check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Honda NSR 125

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 748
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Żarówka 12V 25/25W BA20D - 80107
Akumulator żelowy 12V 5 Ah WM YTX5L-BS
Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES

stars    (23)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Folia okleinowa carbon 50x127 - 99486
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Łożysko SKF 6203 2RS

24,28 zł

Łożysko SKF 6203 2RS

stars    (1)
Kołek montażowy Romix C60434 Honda - C60434
Regulator napięcia Honda - 64199
Automat stopu przód JMP

34,75 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (9)
Automat stopu przód JMP

48,27 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX -10%

59,31 zł

65,90 zł

Najniższa cena: 65,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX

stars    (11)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032 -10%

28,08 zł

31,20 zł

Najniższa cena: 31,20 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032

stars    (11)
Żarówka JMP 12V 25/25W BA20d

14,80 zł

Żarówka JMP 12V 25/25W BA20d

stars    (2)
Zębatka przód JT JTF327.14, 14z rozmiar 520 - JTF327.14 -10%

36,18 zł

40,20 zł

Najniższa cena: 40,20 zł

Zębatka przód JT JTF327.14, 14z rozmiar 520 - JTF327.14

stars    (10)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 35x48x11 - FSD-002 -5%

75,63 zł

79,61 zł

Najniższa cena: 79,61 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 35x48x11 - FSD-002

stars    (6)
Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Łańcuch napędowy DID 520 110 otwarty z zapinką - DID520-110 -20%

130,79 zł

163,49 zł

Najniższa cena: 163,49 zł

Łańcuch napędowy DID 520 110 otwarty z zapinką - DID520-110

stars    (7)
Świeca zapłonowa Denso IW27 Irydowa - BR9EIX - IW27
Żarówka Osram 12V 10W BA15s
Akumulator żelowy 12V 5 Ah WM YTX5L-BS + ładowarka
Przerywacz kierunkowskazów

51,60 zł

Przerywacz kierunkowskazów

stars    (4)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Świeca zapłonowa NGK BR9ECS - BR9ECS -10%

35,55 zł

39,50 zł

Najniższa cena: 39,50 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9ECS - BR9ECS

stars    (1)

Posiadamy Części motocyklowe do Honda NSR 125

  • Honda NSR 125 R 1994
  • Honda NSR 125 2004
  • Honda NSR 125 R 2002
  • Honda NSR 125 R 2003
  • Honda NSR 125 R 1997
  • Honda NSR 125 R 1998
  • Honda NSR 125 R 1999
  • Honda NSR 125 R 2000
  • Honda NSR 125 R 2001
  • Honda NSR 125 F 1988
  • Honda NSR 125 R 1988
  • Honda NSR 125 F 1989
  • Honda NSR 125 R 1989
  • Honda NSR 125 F 1990
  • Honda NSR 125 R 1990
  • Honda NSR 125 F 1991
  • Honda NSR 125 R 1991
  • Honda NSR 125 F 1992
  • Honda NSR 125 R 1992
  • Honda NSR 125 F 1993
  • Honda NSR 125 R 1993
  • Honda NSR 125 R 1995
  • Honda NSR 125 R 1996
  • Honda NSR 125 F 1986
  • Honda NSR 125 F 1987
  • Honda NSR 125 R 1987

Honda NSR 125

Części motocyklowe

Honda NSR 125 to ucieleśnienie wszystkich marzeń nastoletnich motocyklistów, którzy nie posiadają jeszcze odpowiedniej kategorii prawa jazdy na większe, sportowe jednoślady, a chcieliby już doznać dynamicznej jazdy. Od samego początku cieszyła się dużym zainteresowaniem, głównie za sprawą wytrzymalszej konstrukcji przy nieznacznym spadku mocy (w stosunku do włoskich maszyn), a dziś jest prawdziwą legendą, którą często spotyka się na drogach całego świata. Mimo, że od 1988 roku minęło szmat czasu, a konstrukcja zdążyła się już zestarzeć, "NSR-ka" nadal jest pożądanym jednośladem na rynku wtórnym.

Hondę NSR 125 wyposażono w jednocylindrowy, dwusuwowy silnik o pojemności 124 cm³, który bez blokad fabrycznych producenta rozwija moc 28,5 KM i moment obrotowy ponad 20 Nm. Nie jest najmocniejszym motocyklem w swoim segmencie, aczkolwiek niewysilona jednostka napędowa korzystnie wpływa zarówno na spalanie, jak i na żywotność poszczególnych podzespołów. To właśnie dlatego w porównaniu do np. Aprili RS 125 zużycie paliwa jest o prawie 2 litry mniejsze, a przebieg pomiędzy serwisami został wydłużony o dobre kilka tysięcy kilometrów. Sześciostopniowa skrzynia biegów, gaźnikowy układ zasilania, lekka rama z aluminium i wyczynowy układ wydechowy z zaworem RC-Valve (zmieniającym czas otwarcia okna wydechowego) w zupełności wystarczą, aby zapewnić początkującym motocyklistom odpowiednią dawkę wrażeń. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje NSR niewiele ponad 6 sekund, a prędkość maksymalna wynosi aż 160 km/h. Takie osiągi w maszynie o masie własnej niespełna 140 kilogramów to i tak wystarczający argument, aby poddać się ekonomicznemu myśleniu i wybrać spośród motocykli tej klasy pojemnościowej właśnie Hondę, której bezawaryjność i wytrzymałość na nonszalanckie traktowanie jest nieodłącznym elementem każdego egzemplarza.

Konstrukcja nadwozia oraz podwozia została przystosowana do możliwości jednostki napędowej, więc nie znajdziemy w niej zbędnych innowacji. Do amortyzacji kół użyto konwencjonalnego widelca teleskopowego i pojedynczego elementu resorująco-tłumiącego opartego na podwójnym wahaczu wleczonym, oczywiście w obu przypadkach bez możliwości regulacji. Tarczowy układ hamulcowy doskonale radzi sobie z niewielką masą motocykla oraz gwarantuje przepisową drogę hamowania. Po zajęciu miejsca za sterami użytkownicy będą mogli się napawać widokiem rozbudowanej deski rozdzielczej oraz rasowej kierownicy typu clip-on, która wymusza zajęcie sportowej pozycji.

Honda NSR 125 to niewątpliwe motocykl godny polecenia osobom, które chciałyby nieco poszaleć na torze i napawać się dynamiczną jazdą na co dzień, ale nie posiadają jeszcze niezbędnych uprawnień, aby dosiadać pełnoprawnych maszyn klasy Super Sport. Ponadczasowa stylistyka ze słynnymi, przednimi reflektorami (tzw. "kocie oczy") oraz sportowa kolorystyka z pewnością spodobają się nastoletnim jeźdźcom. Tym bardziej jest to jednoślad warty uwagi, że dziś można go kupić za ułamek ceny nowych "125-tek", a dostarczy zdecydowanie więcej adrenaliny podczas jazdy.

W 2002 roku NSR 125 bezpowrotnie zniknęło z oferty Hondy, a na jego miejscu pojawił sie nowoczesny model CBR 125 z silnikiem czterosuwowym. Mimo znacznie gorszych osiągów oferował ponad dwa razy mniejsze spalanie, co przy równie sportowym wyglądzie zagwarantowało mu ogromną popularność na całym świecie.