check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Honda NSR 250

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 496
Akumulator żelowy 12V 4 Ah WM Motor YTX4L-BS
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Filtr oleju HifloFiltro HF 112 Honda/Kawasaki/Polaris  - HF112 -15%

13,35 zł

15,70 zł

Najniższa cena: 15,70 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 112 Honda/Kawasaki/Polaris - HF112

stars    (5)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009 -5%

83,41 zł

87,80 zł

Najniższa cena: 87,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009

stars    (11)
Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX -10%

59,31 zł

65,90 zł

Najniższa cena: 65,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX

stars    (11)
Łożysko 6004 2RS SKF

27,70 zł

Łożysko 6004 2RS SKF

stars    (2)
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

stars    (3)
Łańcuch napędowy DID 520 110 otwarty z zapinką - DID520-110 -20%

130,79 zł

163,49 zł

Najniższa cena: 163,49 zł

Łańcuch napędowy DID 520 110 otwarty z zapinką - DID520-110

stars    (7)
Świeca zapłonowa NGK BR9ECMIX irydowa - BR9ECMIX -10%

58,41 zł

64,90 zł

Najniższa cena: 64,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9ECMIX irydowa - BR9ECMIX

stars    (1)
Czujnik temperatury silnika Honda - WTS-101 -5%

33,73 zł

35,50 zł

Najniższa cena: 35,50 zł

Czujnik temperatury silnika Honda - WTS-101

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140

stars    (1)
Komplet łożysk główki ramy Koyo Craft
Filtr oleju K&N KN112 - KN-112
Komplet łożysk główki ramy Tourmax - SSH903R -5%

160,55 zł

169,00 zł

Najniższa cena: 169,00 zł

Komplet łożysk główki ramy Tourmax - SSH903R

stars    (1)
Łożysko 6303 2RS SKF  - 6303 2RSH
Łożysko 6003 2RS SKF - 6003 2RSH
Zabezpieczenie JMP zębatki przedniej
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Filtr oleju Mahle OX410 - OX 410
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 110 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty - DID520VX3G&B-110ZB -20%

333,20 zł

416,50 zł

Najniższa cena: 416,50 zł

dostawa 0 zł

Łańcuch napędowy DID 520 VX3 110 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty - DID520VX3G&B-110ZB

stars    (4)
Filtr oleju HifloFiltro HF 103 - HF103 -15%

15,46 zł

18,19 zł

Najniższa cena: 18,19 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 103 - HF103

Akumulator bezobsługowy 12V 4 Ah Yuasa YTX4L-BS -10%

147,08 zł

163,42 zł

Najniższa cena: 163,42 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 4 Ah Yuasa YTX4L-BS

stars    (152)
Komplet łożysk główki ramy All Balls - 22-1020

Posiadamy Części motocyklowe do Honda NSR 250

  • Honda NSR 250 R 1987
  • Honda NSR 250 R 1988
  • Honda NSR 250 R 1989
  • Honda NSR 250 R 1990
  • Honda NSR 250 R 1992
  • Honda NSR 250 R 1994
  • Honda NSR 250 R SE 1991
  • Honda NSR 250 R SE 1992
  • Honda NSR 250 R SE 1994
  • Honda NSR 250 R SE 1996
  • Honda NSR 250 R SP 1988
  • Honda NSR 250 R SP 1989
  • Honda NSR 250 R SP 1990
  • Honda NSR 250 R SP 1991
  • Honda NSR 250 R SP 1992
  • Honda NSR 250 R SP 1994
  • Honda NSR 250 R SP 1995
  • Honda NSR 250 R SP 1996
  • Honda NSR 250 R 1991
  • Honda NSR 250 R SE 1995
  • Honda NSR 250 R SE 1997
  • Honda NSR 250 R SE 1998
  • Honda NSR 250 R SE 1999
  • Honda NSR 250 R SP 1993
  • Honda NSR 250 R 1993
  • Honda NSR 250 R SE 1993
  • Honda NSR 250 R 1995
  • Honda NSR 250 R SP 1997
  • Honda NSR 250 R SP 1998
  • Honda NSR 250 R SP 1999
  • Honda NSR 250 R 1986
  • Honda NSR 250 R9 1990
  • Honda NSR 250 R7 1990

Inne modele

Honda NSR 250

Części motocyklowe

Honda NSR 250 to japoński motocykl sportowy zaprojektowany przez wyścigowy wydział producenta, który ma na swoim koncie niezliczoną liczbę wygranych w najbardziej prestiżowych zawodach na świecie. Dzięki rozległej wiedzy i doświadczeniu Honda Racing Corporation udało się stworzyć maszynę, która z pomocą takich kierowców jak Max Biaggi, Sito Pons i Luca Cadalora aż ośmiokrotnie zdobyła tytuł mistrza świata w MotoGP.

Przez 18 lat produkcji (1985-2003) motocykl przeszedł szereg zmian, jednakże bazą zawsze był wyżyłowany, dwucylindrowy silnik w układzie V o pojemności 249 cm³. Chłodzona cieczą, dwusuwowa jednostka napędowa generowała maksymalną moc 45 KM już przy 9500 obr/min, co w połączeniu z sekwencyjną, sześciostopniową skrzynią biegów dawało ogromne przyspieszenia i prędkość maksymalna ponad 180 km/h. Ogromny wpływ na osiągi miała także niebywale niska masa własna, wynosząca jedynie 131 kilogramów. Nowoczesny, gaźnikowy układ zasilania sprawiał, że 16 litrowy zbiornik paliwa zapewniał zasięg ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu.

Honda NSR 250 nieustannie podnosiła poprzeczkę, a w końcowej fazie produkcji jej konstrukcja nie miała sobie równych. Aby nie stracić pozycji lidera japońscy konstruktorzy musieli wdrażać mnogość modyfikacji w jednostce napędowej, podwoziu oraz nadwoziu. Oto najważniejsze z nich:

MC16- Dwa lata po wprowadzeniu do sprzedaży NSR otrzymała nową jednostkę napędową, w której zawory membranowe umieszczono w komorach korbowych silnika, a tuleje cylindrowe pokryto powłoką Nicasil (zmniejszającą tarcie, w efekcie obniżającą zużycie oleju i korzystnie wpływającą na utrzymanie odpowiedniej temperatury silnika). Zastosowano również zawór wydechowy RC-Valve, który zmienia czas otwarcia okna wydechowego, oraz oddzielną chłodnicę oleju dla skrzyni biegów. Nowy model to także gruntowny facelifting, który wystylizował NSR na maszynę wyścigową klasy GP prosto z zespołu fabrycznego Hondy.

MC18- W 1988 roku nadszedł czas na kolejne zmiany. Rok po wprowadzeniu nowej jednostki napędowej ulepszono układ hamulcowy i zawieszenia (przednie i tylne z pełnym zakresem regulacji), a sam silnik trafił w objęcia nowej ramy z lekkich stopów aluminium. Gaźnikowy układ zasilania wyposażono w system PGM, który sterował układem zapłonowym i gaźnikami w zależności od obciążenia. Sama jednostka napędowa również przeszła liczne modyfikacje (większy stopień sprężania, nowe cylindry i suche, wielotarczowe sprzęgło).

MC21- w przedostatniej generacji największe różnice zobaczymy w przełożeniach skrzyni biegów. Dla lepszego prowadzenia zastosowano również większy rozmiar felg, a pojedynczy element resorująco-tłumiący został oparty na nowym wahaczu o zmienionej geometrii.

MC28- czwarta generacja NSR 250 to przede wszystkim nowy wahacz typu Pro-Arm zaprojektowany przez ELF (podobny zastosowano w sportowo-turystycznym modelu VFR 750). Przeprowadzono również pewne zmiany w układzie zapłonowym, co spowodowało ograniczenie mocy do 40 KM.

Niezależnie od wersji, roku produkcji czy generacji Honda NSR 250 to bezkompromisowy motocykl sportowy, który współczesnym czterosuwom z tej samej klasy pojemnościowej potrafiłby narobić wstydu. Doskonałe technologie żywcem wyjęte ze świata motor sportu, ponadczasowa stylistyka i osiągi, które nawet na posiadaczach większych maszyn z pewnością zrobiły by duże wrażenie, to cechy, dzięki którym swego czasu w NSR 250 kochał się cały świat motocyklowy.