Części do Ferro

Najpopularniejsze modele

motocykle Ferro - logo

Na ten moment nie posiadamy bliższych informacji o firmie Ferro. Stale pracujemy nad rozbudową informacji na temat motocykli. Jednak niektóre marki ciężko jest opisać ze względu na swoją małą popularność.

Wszystkie modele Ferro

Poniżej znajduje się lista modeli Ferro do których posiadamy części motocyklowe w swojej ofercie.

101

201 4T

Zdjęcie Ferro

Ferro 201 to kompaktowy motorower wzorowany na legendarnej Hondzie Cub. W jednośladach tego typu największą zaletą jest jednocylindrowa jednostka napędowa połączona z czterostopniową skrzynią biegów, które zostały przejęte właśnie od japońskiego modelu bez większych zmian. Dzięki temu "serce" modelu 201 pozwoli na bezawaryjne i ekonomiczne pokonanie kilkudziesięciu tysięcy kilometrów bez najmniejszej ingerencji użytkowników, co w przypadku produktu z najniższej półki cenowej jest fenomenalną wiadomością dla przyszłych nabywców.

Jednocylindrowy silnik o pojemności 49 cm³ charakteryzuje bardzo prosta konstrukcja, dzięki której z potencjalnymi awariami i serwisem poradzi sobie każdy, kto choć trochę interesuje się mechaniką. Chłodzenie powietrzem, gaźnikowy układ zasilania, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu, końcowe przeniesienie napędu łańcuchem i rozrusznik mechaniczny to połączenie, które możemy obserwować w świecie motoryzacji od dziesięcioleci. Archaiczna konstrukcja jednostki napędowej nie przeszkodziła w osiągnięciu bardzo atrakcyjnego spalania. W cyklu miejskim zużycie paliwa wynosi średnio 2 l/100 kilometrów, co przy 8 litrowym zbiorniku benzyny zapewnia około 400 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Czy niski koszt zakupu i niskie spalanie to w tym przypadku zwiastun mizernych osiągów? Bynajmniej. Moc maksymalna 4 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm to gwarancja dynamicznego przyspieszenia, a po demontażu blokad fabrycznych producenta, również prędkości maksymalnej ponad 75 km/h. W podwoziu również nie znajdziemy innowacyjnych rozwiązań konstrukcyjnych czy zbędnej elektroniki, co nie oznacza, że nie wywiązuje się ono ze swoich zadań. W skład zawieszenia wchodzi klasyczny widelec teleskopowy i dwa amortyzatory olejowe osadzone na wahaczu wleczonym. "Miękkie" zestrojenie obu komponentów sprawia, że jazda (nawet z pasażerem) jest zaskakująco komfortowa, a zachowanie motoroweru przewidywalne i stabilne. Tarczowo-bębnowy układ hamulcowy z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym przy przednim kole dobrze radzi sobie z niską masą jednośladu, gwarantując krótką drogę hamowania i odpowiedni poziom bezpieczeństwa na drodze. Ferro 201 to doskonała propozycja dla tych, co nie chcą oddawać własnego pojazdu w ręce mechaników. W tym przypadku nie będą musieli tego robić z dwóch powodów: niekomplikowanej konstrukcji, którą można "zreanimować" samodzielnie, oraz legendarnej wytrzymałości Hondy Cub, której jednostka napędowa zapewnia niemalże całkowitą bezawaryjność.

202 4T

301 2T

301 4T

Ferro 301 to dobra propozycja dla osób, które nie wyobrażają sobie ekonomicznego środka transportu w mieście bez odpowiednio atrakcyjnej stylistyki i ciekawego design'u. Model 301 ma na wyposażeniu wszystko, aby w pełni zastąpić masowe środki komunikacji i zabrać użytkowników w komfortową i bezpieczną podróż przez zatłoczoną aglomerację.

Sercem 301 jest jednocylindrowa jednostka napędowa o pojemności 49 cm³, której największymi zaletami jest nieskomplikowana konstrukcja i niskie zużycie paliwa. Budowa czterosuwowego "singla" jest dziecinnie prosta: chłodzenie powietrzem, gaźnikowy układ zasilania, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu i bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT. To właśnie dzięki tradycyjnym rozwiązaniom i tanim komponentom udało się uzyskać tak niską cenę wyjściową nowych egzemplarzy. Eksploatacja modelu 301 nie należy do najdroższych, bo samodzielne naprawy, niedrogie części zamienne lub tuningowe oraz spalanie na poziomie 2 l/100 kilometrów (zapewniające 300 kilometrów zasięgu na jednym zbiorniku paliwa) na to nie pozwalają. Czterosuwowa jednostka napędowa może pochwalić się również zadowalającymi parametrami, które dzięki niskiej masie własnej pozwalają na naprawdę dobre osiągi. Moc maksymalna 3,5 KM i maksymalny moment obrotowy 3 Nm- tyle wystarczyło, aby przyspieszenia były dynamiczne (jak na tę klasę pojemnościową), a prędkość maksymalna przekraczała 70 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Udaną konstrukcję modelu 301 dopełnia solidne podwozie, będące zbiorem sprawdzonych i bezawaryjnych rozwiązań konstrukcyjnych. Amortyzację kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu i dwóm amortyzatorom olejowym opartym na dwustronnym wahaczu wleczonym. Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się tarczowo-bębnowy układ hamulcowy z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym przy przednim kole, który zapewnia krótką drogę hamowania i dobre wyczucie w rękach początkującym motocyklistów. Po dłuższym zapoznaniu się z modelem 301 aż dziwi, dlaczego Ferro konstruując tak dopracowany jednoślad w dniu premiery wyceniła go tak nisko, tym bardziej, że po wielu latach obecności na rynku nadal zbiera on pozytywne opinie wśród doświadczonych i nowych użytkowników.

302 2T

302 4T

Model 302 to jeden z najbardziej sportowych skuterów z oferty Ferro, który nie tylko wygląda, ale również jeździ zaskakująco dynamicznie jak na jednoślad z najniższej klasy pojemnościowej. Ostre załamania owiewek, ciekawe oświetlenie i dwukolorowe malowanie, które podkreśla zadziorną linię miejskiego "sportowca", sprawiają, że jest to prawdopodobnie najciekawsza propozycja spośród czterosuwowej gamy azjatyckiej marki.

Dynamiczna "302-ka" została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, która generuje moc maksymalną 4 KM i maksymalny moment obrotowy ponad 3 Nm. Przy masie własnej 85 kilogramów takie osiągi pozwalają na dynamiczne przyspieszenia w ruchu miejskim, oczywiście jak na tę klasę pojemnościową, oraz przekroczenie prędkości maksymalnej 70 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Kolejną zaletą czterosuwowego "singla" jest niskie zużycie paliwa. W cyklu mieszanym spalanie wynosi około 2 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 6 litrów zapewnia do 300 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Taki wynik zdołano uzyskać na dość archaicznej konstrukcji jednostki napędowej. Chłodzenie powietrzem, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu i gaźnikowy układ zasilania to rozwiązania, które w tego typu jednośladach możemy spotkać od samego początku ich istnienia, a mimo to spalanie jak najbardziej spełnia współczesne standardy. Na pochwałę zasługuje również bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT, która zapewnia cichą i bezobsługową pracę na przestrzeni wielu tysięcy kilometrów. Podwozie Ferro 302 to zbiór rozwiązań, który znajdziemy prawie w każdym skuterze z tej półki cenowej. "Miękko" zestrojone zawieszenie (klasyczny widelec teleskopowy i dwa amortyzatory olejowe) oraz wydajny układ hamulcowy (pojedyncza tarcza z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym i tradycyjny bęben o niewielkiej średnicy) zapewniają odpowiednio wysoki poziom komfortu i bezpieczeństwa jazdy na naszych drogach. Ferro 302 to ciekawa propozycja na pierwszy skuter, tym bardziej, że łączy w sobie ekonomiczną jednostkę napędową i ciekawą stylistykę.

303 4T

Ferro 303 to kompaktowy skuter miejski stworzony z myślą o najmłodszych użytkownikach dróg na całym świecie. Dynamiczna stylistyka nadwozia, ogromna funkcjonalność i ekonomiczna jednostka napędowa o niezłych osiągach to powody, dzięki którym ten model zdobył dużą popularność na naszym rynku motoryzacyjnym.

Model 303 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³ o mocy 3,5 KM i momencie obrotowym 3 Nm. Niska masa własna jednośladu (około 84 kilogramów ze wszystkimi płynami) w połączeniu z tymi parametrami pozwala na dynamiczne przyspieszanie w miejskich warunkach oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 70 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta), co z pewnością ułatwi poruszanie się po szybkich trasach. Prosta budowa czterosuwowego silnika (chłodzenie powietrzem, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu, gaźnikowy układ zasilania i bezstopniowa przekładania automatyczna CVT) daje możliwość samodzielnych napraw i okresowego przeprowadzania serwisów w domowych warunkach, co znacząco zmniejsza koszty eksploatacyjne. Także spalanie nie obciąży portfela początkujących motocyklistów. W cyklu miejskim zużycie paliwa wynosi przeciętnie 2 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 5 litrów zapewnia około 250 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Podwozie modelu 303 zostało stworzone z myśl tej samej zasady, co jednostka napędowa- ma być prosto, funkcjonalnie, a przede wszystkim tanio. Dlatego też, w układzie hamulcowym znajdziemy pojedynczą, wentylowaną tarczę hamulcową z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym tylko na przednim kole, a z tyłu dostrzeżemy archaiczny hamulec bębnowy o niewielkiej średnicy. Pracę 12-calowych kół amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy i dwa olejowe elementy resorująco-tłumiące oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym, co znacząco wpłynęło na komfort jazdy pa naszych polskich drogach o nawierzchni, która najlepsze czasy ma już dawno za sobą. Ferro ma w stałej ofercie kilka ciekawych propozycji na pierwszy skuter z silnikiem czterosuwowym, a model 303 z pewnością jest jednym z nich. Zastosowanie wysokiej jakości materiałów i sprawdzonych rozwiązań sprawiło, że lata użytkowania nie będą przepełnione nieustannymi naprawami, w zamian pozostawiając po sobie wspomnienie przyjemnej jazdy z zachowaniem wysokiego poziomu komfortu i bezpieczeństwa.

601 2T

601 4T

Ferro 601 to jeden z największych skuterów na polskim rynku motoryzacyjnym, jakim możemy poruszać się posiadając prawo jazdy kategorii AM lub kartę motorowerową. Obszerna kanapa zapewni wygodne miejsce dla dwóch osób, szerokie podesty zagwarantują pewne podparcie dla stóp, a ergonomiczna pozycja za kierownicą nie pozwoli na zmęczenie nawet na długich dystansach, co z pewnością będzie świetną informacją dla użytkowników, którzy na co dzień używają swoich jednośladów do jazdy w zatłoczonych miastach lub pomiędzy nimi.

Sercem modelu 601 jest czterosuwowa, jednocylindrowa jednostka napędowa o pojemności 49 cm³, której moc maksymalna wynosi 3,5 KM, a maksymalny moment obrotowy 3 Nm. Jak przystało na ten typ silnika, przyspieszenie nie podnosi w takim stopniu adrenaliny co wersje dwusuwowe, aczkolwiek nadal pozwala na jazdę z prędkością ponad 75 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Niedostatki w nabieraniu prędkości "601-nka" rekompensuje fenomenalnym zużyciem paliwa. Podczas jazdy w ruchu miejskim średnie spalanie plasuje się na poziomie 2 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku benzyny o pojemności 6 litrów zapewnia około 300 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Nieodzowną zaletą wersji czterosuwowej modelu 601 jest banalnie prosta konstrukcja jednostki napędowej, która umożliwi przeprowadzanie bieżących napraw i okresowego serwisowania własnej maszyny. Chłodzenie powietrzem, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu, bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT czy gaźnikowy układ zasilania to rozwiązania z którymi poradzi sobie każdy, kto choć trochę interesuje się mechaniką. Kolejną zaletą Ferro jest niekomplikowana budowa podwozia, które mimo zastosowanych rozwiązań (czyt. tanich w produkcji i nieco przestarzałych) zapewnia odpowiedni poziom bezpieczeństwa i komfortu jazdy. W skład "miękko" zestrojonego zawieszenia wchodzi widelec teleskopowy o klasycznej budowie (dla tego typu skuterów) oraz dwa olejowe elementy resorująco-tłumiące oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Wytracanie prędkości powierzono wydajnemu układowi hamulcowemu, w którym główną rolę pełniła pojedyncza, wentylowana tarcza hamulcowa i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny przy przednim kole. Patrząc na Ferro 601 nie sposób dostrzec jego funkcjonalności i bogatego wyposażenia standardowego, które obejmuje m.in. duży kufer centralny. Dobre oświetlenie, pojemny schowek pod siedzeniem czy przednia czasza o dużej szerokości- to wszystko, aby zapewnić użytkownikom jak najlepsze wrażenia podczas jazdy w różnych warunkach. Ferro 601 to dobra propozycja dla osób, które podczas pokonywania większych dystansów chciałby mieć poczucie bezpieczeństwa i wygody, jednocześnie nie wydając przy tym majątku na eksploatacje. Niska cena nowych egzemplarzy nie przeszkadza w tym, aby to wszystko towarzyszyło każdemu egzemplarzowi "601-ki".

602 4T

Ferro 602 to miejski skuter z najniższej klasy pojemnościowej, którym mogą jeździć już 14-latkowie. Wystarczy prawo jazdy kategorii AM lub karta motorowerowa i już można cieszyć się pokładami wygody, jakimi przesycony jest każdy kilometr pokonany za sterami modelu 602. Masywne gabaryty i ergonomiczna budowa nadwozia zostały połączone z ekonomiczną jednostką napędową, która pod względem zużycia paliwa plasuje ten jednoślad w gronie najoszczędniejszych środków transportu w mieście.

602 zostało wyposażone w jednocylindrowy silnik o pojemności 49 cm³, którego moc maksymalna wynosi 3,5 KM, a maksymalny moment obrotowy 3 Nm. Przeciętna masa własna (90 kilogramów ze wszystkimi płynami) pozwoliła na to, aby takie osiągi zapewniały w mieście zadowalające przyspieszenie, a poza nim- prędkość maksymalną ponad 70 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Jednakże, największymi zaletami czterosuwowego "singla" nie są osiągi, lecz niewygórowane spalania i dziecinnie prosta konstrukcja. Średnia konsumpcja benzyny w cyklu miejskim wynosi zaledwie 2 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 5 litrów zapewnia 250 kilometrów na jednym tankowaniu. Archaiczna budowa silnika (chłodzenie powietrzem, gaźnikowy układ zasilania, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu, bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT) da możliwość samodzielnych napraw i diagnozowania usterek, co przy tak niskim spalaniu do minimum ograniczy koszty eksploatacyjne. Podwozie modelu 602 nie należy do najbardziej skomplikowanych, dzięki czemu znacząco zmniejszono koszty produkcji i ustalono atrakcyjną cenę wyjściową. Pracę kół amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy i dwa elementy resorująco-tłumiące (olejowe) oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Przy tak "miękkim" zestrojeniu wszystkich komponentów zawieszenia uzyskano doskonały komfort jazdy nawet na drogach o bardzo złej nawierzchni. W skład układu hamulcowego wchodzi pojedyncza, wentylowana tarcza hamulcowa typu Wave i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny oraz tradycyjny hamulec bębnowy, którego niewielkie rozmiary zdradzają niską skuteczność działania. W ostatnich latach w celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa jazdy na pokładzie został zainstalowany przeciwpoślizgowy system ABS, który uniemożliwi blokadę kół podczas gwałtownego hamowania w złych warunkach pogodowych i na trasach o luźnej nawierzchni. Ferro 602 50 to doskonała alternatywa dla masowych środków miejskiego transportu i własnego samochodu, które prędzej czy później ugrzęznął w korku. Mimo masywnych gabarytów model 602 pozwoli na szybsze poruszanie się w betonowej dżungli, przy okazji robiąc to za dużo mniejsze pieniądze.

603 4T

604 2T

604 4T

605 2T

605 4T

606 2T

801 2T

Ferro 801 to sportowy skuter stworzony z myślą o najmłodszych motocyklistach, którzy nie chcieliby, aby od ich pierwszego jednośladu wiało nudą. Ostra linia nadwozia, mocny silnik dwusuwowy i znakomite osiągi to powody, dla których warto bliżej poznać jednego z najmocniejszych skuterów w ofercie azjatyckiej marki.

Model 801 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³. Moc maksymalna 4,8 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm sprawia, że reakcja na ruch manetki gazu jest natychmiastowa, a przyspieszenie uchodzi za jedne z najlepszych w tej klasie pojemnościowej. Po demontażu blokad fabrycznych producenta zadowala również prędkość maksymalna, która może przekroczyć nawet 80 km/h. Chłodzony powietrzem "singiel" cechuje się typowym zużyciem paliwa dla tego typu jednostek. Średnie spalanie w ruchu miejskim na poziomie 3 l/100 kilometrów będzie w tym przypadku zadowalającym wynikiem, a z zasięgiem około 200 kilometrów na zbiorniku paliwa o pojemności 6 litrów użytkownicy będą się musieli po prostu pogodzić. Gaźnikowy układ zasilania i bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT zapewniają cichą i bezobsługową pracę na przestrzeni wielu tysięcy kilometrów, co powinno ucieszyć nabywców z okrojonym budżetem, którzy jego większą cześć wydadzą z pewnością na stacjach benzynowych. Podwozie modelu 801 to zbiór sprawdzonych i stosunkowo bezawaryjnych rozwiązań konstrukcyjnych, które w tego typu pojazdach goszczą od kilkudziesięciu lat. Amortyzację kół powierzono dwóm olejowym elementom resorująco-tłumiącym opartym na salowym wahaczu wleczonym (z tyłu) i klasycznemu widelcowi teleskopowemu (z przodu), których "miękkie" zestrojenie zapewnia duży komfort podczas jazdy po naszych drogach, które w większości przypadków swoje najlepsze czasy mają już dawno za sobą. Wytracaniem prędkości pojazdu zajmuje się tarczowo-bębnowy układ hamulcowy z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym przy przednim kole, który w największym stopniu odpowiada za jego duża efektywność i krótką drogę hamowania. Ferro 801 to dobra propozycja dla osób, które w pierwszej kolejności patrzą na osiągi i wygląd, a dopiero później na niskie koszty eksploatacyjne. Pod względem tych pierwszych Ferro z pewnością nie zawiedzie, oferując jedne z najlepszych parametrów w swojej klasie pojemnościowej, które na pewnych płaszczyznach deklasują większość konkurencyjnych jednośladów.

802 2T

805 2T

900

901 4T

Ferro 901 to kompaktowy motorower o ponadczasowym wyglądzie, który został stworzony do szybkiego poruszania się w zatłoczonych miastach i pomiędzy nimi. Niewielkie wymiary, duży zasięg na jednym zbiorniku paliwa, oszczędna jednostka napędowa i niemalże całkowita bezawaryjność to cechy, które zapewniły mu duże uznanie wśród nastoletnich posiadaczy prawa jazdy kategorii AM i kart motorowerowych.

Model 901 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³, której moc maksymalna wynosi 4 KM, a maksymalny moment obrotowy plasuje się na poziomie 3 Nm. Niska masa własna (tylko 82 kilogramy), dobrze zestopniowana skrzynia biegów o czterech przełożeniach i nie najgorsze parametry to atuty, które pozwoliły uzyskać dynamiczne przyspieszenia (jak na tę klasę pojemnościową) oraz prędkość maksymalną pond 75 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Chłodzenie powietrzem, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu, mechaniczny rozrusznik i gaźnikowy układ zasilania (w najnowszych wersjach zastosowano system elektronicznego wtrysku paliwa)- mimo, że ten zestaw wygląda dość archaicznie, to nie przeszkodził w uzyskaniu naprawdę niskiego spalania. W cyklu mieszanym zużycie paliwa wynosi jedynie 2 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku benzyny o pojemności 14 litrów zapewnia nieprawdopodobny zasięg 700 kilometrów na jednym tankowaniu. Taka wartość w połączeniu z ergonomicznie zaprojektowanym nadwoziem i trwałością całej konstrukcji pozwala przypuścić, że ten fakt będzie wykorzystywany przez młodocianych motocyklistów do długich, wakacyjnych podróży w nieznanym kierunku. Szkieletem podwozia modelu 901 jest solidna rama z rur stalowych, na której osadzono "miękko" zestrojone zawieszenie i efektowny układ hamulcowy zapewniający krótką drogę hamowania (jak na ten segment). Amortyzację kół powierzono klasycznemu widelcu teleskopowemu i dwóm amortyzatorom olejowym opartym na stalowym wahaczu wleczonym, zaś wyhamowanie pojazdu to zasługa pojedynczej, wentylowanej tarczy typu Wave i dwutłoczkowego zacisku hydraulicznego (z przodu) oraz niewielkiego bębna pełniącego rolę pomocniczą. Ferro 901 to doskonała propozycja dla nastoletnich motocyklistów, którym niewielki budżet nie pozwala na zakup "biegówki" z oferty renomowanych producentów. W najniższej klasie pojemnościowej z tej półki cenowej model 901 prezentuje się bardzo korzystnie na tle konkurencji, co zyskało odzwierciedlenie w tysiącach sprzedanych egzemplarzy w salonach z całego kraju.
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe