check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części do Motocykli Honda

Charakterystyka marki

Kto z nas nie słyszał motta „Honda. The Power of Dreams”, oznaczającego potęgę marzeń? Honda - 15-letni chłopiec spędzający dzieciństwo na naprawie rowerów w warsztacie swojego ojca, postanowił opuścić dom rodzinny i wyjechać do Tokio w poszukiwaniu pracy. Trafił na praktyki w zakładzie naprawczym, gdzie pracował między innymi przy naprawie sportowych samochodów. Spędził tam 6 lat, gdzie uzyskał zawód mechanika. Po tym czasie, postanowił założyć własny biznes zajmujący się naprawą samochodów. Rok po otwarciu warsztatu, opatentował własne metalowe szprychy, a następnie otworzył fabrykę produkującą pierścienie tłokowe do małych silników. Już wtedy firma nosiła nazwę Honda. Interes został sprzedany Toyocie, a on powrócił do tematyki aut sportowych. W 1947 roku wyprodukował pierwszy rower napędzany silnikiem, tak zwany moped, który został pierwszym produktem marki Honda. Rok później założył korporację Honda Motor Company Ltd, gdzie rozpoczęła się prężna produkcja kolejnych silników do mopedów. Pierwszym motocyklem był „Dream D”, wprowadzony w 1949 roku. W 1952 Honda powiększyła się o następne dwie fabryki. Rok później skonstruowano pierwszy samochód w typie dostawczym - Hondę T360, który był oferowany jako pick-up i odniósł ogromny rynkowy sukces. Pomimo wprowadzenia samochodów do produkcji, ciągle angażowano się w pracę nad pojazdami jednośladowymi. W 1950 roku powstał pierwszy motocykl Hondy typu D, posiadający dwusuwowy silnik, kolejny - typ E, wyposażony był w czterosuwowy. Rok 69. przyniósł sportowy model Honda Dream CB 750 Four, kilka lat później wprowadzono GL 1000, a następnie turystyczny motocykl z nowym nazewnictwem - Gold Wing (Goldwing). Honda odnosi sukcesy w wielu dziedzinach sportowych. Uczestnictwo w wyścigach z serii MotoGP i Superbike to najlepsza rekomendacja. Ponadto Honda była obecna w Formule 1, gdzie posiadła swój team. W 2008 roku koncern postanowił się wycofać z F1, jako przyczynę podawano problemy finansowe. Ostatnimi kierowcami Honda Racing F1 byli Jenson Button i Rubens Barichello. Honda obecnie produkuje samochody, samoloty, motocykle, skutery i silniki, a także maszyny do celów budowlanych i rolniczych. Zakłady Hondy, obecne w ponad 30 różnych państwach, produkują 25 milionów silników w skali rocznej na świecie, będąc ich największym producentem. Ciekawostką jest, iż syn S?ichir? Hondy - Hirotoshi Honda jest właścicielem Mugen Motorsports, które zajmuje się tuningiem silników Hondy oraz produkcją części.

NT

Honda NT to motocykl zrodzony dla zaspokojenia potrzeb motocyklistów. Dzięki wieloletnim badaniom i dogłębnemu przeanalizowaniu rynku Japońscy marketingowy stworzyli jednoślad niemalże idealny, spełniający oczekiwania zarówno starych wyjadaczy, jak i niedzielnych jeźdźców. Mimo że początkowo promocja i sprzedaż modeli NT szła jak po grudzie, kolejne lata zaowocowały uznaniem w motocyklowym światku, dokładając do historii Hondy kolejny motocykl legendę. Segment NT to przede wszystkim kwintesencja przyjemności płynącej z przemierzania kolejnych kilometrów. Łatwość prowadzenia, niezawodny silnik w układzie V o spokojnej charakterystyce i wygodna pozycja za kierownicą czynią Hondę idealnym kompanem długodystansowych podróży. Już sam przydomek Deauville w stu procentach oddaje jej przeznaczenie. Nazwa nawiązująca do drogi wiodącej z Paryża na wybrzeże Oceanu Atlantyckiego, charakteryzującej się niezliczonymi zakrętami, na której najbardziej liczyła się sterowność maszyny oraz doświadczenie kierowcy, a nie moc czy prędkość maksymalna. Motocyklistom przemierzającym tą niezwykłą trasę towarzyszyły malownicze krajobrazy, które również zachęcały do niespiesznej jazdy. Honda została stworzona właśnie dla ludzi tego pokroju, którzy przedkładają kontemplację otaczających widoków i urok spokojnej wakacyjnej przygody ponad gonitwę po autostradzie. Wyprodukowano ją dla tych którzy już wyszaleli się na dwóch kołach i szukają jednośladu niezawodnego, który z klasą dowiezie ich na drugi koniec kontynentu. Ten cel ułatwią atrakcyjnie wkomponowane w nadwozie kufry boczne, szyba chroniąca przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i wygodna pozycja za kierownicą. Honda NT ma również drugie oblicze. Dzięki smukłej sylwetce (seryjne kufry nie wystają poza obrys motocykla), niskiej masie oraz regulowanemu zawieszeniu idealnie sprawdzi się podczas codziennej jazdy w miejskim zgiełku. Warto także zatrzymać się chwilę przy jednostce napędowej. Niewysilony, dwucylindrowy silnik w układzie V dysponuje mocą 56 KM, co czyni go zarówno żwawym, jak i łatwym w opanowaniu. Gdy dołożymy do tego elastyczną skrzynię biegów oraz dużą zwrotność otrzymamy motocykl odnajdujący się w każdych warunkach. Seria NT zapełniła także lukę wśród motocykli turystycznych ze stajni Hondy. Modele Gold Wing i Pan European gwarantowały większy komfort i mocniejsze jednostki, ale przez dużą masę były niedostosowane do codziennej jazdy, natomiast Transalp był zbyt terenowy. Deauville oferowała ich najlepsze cechy, jednocześnie nie posiadając doskwierających wad.

X8R

X8R to mały miejski skuter o sportowym zacięciu produkowany przez włoski oddział koncernu Hondy. Wypuszczony na rynek w 1998 roku był odpowiedzią na Yamahę Aerox, Peugeota Speedfighta i Aprilię SR, jednakże nie odniósł on tak wielkiego sukcesu jak jego rywale. Stało się tak głównie za sprawą gorszej jednostki napędowej. Wyposażony w chłodzony powietrzem japoński silnik własnej produkcji nie mógł równać się z konkurencyjnym piecem od Minarelli. Okrojona oferta części tuningowych oraz większa awaryjność również nie przysporzyła mu sympatyków, a konieczność indywidualnego importu do wielu krajów Europy znacząco wpłynęła na ostateczne wyniki sprzedaży. Zakłopotani marketingowy Hondy postanowili więc uwieść młodzież dynamiczną stylistyką. Na rynek wypuszczono dwie wersje, różniące się nadwoziem i podzespołami. Wersja Sport cechowała się dwukolorowym malowaniem, szosowymi oponami, przednim błotnikiem osadzonym tuż nad kołem oraz obniżonym zawieszeniem. Natomiast model X Cross został wystylizowany na terenowego włóczęgę. Podniesiono w nim błotniki, zwiększono prześwit, także felgi zostały obute w dual-sportowe opony Pirelli SL60. Dodatkowo został pomalowany w dynamiczne wzory, a kanapa zyskała kolorowe przeszycia. Skuter odznaczał się przeciętnymi osiągami. Jednocylindrowy silnik o pojemności 50 cm ³ generował w wersji zablokowanej nieco ponad 4 KM mocy, co sprawnie rozpędzało go do ustawowych 45 km/h. Po zdjęciu głównych blokad z układu wydechowego i wariatora moc oraz prędkość maksymalna wzrastała dwukrotnie. X8R jest niewątpliwie komfortowym i bezobsługowym środkiem transportu. Dzięki automatycznemu ssaniu, pompie oleju oraz niewielkiemu apetytowi na paliwo idealnie sprawdzi się w codziennej eksploatacji. Duża przestrzeń na nogi i skuteczny tarczowy układ hamulcowy to jego kolejne mocne strony.