Honda NT

Honda NT to motocykl zrodzony dla zaspokojenia potrzeb motocyklistów. Dzięki wieloletnim badaniom i dogłębnemu przeanalizowaniu rynku Japońscy marketingowy stworzyli jednoślad niemalże idealny, spełniający oczekiwania zarówno starych wyjadaczy, jak i niedzielnych jeźdźców. Mimo że początkowo promocja i sprzedaż modeli NT szła jak po grudzie, kolejne lata zaowocowały uznaniem w motocyklowym światku, dokładając do historii Hondy kolejny motocykl legendę. Segment NT to przede wszystkim kwintesencja przyjemności płynącej z przemierzania kolejnych kilometrów. Łatwość prowadzenia, niezawodny silnik w układzie V o spokojnej charakterystyce i wygodna pozycja za kierownicą czynią Hondę idealnym kompanem długodystansowych podróży. Już sam przydomek Deauville w stu procentach oddaje jej przeznaczenie. Nazwa nawiązująca do drogi wiodącej z Paryża na wybrzeże Oceanu Atlantyckiego, charakteryzującej się niezliczonymi zakrętami, na której najbardziej liczyła się sterowność maszyny oraz doświadczenie kierowcy, a nie moc czy prędkość maksymalna. Motocyklistom przemierzającym tą niezwykłą trasę towarzyszyły malownicze krajobrazy, które również zachęcały do niespiesznej jazdy. Honda została stworzona właśnie dla ludzi tego pokroju, którzy przedkładają kontemplację otaczających widoków i urok spokojnej wakacyjnej przygody ponad gonitwę po autostradzie. Wyprodukowano ją dla tych którzy już wyszaleli się na dwóch kołach i szukają jednośladu niezawodnego, który z klasą dowiezie ich na drugi koniec kontynentu. Ten cel ułatwią atrakcyjnie wkomponowane w nadwozie kufry boczne, szyba chroniąca przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi i wygodna pozycja za kierownicą. Honda NT ma również drugie oblicze. Dzięki smukłej sylwetce (seryjne kufry nie wystają poza obrys motocykla), niskiej masie oraz regulowanemu zawieszeniu idealnie sprawdzi się podczas codziennej jazdy w miejskim zgiełku. Warto także zatrzymać się chwilę przy jednostce napędowej. Niewysilony, dwucylindrowy silnik w układzie V dysponuje mocą 56 KM co czyni go zarówno żwawym, jak i łatwym w opanowaniu. Gdy dołożymy do tego elastyczną skrzynię biegów oraz dużą zwrotność otrzymamy motocykl odnajdujący się w każdych warunkach. Seria NT zapełniła także lukę wśród motocykli turystycznych ze stajni Hondy. Modele Gold Wing i Pan European gwarantowały większy komfort i mocniejsze jednostki, ale przez dużą masę były niedostosowane do codziennej jazdy, natomiast Transalp był zbyt terenowy. Deauville oferowała ich najlepsze cechy, jednocześnie nie posiadając doskwierających wad.

NT 400


NT 650

Pierwsza generacja Hondy NT została zaprezentowana w 1998 roku. Jednoślad idealnie wpisał się w segment jednośladów szosowo-turystycznych, oferując wygodną pozycję za kierownicą, szybę chroniącą przed niepogodą oraz seryjne kufry boczne wkomponowane w nadwozie. Początkowo model planowano zbudować na bazie Transalpa, jednak dział marketingu, opierając się na danych z wieloletnich obserwacji, znał ówczesne zapotrzebowanie rynku i zadecydował o wykorzystaniu modelu bardziej nastawionego na jazdę po utwardzonych drogach. Wybrano model NTV 650, jednakże silnik zapożyczono od wspomnianego wcześniej turystyka. Jednostkę napędową skonfigurowano w ten sposób, aby nawet początkujący jeździec miał nad nią całkowitą kontrolę. Dwucylindrowy silnik w układzie V generuje 56 KM, oddaje moc spokojnie, tak aby kierowca bez pośpiechu mógł się oddać jeździe. Niewysilone serce charakteryzuje się całkowitą bezawaryjnością, zapewniając bezproblemową eksploatację na przestrzeni kilkudziesięciu tysięcy kilometrów, a co ważniejsze nie psuje nerwów podczas dalekich wakacji. Resztę rozwiązań na przestrzeni lat również spełniło swoje zadanie. Konstruktorzy wykorzystali bezobsługowy wał kardana, zawieszenie zostało wyposażone w regulację, a seryjne kufry boczne okazały się strzałem w dziesiątkę. Ponadto, za dodatkową opłatą producent oferował akcesoryjne nakładki zwiększające pojemność o kilkadziesiąt litrów. Jedynym mankamentem motocykla jest lakier. Wszystkie motocykle z serii NT zostały wyprodukowane na rynek europejski, składano je w hiszpańskiej fabryce. Tamtejsi pracownicy przed rozpoczęciem produkcji Deauville dostali do dyspozycji bardzo nowoczesną lakiernię, która na początku stawiała zbyt duży opór ich umiejętnościom. Przez to poziom malowania nadwozia pozostawia wiele do życzenia, o czym świadczą choćby różne odcienie poszczególnych elementów jednego egzemplarza. Sprzedaż pierwszej generacji szła ciężko, jednak kolejne lata przynosiły wzrost sprzedaży. Początkowo motocykl miał dosyć skromne wyposażenie, brakowało mu choćby wskaźnika poziomu paliwa i miał zbyt wąski rozstaw lusterek. W kolejnych latach producenci wyeliminowali te wady, a w 2006 roku została zaprezentowana całkowicie zmodernizowana Honda NT 700.



NT 700


Darmowa dostawa
darmowa dostawa
przy zakupach powyżej 350 zł
Darmowy zwrot
darmowy zwrot
do 15 dni bez podawania przyczyny
Wygodne raty
wygodne raty
uzyskasz je przez internet
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe