check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Honda CN 250 Helix

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 330
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Żarówka Osram 12V 21W BA15s

7,00 zł

Żarówka Osram 12V 21W BA15s

stars    (3)
Automat stopu przód JMP

34,75 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (9)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Zaworek iglicowy Keihin typ 3 - K3 -5%

26,88 zł

28,29 zł

Najniższa cena: 28,29 zł

Zaworek iglicowy Keihin typ 3 - K3

stars    (1)
Filtr oleju 139QMB 101 Octane - BT13857
Akumulator żelowy 12V 10 Ah WM YTX12-BS
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420730 -10%

9,72 zł

10,80 zł

Najniższa cena: 10,80 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420730

stars    (1)
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 30x39x4 - S410485012009 -10%

11,94 zł

13,27 zł

Najniższa cena: 13,27 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 30x39x4 - S410485012009

Żarówka H4 12V 60/55W
Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016 -5%

14,54 zł

15,31 zł

Najniższa cena: 15,31 zł

Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016

stars    (2)
Filtr paliwa na przewód 7 mm Honda
Świeca zapłonowa NGK DPR6EA-9 - DPR6EA9 -10%

15,12 zł

16,80 zł

Najniższa cena: 16,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR6EA-9 - DPR6EA9

Linka prędkościomierza

32,84 zł

Linka prędkościomierza

stars    (1)
Linka licznika Honda

24,00 zł

Linka licznika Honda

stars    (5)
Czujnik temperatury silnika Honda - WTS-101 -5%

33,73 zł

35,50 zł

Najniższa cena: 35,50 zł

Czujnik temperatury silnika Honda - WTS-101

stars    (2)
Żarówka 12V 21W BA15s czerwona
Komplet naprawczy pompy wody Honda/Yamaha - WMS-901 -5%

109,25 zł

115,00 zł

Najniższa cena: 115,00 zł

Komplet naprawczy pompy wody Honda/Yamaha - WMS-901

stars    (3)
Zawór iglicowy gaźnika Keihin typ 3 Honda - 460040
Filtr paliwa 6mm + przewód paliwowy + obejmy - 86297
Żarówka Osram H4 12V 60/55W HD
Akumulator żelowy 12V 12 Ah JMT YTX12-BS (WP12-BS)
Łożysko 6303 2RS SKF  - 6303 2RSH
Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Tourmax BCF-116 - BCF-116 -5%

82,56 zł

86,90 zł

Najniższa cena: 86,90 zł

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Tourmax BCF-116 - BCF-116

stars    (2)
Komplet naprawczy zacisku hamulcowego JMP
Pasek napędowy ATHENA 22,5x845 - S410000350019 -10%

61,65 zł

68,50 zł

Najniższa cena: 68,50 zł

Pasek napędowy ATHENA 22,5x845 - S410000350019

Posiadamy Części motocyklowe do Honda CN 250 Helix

  • Honda CN 250 Helix 1987
  • Honda CN 250 Helix 1988
  • Honda CN 250 Helix 1989
  • Honda CN 250 Helix 1990
  • Honda CN 250 Helix Spazio 1992
  • Honda CN 250 Helix Spazio 1993
  • Honda CN 250 Helix Spazio 1998
  • Honda CN 250 Helix 1986
  • Honda CN 250 Helix Spazio 1991
  • Honda CN 250 Helix Spazio 1994
  • Honda CN 250 Helix Spazio 1995
  • Honda CN 250 Helix Spazio 1996
  • Honda CN 250 Helix Spazio 1997
  • Honda CN 250 Helix Spazio 1999

Inne modele

Honda CN 250 Helix

Części motocyklowe

Gdy w połowie lat 80' Honda wypuściła futurystyczny maksi skuter o nazwie Helix bogacące się społeczeństwo w końcu dostało ciekawą alternatywę dla komunikacji miejskiej, samochodów i ciężkich motocykli. Co prawda w tamtych czasach nowy egzemplarz kosztował krocie (kwota odpowiadała jednośladom szosowym ze środkowego pułapu pojemnościowego), aczkolwiek szybko zaczął zdobywać coraz szerszą klientelę. Zachęcał nietuzinkowym dizajnem, mocną jednostką napędową oraz trwałością typową dla wytworów fabryk w Hamamatsu.

Nawet w dzisiejszych czasach przy tak dużej ilości producentów i importerów jednośladów spektakularny Helix z łatwością wyróżnia się z tłumu. Jego długie, kanciaste kształty z daleko wysuniętym przodem i ogromnym "zadupkiem", w którym znalazł miejsce wyjątkowo pojemny 40 litrowy schowek , emanują ponadczasową stylizacją, a co ważniejsze widać w nich wielką odwagę projektantów. Niekonwencjonalne przednie zawieszenie, futurystyczny zestaw wskaźników połączony z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem oraz liczne walory konstrukcyjne sprzyjające długodystansowym podróżom to kolejne zalety maksi skutera sprzed ponad ćwierćwiecza.

W swoim segmencie pojazdów CN 250 oferował najlepsze osiągi połączone z niezwykle niskim spalaniem, nawet podczas szarżowania po mieście nie pochłaniał więcej niż 4 litrów paliwa na 100 kilometrów. Chłodzona cieczą czterosuwowa jednostka gwarantowała długowieczną eksploatację i kulturalną pracę, a produkowane przez nią 17 KM pozwalało na utrzymywanie optymalnej prędkości na trasie- 100 km/h. Helix nie posiada większych wad, które mogłyby napsuć krwi nawet współczesnym użytkownikom. Tarczowo-bębnowy układ hamulcowy z dużą rezerwą radzi sobie z kolosem ważącym 171 kilogramów, gaźnik marki Keihin nie straszy skomplikowaną regulacją, jedynie niewielkie rozmiary obręczy i wąskie opony nie zachęcają do zapuszczania się na drogi o wątpliwej jakości. Na zatłoczonym parkingu i podczas wolnych manewrów daje się we znaki także mała zwrotność i problemy z utrzymaniem stabilnej pozycji, lecz nawet początkujący motocykliści powinni szybko się do tego przyzwyczaić. Mimo to przez ostatnie dekady Helix w swojej klasie uchodził za synonim komfortu i luksusu. Wyprostowana pozycja za szeroką kierownicą, ręczny hamulec postojowy, obszerna kanapa z dwoma oparciami i mnogość ułożenia stóp na rozbudowanych podestach sprawiły, że do końca produkcji (czyli do 2007 roku) wprowadzano jedynie kosmetyczne zmiany dostosowujące jednoślad do obecnych trendów kolorystyki nadwozia. Żaden ówcześnie produkowany skuter nie zapewniał również tak dobrej osłony przed wiatrem i złymi warunkami atmosferycznymi.

Honda CN 250 Helix w obecnych czasach niewątpliwie dzierży miano kultowego, być może przez najbliższe lata zacznie błyskawicznie nabierać na wartości. Nie ma się czemu dziwić, bowiem w latach swego debiutu na rynku motocyklowym na próżno było szukać jej rywali, żaden inny skuter nawet nie sprawiał wrażenia potencjalnego zagrożenia.