check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Honda CBR 125

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 799
Żarówka 12V 35/35W BA20d

7,99 zł

Żarówka 12V 35/35W BA20d

stars    (44)
Podkładka miedziana 12x18x1.5 mm JMT - 4001796055690
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E -10%

32,31 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E

stars    (8)
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Żarówka JMP 12V 35/35W BA20d

12,30 zł

Żarówka JMP 12V 35/35W BA20d

stars    (7)
Przekaźnik rozrusznika 12V 100A - 90926
Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Świeca zapłonowa NGK CR9E - CR9E -10%

31,05 zł

34,50 zł

Najniższa cena: 34,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9E - CR9E

stars    (5)
Akumulator żelowy 12V 6 Ah WM Motor WTZ7S YTZ7S 12V
Świeca zapłonowa Denso U24ESRN - CR8E - U24ESRN
Łożysko SKF 6203 2RS

24,28 zł

Łożysko SKF 6203 2RS

stars    (1)
Żarówka Osram 12V 21W BA15s

7,00 zł

Żarówka Osram 12V 21W BA15s

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX -10%

60,12 zł

66,80 zł

Najniższa cena: 66,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX

stars    (3)
Zębatka przód JT JTF1264.15, 15z rozmiar 428 - JTF1264.15 -10%

20,09 zł

22,32 zł

Najniższa cena: 22,32 zł

Zębatka przód JT JTF1264.15, 15z rozmiar 428 - JTF1264.15

stars    (10)
Automat stopu przód JMP

34,75 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (9)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Automat stopu przód JMP

48,27 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Zaworek iglicowy Keihin typ 3 - K3 -5%

26,88 zł

28,29 zł

Najniższa cena: 28,29 zł

Zaworek iglicowy Keihin typ 3 - K3

stars    (1)
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420730 -10%

9,72 zł

10,80 zł

Najniższa cena: 10,80 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420730

stars    (1)
Łańcuch napędowy DID 428 D 124 otwarty z zapinką - DID428D-124 -20%

79,84 zł

99,80 zł

Najniższa cena: 99,80 zł

Łańcuch napędowy DID 428 D 124 otwarty z zapinką - DID428D-124

stars    (13)
Zębatka tył stalowa JT JTR1206.42, 42z rozmiar 428 - JTR1206.42 -10%

71,91 zł

79,90 zł

Najniższa cena: 79,90 zł

Zębatka tył stalowa JT JTR1206.42, 42z rozmiar 428 - JTR1206.42

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410210015058 -10%

22,13 zł

24,59 zł

Najniższa cena: 24,59 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410210015058

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002 -10%

20,75 zł

23,06 zł

Najniższa cena: 23,06 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002

stars    (3)
Linka sprzęgła Honda CBR 125 - 78039
Klocki hamulcowe przód Honda CBR CBF 125 - 231065
Zestaw napędowy Honda CBR 125 R 04-10 DID JT -20%

167,20 zł

209,00 zł

Najniższa cena: 209,00 zł

Zestaw napędowy Honda CBR 125 R 04-10 DID JT

stars    (16)
Łożysko 6004 2RS SKF

27,70 zł

Łożysko 6004 2RS SKF

stars    (2)
Łańcuch napędowy DID 428 AD 128 otwarty z zapinką - DID428AD-128 -20%

65,54 zł

81,92 zł

Najniższa cena: 81,92 zł

Łańcuch napędowy DID 428 AD 128 otwarty z zapinką - DID428AD-128

stars    (49)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 31x43x10,3 - P40FORK455015 -10%

23,31 zł

25,90 zł

Najniższa cena: 25,90 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 31x43x10,3 - P40FORK455015

stars    (7)
Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d
Kierunkowskaz Honda lewy-przód/prawy-tył - 85919
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016 -5%

14,54 zł

15,31 zł

Najniższa cena: 15,31 zł

Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016

stars    (2)
Kierunkowskaz Honda lewy-tył/prawy-przód - 64201
Żarówka Osram S2 Ba20d 12V 35/35W
Linka gazu Honda CBR 125

79,00 zł

Linka gazu Honda CBR 125

stars    (6)
Kranik paliwa Honda CBR 125

29,99 zł

Kranik paliwa Honda CBR 125

stars    (1)

Posiadamy Części motocyklowe do Honda CBR 125

  • Honda CBR 125 R 2012
  • Honda CBR 125 RW 2011
  • Honda CBR 125 RW 2012
  • Honda CBR 125 RW 2007
  • Honda CBR 125 R 2008
  • Honda CBR 125 RW 2009
  • Honda CBR 125 RW 2010
  • Honda CBR 125 R 2011
  • Honda CBR 125 R 2005
  • Honda CBR 125 RS 2005
  • Honda CBR 125 RS 2006
  • Honda CBR 125 R 2013
  • Honda CBR 125 R 2015
  • Honda CBR 125 RS Repsol 2012
  • Honda CBR 125 RS Repsol 2013
  • Honda CBR 125 RS Repsol 2015
  • Honda CBR 125 RT 2012
  • Honda CBR 125 RT 2013
  • Honda CBR 125 RT 2015
  • Honda CBR 125 R 2014
  • Honda CBR 125 R 2016
  • Honda CBR 125 R 2017
  • Honda CBR 125 R 2018
  • Honda CBR 125 R 2019
  • Honda CBR 125 RS Repsol 2007
  • Honda CBR 125 RS Repsol 2014
  • Honda CBR 125 RS Repsol 2016
  • Honda CBR 125 RS Repsol 2017
  • Honda CBR 125 RS Repsol 2018
  • Honda CBR 125 RS Repsol 2019
  • Honda CBR 125 RT 2014
  • Honda CBR 125 RT 2016
  • Honda CBR 125 RT 2017
  • Honda CBR 125 RT 2018
  • Honda CBR 125 RT 2019
  • Honda CBR 125 RW 2008
  • Honda CBR 125 R 2004
  • Honda CBR 125 RS Repsol 2005
  • Honda CBR 125 RW 2005
  • Honda CBR 125 RW 2006
  • Honda CBR 125 R 2006
  • Honda CBR 125 R 2007
  • Honda CBR 125 R 2009
  • Honda CBR 125 R 2010

Honda CBR 125

Części motocyklowe

Gdy na początku 2003 roku z taśm produkcyjnych zjeżdżały ostatnie sztuki modelu NSR 125, w głównej siedzibie Hondy od dawna planowano powiększenie gamy CBR. Warto wiedzieć, że w zakończeniu sprzedaży popularnej NSR-ki miała swój udział ochrona środowiska. Japończycy, chcąc zmniejszyć swój udział w zanieczyszczaniu atmosfery oraz dostosować się do nadchodzących zaostrzeń w normach emisji spalin, zaprzestali produkcji silników dwusuwowy pojemności 125 cm ³, a w późniejszych latach wprowadzili także trójdrożne katalizatory i czujniki tlenu HECS3 spełniające ówczesną normę Euro 3.

W 2004 roku w rodzinie SuperSport pojawił się nowy segment jednośladów, dając najmłodszym motocyklistom możliwość zasmakowania sportowej jazdy w najlepszym wydaniu. Pierwsza generacja najmniejszej CBR-ki posiadała wszystko, aby sprostać oczekiwaniom rynku. Po pierwsze stylistyka. Projektanci nawiązując wyglądem do najpopularniejszego modelu Hondy z segmentu SuperSport, czyli CBR 600 F4i, skazali się na sukces. Kanciaste reflektory (nazwane przez pasjonatów "cat's eyes"), ostra linia nadwozia i wysoko zadarty tył przyjęły się na tyle dobrze, że radykalna zmiana zaszła dopiero w 2011 roku. Wtedy styliści złagodzili linię jednośladu (nadając mu obłych, bardziej "muskularnych" kształtów) nawiązując dizajnem do sportowego turystyka, modelu VFR 1200 F. Japończycy zachęcali do zakupu również specjalnymi wersjami kolorystycznymi Repsol, nadając CBR-kom wygląd torowych maszyn z wyścigów MotoGP.

Kolejne lata przyniosły zmiany również w mechanicznych aspektach pojazdu. Początkowe modele miały prostą konstrukcję i mimo drapieżnej stylistyki były bardziej nastawione na miejską jazdę (co udogadniała wąska sylwetka i smukłe opony), a nie torowe przygody. Podczas projektowania drugiej generacji konstruktorzy postarali się, aby osiągi dorównywały wyglądowi. Użyto zawieszenia z górnej półki, klasyczny gaźnik został wyparty przez elektroniczny wtrysk paliwa, a tarczowy układ hamulcowy został zmodyfikowany. Wzrost dynamiki uzyskano także poprzez redukcję masy. Dzięki ramie, obręczom kół i wahaczowi z lekkich stopów aluminium motocykl stracił kilkanaście kilogramów, co przy mocy 14 KM powodowało realną poprawę.

Mimo ulepszeń, motocykliści z niektórych krajów Europy nie odczuli różnicy. Przez wymogi prawne CBR 125 była tłumiona tak, aby prędkość maksymalna nie przekraczała 80 km/h. Jednakże nie przeszkodziło to w odnotowaniu na rynkach Niemczech i Finlandii największej ilości sprzedaży w segmencie motocykli klasy 125. Również w Polsce mała Honda cieszy się dużą popularnością, o czym świadczy choćby cykl wyścigów CBR Cup odbywający się na torze w Poznaniu. Przez wszystkie lata produkcji jedno nie pozostawiało wątpliwości. CBR 125 to idealna maszyna na pierwszy motocykl zarówno dla młodocianych sportowców, jak i dla osób ceniących sobie ekonomiczną jazdę. Według użytkowników modele produkowane do 2011 roku uzyskują spalanie nieprzekraczające 3 l/ 100 km, a wersje JC50 nawet 2,5 l. Wiadomo że osiągami nigdy nie dorównywała dwusuwowym bestiom np. z oferty Aprili, jednak w zamian gwarantowała trwałość podzespołów i komfort jazdy. Poza Yamahą YZF-R 125 Honda nigdy nie miała konkurentów w klasie 125.