Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 2132
-15%
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
(57)
-15%
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
(22)
-10%
10,62 zł
11,80 zł
Najniższa cena: 11,80 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x43x4 - S410210012008
(2)
-5%
83,41 zł
87,80 zł
Najniższa cena: 87,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009
(11)
-10%
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054
(6)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
(3)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-5%
14,54 zł
15,31 zł
Najniższa cena: 15,31 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016
(2)
Posiadamy Części motocyklowe do Honda CB 500
- Honda CB 500 F 2013
- Honda CB 500 F 2014
- Honda CB 500 F 2015
- Honda CB 500 FA ABS 2013
- Honda CB 500 FA ABS 2014
- Honda CB 500 FA ABS 2015
- Honda CB 500 FA ABS 2016
- Honda CB 500 FA ABS 2017
- Honda CB 500 FA ABS 2018
- Honda CB 500 X 2015
- Honda CB 500 XA ABS 2013
- Honda CB 500 XA ABS 2014
- Honda CB 500 XA ABS 2015
- Honda CB 500 XA ABS 2016
- Honda CB 500 XA ABS 2017
- Honda CB 500 XA ABS 2018
- Honda CB 500 1995
- Honda CB 500 2001
- Honda CB 500 2003
- Honda CB 500 FA ABS 2019
- Honda CB 500 XA ABS 2019
- Honda CB 500 FA ABS 2020
- Honda CB 500 XA ABS 2020
- Honda CB 500 1994
- Honda CB 500 1996
- Honda CB 500 1997
- Honda CB 500 1998
- Honda CB 500 1999
- Honda CB 500 2000
- Honda CB 500 2002
- Honda CB 500 X 2013
- Honda CB 500 X 2014
- Honda CB 500 F 2016
- Honda CB 500 F ABS 2022
- Honda CB 500 X ABS 2022
- Honda CB 500 F ABS 2021
- Honda CB 500 X ABS 2021
- Honda CB 500 K Four 1971
- Honda CB 500 2000
- Honda CB 500 Sport 2000
- Honda CB 500 X ABS 2019
- Honda CB 500 SC 1983
- Honda CB 500 SC 1984
- Honda CB 500 SC Nighthawk 1983
- Honda CB 500 X ABS 2023
- Honda CB 500 X 2017
- Honda CB 500 X 2016
- Honda CB 500 X 2018
- Honda CB 500 F ABS 2023
- Honda CB 500 F 2019
- Honda CB 500 F 2018
- Honda CB 500 F 2017
- Honda CB 500 Cup 1999
Inne modele
- Honda CB 300
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda CB 150
- Honda CB 350
- Honda CB 200
- Honda CB 160
- Honda CB 360
- Honda CB 1300
- Honda CB 175
- Honda CB 900
- Honda CB 1100
- Honda CB 750
- Honda CB 400
- Honda CB 550
- Honda CB 250
- Honda CB 650
- Honda CB 1000
- Honda CB 300 Neo Sports Cafe
- Honda CB 700
- Honda CB 1000 Neo Sports Cafe
- Honda CB 125 Neo Sports Cafe
- Honda CB 1300 X4
- Honda CB 50
- Honda CB 750 Bol Dor
- Honda CB 500 Twin
- Honda CB 750 Hondamatic
- Honda CB 400 Four
- Honda CB 750 Supersport
- Honda CB 900 Bol dor
- Honda CB 900 Hornet
- Honda CB 750 Four
- Honda CB 750 Seven Fifty
- Honda CB 750 Custom
- Honda CB 500 Sport
- Honda CB 600 Hornet
- Honda CB 500 Four
- Honda CB 400 Euro
- Honda CB 400 Twin Automatic
- Honda CB 1300 Super Four
- Honda CB 125 Twin
- Honda CB 1100 X-11
- Honda CB 1100 Bol dor
- Honda CB 1000 Fireblade SP
- Honda CB 1000 Fireblade
- Honda CB 1100 Gussrad
- Honda CB 1300 Super Bol dor
- Honda CB 100
- Honda CB 750 Nighthawk
Honda CB 500
Honda CB 500 to motocykl klasy naked produkowany przez japoński koncern w latach 1993-2003. Co spowodowało, że model CB 500 aż przez dziesięć lat znajdował się w ofercie członka Wielkiej Czwórki? Ponadczasowa stylistyka, typowa dla Hondy fenomenalna jakość wykonania, odpowiedni zapasa mocy i właściwości jezdne, które nie pozwalają oderwać się od kierownicy - oto główne cechy CB 500. Gdy dołożymy do tego niskie koszty zakupu i eksploatacji oraz znikomą awaryjność otrzymamy motocykl, którym łatwo się zachwycić.
Honda CB 500 została wyposażona w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 499 ccm. Chłodzony cieczą silnik posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane dwoma wałkami rozrządu), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin (średnica gardzieli - 34 mm) i zapłon cyfrowy. Rzędowa jednostka generuje moc maksymalną 57 KM i maksymalny moment obrotowy 47 Nm, co pozwala na naprawdę dynamiczne przyspieszenia i umożliwia osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 195 km/h. Dzięki niskiej masie własnej motocykla - na sucho model CB 500 waży tylko 170 kilogramów - uzyskano również bardzo atrakcyjne zużycie paliwa. Średnie spalanie wynosi 5,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 18 litrów gwarantuje użytkownikom ponad 300 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.
Szkieletem Hondy CB 500 jest kołyskowa rama rurowa ze stali, na której osadzono komfortowo zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy marki Nissin. O wygodę użytkowników dba klasyczny widelec teleskopowy z regulacją napięcia wstępnego oraz dwa amortyzatory olejowe (również wyposażone w regulację napięcia wstępnego sprężyny) oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym z aluminium. Bezpieczeństwo na drogach zapewnia wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 296 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny (z przodu) oraz wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 240 mm i zacisk jednotłoczkowy (z tyłu). Honda CB 500 toczy się na 17. calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe.