check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części do Motocykli Gilera

Charakterystyka marki

Wielu ludzi nie zna tej marki, mimo, że jest ona bardzo popularna. Gilera to producent motorowerów a także motocykli pochodzenia włoskiego. Swoją popularność w krajach, gdzie jazda takimi maszynami jest bardzo rozwinięta, zyskała dzięki wysokiej, jakości swoich produktów. Należy także wspomnieć, iż firma ta, podlega pod inne także włoskie przedsiębiorstwo Piaggio Group. Założycielem Gilera’y był niejaki Giuseppe Gilera, który otworzył ową firmę w roku 1909, i do dziś cieszy się wyjątkową popularnością. Jednym z najbardziej znanych modeli ich maszyn są: skutery - Runner SP 50 cm³, Runner PureJet 50 cm³, Runner FX 125 cm³ (2-suw), Runner FXR 180 cm³ (2-suw), motory - RCR 50 (Enduro), SMT 50 (Supermoto), GSM 50 (Supermoto), a także motocykle - TG 1, TG 2, TG3 80-125, CX 125, Crono 125. W Polsce dealerów tej grupy można zaleźć w miastach takich jak: Nowy Sącz, Łódź, Olsztyn, Koło, Kielce, Kraków, Gliwice, Gdynia, Białystok, Bogumiłowice, Częstochowa, Opole, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zawiercie, Ząbkowice Śląskie. Najbardziej popularnymi modelami są produkty z linii Runner i Fuoco. 

RCR

RCR 50 to małolitrażowy motocykl klasy enduro z oferty hiszpańskiego producenta Gilera. Mocna jednostka napędowa, wytrzymała konstrukcja, wydajne hamulce oraz zawieszenia o dużym skoku powodują, że nawet najmłodsi motocykliści będą w stanie w pełni sprostać wyzwaniom rzucanym przez wymagający teren.Jednocylindrowy silnik dwusuwowy o pojemności 49 cm³ cechuje się prostotą wykonania i bardzo okrojonym osprzętem. Przez chłodzenie cieczą, brak elektrycznego rozrusznika i sześciostopniową skrzynię biegów ciężka eksploatacja mu nie straszna, a bieżący serwis i ewentualne naprawy będą mogły być wykonane przez początkujących majsterkowiczów z prawem jazdy kat. AM. Wyżyłowany "singiel" generuje moc 4,5 KM i moment obrotowy prawie 5 Nm, więc zarówno szybka jazda na asfalcie, jak i przeprawy przez zdradziecki teren nie powinny odcisnąć na żywotności jednostki zbyt dużego piętna. Na utwardzonych szlakach RCR osiągnie prędkość maksymalną około 75-80 km/h, oczywiście po uprzednim demontażu ograniczeń fabrycznych producenta. Duża moc wysokoobrotowej jednostki pociąga za sobą pewne konsekwencje, dlatego zasięg na jednym tankowaniu przy 7 litrowym zbiorniku paliwa może wynieść nawet poniżej 200 kilometrów. Jednakże w przypadku tak wyczynowej maszyny prawie żaden nastoletni off-road'owiec nie będzie zaprzątał sobie głowy mało ekonomicznym zużyciem paliwa, tym bardziej, że po zajęciu miejsca za sterami RCR i tak przestaje mieć ono znaczenie.Efektywne zawieszenie i układ hamulcowy pozwalają w terenie na jazdę, która zazwyczaj zarezerwowana jest dla maszyn o dużo większej pojemności skokowej silnika. Tarcze o średnicy 240 i 180 mm wspaniale współgrają z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi dając duże bezpieczeństwo na drogach publicznych. Z kolei masa motocykla gotowego do jazdy, wynosząca zaledwie 95 kilogramów, połączona z kołami o średnicy 21 i 18 cali zapewnia doskonałe prowadzenie i trakcję nawet na najbardziej ulotnym podłożu.Nie bez znaczenia jest również wygląd. Gilera RCR prezentuje się niczym "dorosły" motocykl off-road'owy, głównie dzięki wyeksponowanej ramie ze stopów aluminium, szprychowym obręczom oraz kanciastym kształtom osłon i błotników skąpanym w żwawej kolorystyce. Ważnym komponentem dla ogólnej stylistyki pojazdu jest potężny układ wydechowy oraz surowe wykończenie. Obcując z RCR-em nie mamy wątpliwości że to prawdziwa maszyna do walki w ciężkim terenie, która nie jeden motocykl klasy 125 potrafi pozostawić daleko w tyle.

Zulu

Gilera Zulu 50 to motorower typu enduro stworzony z myślą o najmłodszych motocyklistach, którzy chcą rozpocząć swoją off-road'ową przygodę z odpowiednio przystosowanym kompanem. Mimo przynależności do najniższej klasy pojemnościowej w Zulu nie ma miejsca na kompromisy. W pełni tarczowy układ hamulcowy z jednotłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi, wytrzymałe zawieszenia o dużym skoku oraz koła w rozmiarze 21 i 18 cali pozwolą na efektowne, ale przede wszystkim bezpieczne, pozostawienie pierwszych śladów w ciężkim terenie.Gilera została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³ o nieskomplikowanej budowie, co w niesprzyjających warunkach z pewnością okaże się wielką zaletą. Wyżyłowany dwusuw generuje wystarczającą moc, aby dawać radość zarówno w grząskim błocie, jak i w typowo miejskich warunkach. Specyfikacja na poziomie 4,5 KM mocy i 5 Nm momentu obrotowego przejawia ogromny potencjał, tym bardziej że lekka konstrukcja została fabrycznie wyposażona w kostkowe opony i sportowy układ wydechowy. Ponadto wysokoobrotowy "singiel" jest chłodzony cieczą, co zmniejsza ryzyko przegrzania, a co gorsze zatarcia podczas ciężki prób terenowych. Pośrednim przeniesieniem mocy na tylne koło zajmuje się sześciostopniowa skrzynia biegów o "krótkich" przełożeniach dając dynamiczne przyspieszenia, co niestety odbija się na zaniżonej prędkości maksymalnej.Stylistyka z przełomu wieków może sie podobać, szczególnie w dzisiejszych czasach gdy z rozkoszą wspominamy najlepsze czasy legendarnego rajdu Paryż-Dakar. Muskularna budowa środkowej części nadwozia, kanciaste osłony z giętkiego plastiku oraz wysoko umieszczony przedni błotnik zwieńczony prostokątnym reflektorem idealnie oddaje charakter Zulu. Szprychowe koła oraz rozległa kanapa zachodząca wysoko na zbiornik paliwa doskonale komponują się z ogólną stylistyką, a co ważniejsze poprawiają właściwości terenowe.Gilera Zulu 50 to doskonała propozycja dla początkujących na pierwszy kontakt z prawdziwym motocyklem typu enduro. Pełnowymiarowa konstrukcja oraz realne przystosowanie do jazdy w terenie pozwolą nabyć konkretnych umiejętności, dzięki czemu po przesiadce na większy jednoślad użytkownicy szybko odnajdą się w jeszcze cięższych warunkach.