check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Honda GL 1500 Goldwing

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Sortuj

Znaleziono: 655
Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT - 4001796055720
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha  - HF303 -15%

27,37 zł

32,20 zł

Najniższa cena: 32,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303

stars    (57)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Świeca zapłonowa NGK DPR7EA-9 - DPR7EA-9 -10%

15,57 zł

17,30 zł

Najniższa cena: 17,30 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR7EA-9 - DPR7EA-9

stars    (4)
Żarówka Osram 12V 21W BA15s

7,00 zł

Żarówka Osram 12V 21W BA15s

stars    (3)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105 -10%

9,90 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105

stars    (2)
Kołek montażowy Romix C60434 Honda - C60434
Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

57,30 zł

Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

stars    (57)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009 -5%

83,41 zł

87,80 zł

Najniższa cena: 87,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009

stars    (11)
Uszczelka korka oleju aluminiowa 14x22x2 JMT
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002 -10%

20,75 zł

23,06 zł

Najniższa cena: 23,06 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002

stars    (3)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054 -10%

29,52 zł

32,80 zł

Najniższa cena: 32,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054

stars    (6)
Żarówka H4 12V 60/55W
Łożysko 6004 2RS SKF

27,70 zł

Łożysko 6004 2RS SKF

stars    (2)
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

stars    (3)
Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing  - HF303RC -15%

38,00 zł

44,70 zł

Najniższa cena: 44,70 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing - HF303RC

stars    (57)
Przerywacz kierunkowskazów LED 12V 1-130W
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016 -5%

14,54 zł

15,31 zł

Najniższa cena: 15,31 zł

Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016

stars    (2)
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410210015064 -10%

10,26 zł

11,40 zł

Najniższa cena: 11,40 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410210015064

Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Świeca zapłonowa NGK DPR6EA-9 - DPR6EA9 -10%

15,12 zł

16,80 zł

Najniższa cena: 16,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR6EA-9 - DPR6EA9

Temperaturowy włącznik wentylatora chłodnicy - RFS-502F -5%

122,55 zł

129,00 zł

Najniższa cena: 129,00 zł

Temperaturowy włącznik wentylatora chłodnicy - RFS-502F

stars    (4)
Świeca zapłonowa NGK DPR7EIX9 irydowa - 7803 -10%

64,62 zł

71,80 zł

Najniższa cena: 71,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR7EIX9 irydowa - 7803

stars    (1)
Filtr oleju MIW Meiwa H1013 HF303 - H1013
Uszczelka wydechu łącząca Athena 35x41x25 - S410250012011 -10%

33,27 zł

36,97 zł

Najniższa cena: 36,97 zł

Uszczelka wydechu łącząca Athena 35x41x25 - S410250012011

stars    (1)
Czujnik temperatury silnika Honda - WTS-101 -5%

33,73 zł

35,50 zł

Najniższa cena: 35,50 zł

Czujnik temperatury silnika Honda - WTS-101

stars    (2)

Posiadamy Części motocyklowe do Honda GL 1500 Goldwing

  • Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1991
  • Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1992
  • Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1993
  • Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1994
  • Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1995
  • Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1996
  • Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1997
  • Honda GL 1500 Goldwing 1988
  • Honda GL 1500 Goldwing 1989
  • Honda GL 1500 Goldwing 1990
  • Honda GL 1500 SE Goldwing 1991
  • Honda GL 1500 SE Goldwing 1992
  • Honda GL 1500 SE Goldwing 1993
  • Honda GL 1500 SE Goldwing 1994
  • Honda GL 1500 SE Goldwing 1995
  • Honda GL 1500 SE Goldwing 1996
  • Honda GL 1500 SE Goldwing 1997
  • Honda GL 1500 SE Goldwing 1998
  • Honda GL 1500 SE Goldwing 1999
  • Honda GL 1500 SE Goldwing 2000

Honda GL 1500

Części motocyklowe

Gdy w 1975 roku na rynku pojawiła się pierwsza generacja modelu Gold Wing pozostałe flagowe marki podjęły wzmożone wysiłki, aby jak najszybciej stworzyć dobrego konkurenta, który skutecznie ukróci sukces Hondy. W kolejnych latach motocyklowy świat przeżył napływ luksusowych krążowników o dużych pojemnościach skokowych. Kawasaki wypuściło sześciocylindrowy model ZN 1300 Voyager, za ciosem poszła Yamaha z XVZ 1200 Venture oraz Suzuki z GV 1400 Cavalcade.

Gdy marketingowcy i konstruktorzy z Hamamatsu poczuli zagrożenie ze strony nacierających rywali zdecydowano na gruntowną modernizację serii GL. I tak powstała druga generacja Gold Winga zaprezentowana w 1988 roku, która w trakcie 13 lat produkcji nie znalazła sobie godnego rywala. Motocykl był ponadprzeciętnie innowacyjny, zebrano w nim doświadczenia z kilkunastu lat obecności GL z najnowszymi nowinkami ze świata technologii. Największe emocje budził nowy sześciocylindrowy silnik w układzie bokser o pojemności 1520 cm ³. Bazą dla wykorzystanej jednostki napędowej było serce prototypowego GL-a o nazwie M1 z 1972 roku. Pozostawiono w nim wiele początkowych rozwiązań (napęd rozrządu paskami zębatymi, liczba zaworów przypadających na jeden cylinder, skrzynia biegów pod wałem korbowym etc.), aczkolwiek zastosowano układ zasilania stworzony od podstaw podczas procesu projektowania. Postawiono na dwa tradycyjne gaźniki umieszczone po obu stronach jednostki. Ogromną ciekawostką GL 1500 była pięciostopniowa skrzynia biegów z obecnym wstecznym przełożeniem, które napędzał zmodyfikowany alternator. To co przede wszystkim zadziwiało w tej jednostce, to kolosalny moment obrotowy i wysoka kultura pracy. W parze z mocniejszym silnikiem szło ulepszone podwozie i nadwozie. Stalowa rama została wzmocniona, układ hamulcowy na obu osiach został zintegrowany, a rozbudowane owiewki zapewniały lepszą aerodynamikę i ochronę przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.

Druga generacja Gold Winga zyskała także na płaszczyźnie komfortu. Wysoka przednia szyba otrzymała regulację, pojawiło się radio z miejscem na kasety i tempomat, podnóżki były regulowane, a podczas upałów czy przymrozków użytkownicy mogli wybrać zimne lub ciepłe powietrze wydobywające się z nawiewów. Przednie oświetlenie otrzymało pionową regulację położenia oraz system doświetlania zakrętów.

Seria GL niewątpliwie przyniosła Hondzie wielkie wyrazy uznania i poszerzające się grono fanów dalekiej turystyki w jak najlepszym wydaniu. Mimo że motocykl był o 30% cięższy od swojego poprzednika oraz kilkukrotnie droższy to nie miało to większego znaczenia na końcowe wyniki sprzedaży i uznanie w motocyklowym światku. Najważniejsze jest jednak to, że oferowała poziom luksusu i komfortu jak żaden inny równolegle produkowany motocykl. Jeśli ktoś dziś chciałby posmakować wykwintnego stylu jazdy z przełomu tysiącleci ma do tego fenomenalną szansę. Używane Gold Wingi trzeciej generacji nadal trzymają swoją cenę, aczkolwiek drugogeneracyjne GL 1500 w przyzwoitym stanie można wyrwać za sumę odpowiadającą nowym "125-tkom" wątpliwej produkcji chińskiej.