Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
13,35 zł
15,70 zł
Najniższa cena: 15,70 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 112 Honda/Kawasaki/Polaris - HF112
83,41 zł
87,80 zł
Najniższa cena: 87,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
130,79 zł
163,49 zł
Najniższa cena: 163,49 zł
Łańcuch napędowy DID 520 110 otwarty z zapinką - DID520-110
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN112 - KN-112
31,71 zł
Łożysko 6303 2RS SKF - 6303 2RSH
25,04 zł
Łożysko 6003 2RS SKF - 6003 2RSH
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
19,20 zł
Filtr oleju Mahle OX410 - OX 410
333,20 zł
416,50 zł
Najniższa cena: 416,50 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 VX3 110 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty - DID520VX3G&B-110ZB
Posiadamy Części motocyklowe do Honda NSR 250
- Honda NSR 250 R 1987
- Honda NSR 250 R 1988
- Honda NSR 250 R 1989
- Honda NSR 250 R 1990
- Honda NSR 250 R 1992
- Honda NSR 250 R 1994
- Honda NSR 250 R SE 1991
- Honda NSR 250 R SE 1992
- Honda NSR 250 R SE 1994
- Honda NSR 250 R SE 1996
- Honda NSR 250 R SP 1988
- Honda NSR 250 R SP 1989
- Honda NSR 250 R SP 1990
- Honda NSR 250 R SP 1991
- Honda NSR 250 R SP 1992
- Honda NSR 250 R SP 1994
- Honda NSR 250 R SP 1995
- Honda NSR 250 R SP 1996
- Honda NSR 250 R 1991
- Honda NSR 250 R SE 1995
- Honda NSR 250 R SE 1997
- Honda NSR 250 R SE 1998
- Honda NSR 250 R SE 1999
- Honda NSR 250 R SP 1993
- Honda NSR 250 R 1993
- Honda NSR 250 R SE 1993
- Honda NSR 250 R 1995
- Honda NSR 250 R SP 1997
- Honda NSR 250 R SP 1998
- Honda NSR 250 R SP 1999
- Honda NSR 250 R 1986
- Honda NSR 250 R9 1990
- Honda NSR 250 R7 1990
Inne modele
- Honda NSR 50
- Honda NSR 80
- Honda NSR 75
- Honda NSR 125
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
- Honda SL 90
- Honda NB 50
- Honda SL 70
- Honda SCV 100
- Honda NHX 110
- Honda NSC 110
- Honda NC 700
- Honda Z 125
- Honda VT 500
- Honda MUV 700
Honda NSR 250
Honda NSR 250 to japoński motocykl sportowy zaprojektowany przez wyścigowy wydział producenta, który ma na swoim koncie niezliczoną liczbę wygranych w najbardziej prestiżowych zawodach na świecie. Dzięki rozległej wiedzy i doświadczeniu Honda Racing Corporation udało się stworzyć maszynę, która z pomocą takich kierowców jak Max Biaggi, Sito Pons i Luca Cadalora aż ośmiokrotnie zdobyła tytuł mistrza świata w MotoGP.
Przez 18 lat produkcji (1985-2003) motocykl przeszedł szereg zmian, jednakże bazą zawsze był wyżyłowany, dwucylindrowy silnik w układzie V o pojemności 249 cm³. Chłodzona cieczą, dwusuwowa jednostka napędowa generowała maksymalną moc 45 KM już przy 9500 obr/min, co w połączeniu z sekwencyjną, sześciostopniową skrzynią biegów dawało ogromne przyspieszenia i prędkość maksymalna ponad 180 km/h. Ogromny wpływ na osiągi miała także niebywale niska masa własna, wynosząca jedynie 131 kilogramów. Nowoczesny, gaźnikowy układ zasilania sprawiał, że 16 litrowy zbiornik paliwa zapewniał zasięg ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Honda NSR 250 nieustannie podnosiła poprzeczkę, a w końcowej fazie produkcji jej konstrukcja nie miała sobie równych. Aby nie stracić pozycji lidera japońscy konstruktorzy musieli wdrażać mnogość modyfikacji w jednostce napędowej, podwoziu oraz nadwoziu. Oto najważniejsze z nich:
MC16- Dwa lata po wprowadzeniu do sprzedaży NSR otrzymała nową jednostkę napędową, w której zawory membranowe umieszczono w komorach korbowych silnika, a tuleje cylindrowe pokryto powłoką Nicasil (zmniejszającą tarcie, w efekcie obniżającą zużycie oleju i korzystnie wpływającą na utrzymanie odpowiedniej temperatury silnika). Zastosowano również zawór wydechowy RC-Valve, który zmienia czas otwarcia okna wydechowego, oraz oddzielną chłodnicę oleju dla skrzyni biegów. Nowy model to także gruntowny facelifting, który wystylizował NSR na maszynę wyścigową klasy GP prosto z zespołu fabrycznego Hondy.
MC18- W 1988 roku nadszedł czas na kolejne zmiany. Rok po wprowadzeniu nowej jednostki napędowej ulepszono układ hamulcowy i zawieszenia (przednie i tylne z pełnym zakresem regulacji), a sam silnik trafił w objęcia nowej ramy z lekkich stopów aluminium. Gaźnikowy układ zasilania wyposażono w system PGM, który sterował układem zapłonowym i gaźnikami w zależności od obciążenia. Sama jednostka napędowa również przeszła liczne modyfikacje (większy stopień sprężania, nowe cylindry i suche, wielotarczowe sprzęgło).
MC21- w przedostatniej generacji największe różnice zobaczymy w przełożeniach skrzyni biegów. Dla lepszego prowadzenia zastosowano również większy rozmiar felg, a pojedynczy element resorująco-tłumiący został oparty na nowym wahaczu o zmienionej geometrii.
MC28- czwarta generacja NSR 250 to przede wszystkim nowy wahacz typu Pro-Arm zaprojektowany przez ELF (podobny zastosowano w sportowo-turystycznym modelu VFR 750). Przeprowadzono również pewne zmiany w układzie zapłonowym, co spowodowało ograniczenie mocy do 40 KM.
Niezależnie od wersji, roku produkcji czy generacji Honda NSR 250 to bezkompromisowy motocykl sportowy, który współczesnym czterosuwom z tej samej klasy pojemnościowej potrafiłby narobić wstydu. Doskonałe technologie żywcem wyjęte ze świata motor sportu, ponadczasowa stylistyka i osiągi, które nawet na posiadaczach większych maszyn z pewnością zrobiły by duże wrażenie, to cechy, dzięki którym swego czasu w NSR 250 kochał się cały świat motocyklowy.