- Ducati XDiavel 1262
- Ducati Scrambler 400
- Ducati Scrambler 800
- Ducati Panigale 1100
- Ducati Monster 821
- Ducati Monster 797
- Ducati Monster 1200
- Ducati Panigale 1299
- Ducati Panigale 1200
- Ducati Panigale 1199
- Ducati Hypermotard 821
- Ducati Monster 796
Ducati 748
Ducati 748 to niezapomniany motocykl klasy SuperSport produkowany przez włoski koncern w latach 1994-2003. Ponadczasowy design stworzony przez projektanta Massimo Tamburini, doskonałe osiągi i dopracowane podwozie- te cechy sprawiały, że wielbiciele Ducati z całego świata marzyli po nocach o mniejszej wersji legendarnej "916-tki". Nic w tym dziwnego, ponieważ nieco mniejsze osiągi, spokojniejszy charakter i lepsze właściwości jezdne czyniły go bardziej przystępnym dla mniej doświadczonych motocyklistów.
Model 748 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym (dokładnie L-Twin) o pojemności skokowej 748 cm³. Chłodzony cieczą czterosuw z charakterystycznym dla Ducati rozrządem desmodromicznym generował moc maksymalną 97 KM i maksymalny moment obrotowy 73 Nm, co przy masie własnej 196 kilogramów gwarantowało niezapomniane przeżycia. Wraz z elektronicznym systemem wtrysku paliwa serce modelu 748 zapewniało bezkompromisowe przyspieszenie, agresywną reakcję na ruch manetki gazu oraz prędkość maksymalną ponad 240 km/h. Gdy dołożymy do tego płynnie działającą skrzynię biegów o sześciu przełożeniach (oczywiście manualną) oraz lekko pracujące sprzęgło (mokre, wielotarczowe) otrzymamy jednoślad, którym na torze można zawstydzić nie jednego przedstawiciela królewskiej klasy pojemnościowej.
Trzonem podwozia modelu 748 jest kratownicowa rama z rur ze stali chromowo-molibdenowej, dzięki której kierowcy nie będą musieli się martwić o sztywność czy wytrzymałość podczas naprawdę ostrej jazdy. Na lekkim szkielecie osadzono sztywno zestrojone zawieszenie marki Showa (z wyłączeniem wersji R, w której montowano produkty firmy Öhlins) oraz masywny układ hamulcowy z zaciskami produkowanymi przez lidera w swojej dziedzinie- Brembo. Amortyzację 17-calowych kół powierzono potężnemu widelcowi teleskopowemu typu Upside-down (średnica lag- 43 mm) oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej z amortyzatorem gazowym opartej na jednostronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Wyhamowaniem tak temperamentnego motocykla musiał zająć się zestaw, który nawet podczas wyjazdów na tor zapewni całkowitą skuteczność i wysoki poziom bezpieczeństwa. Przy przednim kole zainstalowano więc dwie wentylowane tarcze hamulcowe typu Wave o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe, zaś przy tylnym, pojedynczą, również wentylowaną tarczę hamulcową typu Wave o średnicy 220 mm i jednotłoczkowy zacisk hydrauliczny. Podczas podziwiania podwozia warto również zwrócić uwagę na felgi. 3-ramienna konstrukcja odlewana z lekkiego aluminium została skąpana w złotym lakierze, który doskonale podkreśla wyścigowy charakter włoskiej marki.
Ducati 748 od zawsze było doskonałą propozycją dla osób, które z biegiem czasu nabrały odpowiednio dużego doświadczenia i chciały w końcu spróbować jazdy naprawdę nieokiełznanym motocyklem. Wysokoobrotowy silnik wydobywający arię dźwięków przez masywny układ wydechowy, wzorowy wygląd o śródziemnomorskim charakterze oraz fakt, że to jeden z członków rodziny Ducati, zapewniło "748-ce" niebywałe uznanie na całym świecie. Po dziewięciu latach brylowania na rynku lekkich Supersport'ów została zastąpiona przez model 916, który z godnością wywiązał się z roli następcy i przez kolejne 4 lata dokładał się do pozycji lidera Ducati w segmencie motocykli sportowych.