check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Honda CBF 1000

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 988
Podkładka miedziana 12x18x1.5 mm JMT - 4001796055690
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki  - HF204 -15%

30,52 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204

stars    (22)
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x43x4 - S410210012008 -10%

10,62 zł

11,80 zł

Najniższa cena: 11,80 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x43x4 - S410210012008

stars    (2)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Guma montażowa Tourmax 1 szt - GRM-102/1 -5%

46,33 zł

48,77 zł

Najniższa cena: 48,77 zł

Guma montażowa Tourmax 1 szt - GRM-102/1

stars    (8)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420752 -10%

11,07 zł

12,30 zł

Najniższa cena: 12,30 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420752

stars    (4)
Kołek montażowy Romix C60434 Honda - C60434
Automat stopu przód JMP

34,75 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (9)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Automat stopu przód JMP

48,27 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009 -5%

83,41 zł

87,80 zł

Najniższa cena: 87,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009

stars    (11)
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Filtr oleju K&N KN204-1 - KN-204-1
Świeca zapłonowa NGK CR8EH9 - CR8EH9 -10%

50,70 zł

56,33 zł

Najniższa cena: 56,33 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EH9 - CR8EH9

stars    (6)
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing  - HF204RC -15%

37,47 zł

44,08 zł

Najniższa cena: 44,08 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing - HF204RC

stars    (22)
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410210015058 -10%

22,13 zł

24,59 zł

Najniższa cena: 24,59 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410210015058

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054 -10%

29,52 zł

32,80 zł

Najniższa cena: 32,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054

stars    (6)
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

stars    (3)
Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d
Klocki hamulcowe EBC FA 226 HH (2 szt.) - FA226HH -10%

152,10 zł

169,00 zł

Najniższa cena: 169,00 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 226 HH (2 szt.) - FA226HH

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK CR8EHIX9 irydowa - R8EHIX9 -10%

61,65 zł

68,50 zł

Najniższa cena: 68,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EHIX9 irydowa - R8EHIX9

stars    (3)
Klocki hamulcowe EBC FA 174 (2 szt.) - FA174 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 174 (2 szt.) - FA174

stars    (2)
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016 -5%

14,54 zł

15,31 zł

Najniższa cena: 15,31 zł

Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016

stars    (2)
Akumulator żelowy 12V 8.6 Ah JMT YTZ10S WPZ10S
Klocki hamulcowe EBC FA 174 HH (2 szt.) - FA174HH -10%

128,16 zł

142,40 zł

Najniższa cena: 142,40 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 174 HH (2 szt.) - FA174HH

stars    (2)
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Sprężyna napinacza łańcuszka rozrządu HONDA
Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

58,00 zł

Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

stars    (22)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Płytka zaworowa ProX 7,5 [1,90 mm] - 29.748190
Akumulator żelowy WM Motor WTZ10S 12V 8,6Ah
Komplet oslon teleskopu czarny

39,98 zł

Komplet oslon teleskopu czarny

stars    (2)

Posiadamy Części motocyklowe do Honda CBF 1000

  • Honda CBF 1000 A ABS 2011
  • Honda CBF 1000 FA ABS 2012
  • Honda CBF 1000 A ABS 2012
  • Honda CBF 1000 2007
  • Honda CBF 1000 A ABS 2007
  • Honda CBF 1000 A ABS 2008
  • Honda CBF 1000 2008
  • Honda CBF 1000 2009
  • Honda CBF 1000 A ABS 2009
  • Honda CBF 1000 2010
  • Honda CBF 1000 A ABS 2010
  • Honda CBF 1000 F 2010
  • Honda CBF 1000 FA ABS 2010
  • Honda CBF 1000 FA ABS 2011
  • Honda CBF 1000 F 2011
  • Honda CBF 1000 F 2012
  • Honda CBF 1000 F 2013
  • Honda CBF 1000 F 2014
  • Honda CBF 1000 FA ABS 2013
  • Honda CBF 1000 FA ABS 2014
  • Honda CBF 1000 FA ABS 2015
  • Honda CBF 1000 FA ABS 2016
  • Honda CBF 1000 2006
  • Honda CBF 1000 A ABS 2006
  • Honda CBF 1000 2011

Honda CBF 1000

Części motocyklowe

CBF 1000 to jeden z najbardziej wszechstronnych motocykli jakie dotychczas pojawiły się w ofercie Hondy. Poza żwawym sercem oferuje niezrównaną przyjemność z jazdy i łatwość prowadzenia dostosowaną nawet do mniej doświadczonych motocyklistów. Dzięki dużej popularności uniwersalnych modeli Japończycy notują znaczne wpływy jenów na konto i mogą dalej rozwijać pozostałe konstrukcje oraz wdrażać nowe serie pojazdów, a użytkownicy otrzymują jednoślady idealne do miasta i jeszcze lepsze na trasę.

CBF jest kompromisem pomiędzy osiągami wyżyłowanych nakedów i wygodą topowych motocykli szosowo-turystycznych. Pozycja za kierownicą jest wyprostowana, a podnóżki trochę cofnięte przez co jeździec przybiera lekko sportową postawę. W jednostce napędowej o pojemności 998 cm ³ drzemie ogromny sportowy potencjał, bowiem została ona przeszczepiona z wyczynowego modelu Fireblade. I mimo że na papierze moc 98 KM nie imponuje, to każdy kto zasiadał za sterami Hondy wie, że potrafi ona zdominować nie jeden mocniejszy motocykl. Dużą rolę odgrywa w tym dopracowane zawieszenie oraz aerodynamika opływowej pół owiewki.

Jako że największa maszyna z serii CBF została stworzona dla szerokiego grona odbiorców gdzieniegdzie widać cięcia kosztów, aczkolwiek nie są one zauważalne na pierwszy rzut oka i ujawniają się dopiero po szczegółowych oględzinach. Grzbietowa rama imituje odlew z lekkich stopów aluminium, wyglądem skutecznie nawiązując do konstrukcji z modeli sportowych, jednakże jest wykonana w całości ze stali, co sprawnie maskują rozbudowane osłony. Dalsze oszczędności widać w układzie hamulcowym, który został pozbawiony antyblokującego systemu ABS. Jest on dostępny jedynie za dopłatą i wraz z nim otrzymujemy pływające, trójtłoczkowe zaciski hamulcowe. Całe szczęście cięć nie widać w jednostce napędowej. Po wyjęciu ze wspomnianego Super Sporta silnik poprzez pewne modernizacje zyskał inną charakterystykę i lepszą elastyczność. Główne zmiany zaszły w głowicy cylindrów (zmniejszono średnicę kanałów ssących) i elektronicznym systemie wtrysku paliwa (zastosowano jeden wtryskiwacz w każdym kanale dolotowym, protoplasta miał ich po dwa). Przyczyniło się to do spadku mocy maksymalnej, ale w zamian zwiększyła się dynamika na niskim i średnim pułapie obrotów silnika.

Walory użytkowe CBF 1000 to nie tylko stabilne podwozie, dobra zwrotność czy mocny piec, to także komfort jazdy. Dzięki dwustopniowej regulacji wysokości szyby oraz możliwość zmiany położenia kanapy na dwa sposoby (góra-dół, przód-tył) każdy z użytkowników może dostosować własny egzemplarz do indywidualnych potrzeb.

Od premiery, która miała miejsce w sezonie 2006, w modelu nie zachodziły większe zmiany. Aż do 2010 roku, gdy pojawiła się równoległa wersja F. Posiadała ona bardziej rozbudowaną owiewkę, nową deskę rozdzielczą z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem, układ wydechowy typu "4 w 1" oraz wzmocniony silnik o mocy 107 KM. Na kolejny rok wypuszczono na rynek jedynie wersję F, która straciła specjalne oznaczenie i stała się po prostu drugą generacją tego modelu.

Honda CBF 1000 to bez wątpienia udany motocykl. Zadziwia prowadzeniem, skrzynia biegów i układ hamulcowy działają precyzyjnie, a jednostka napędowa ze sportowym rodowodem pozwala doświadczyć niezapomnianych wrażeń. Także bezawaryjna konstrukcja, dla której nigdy nie zorganizowano akcji serwisowych, napawa optymizmem. Czy zatem popularny Japończyk ma jakieś wady? Największą z nich jest cena, która zarówno w przypadku nowych, jak i używanych modeli, potrafi przyprawić o zawał serca. Konkurencyjne motocykle z tego samego segmentu i tej samej klasy pojemnościowej z drugiej ręki potrafią kosztować dwa razy mniej, choćby Yamaha FZ1 Fazer (która notabene jest o 52 KM mocniejsza) oferuję lepszą cenę.