check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Honda NT 650 Deauville

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 719
Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9 -10%

16,56 zł

18,40 zł

Najniższa cena: 18,40 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

stars    (18)
Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT - 4001796055720
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha  - HF303 -15%

27,37 zł

32,20 zł

Najniższa cena: 32,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303

stars    (57)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Kołek montażowy do owiewek JMP 1 szt.
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Przekaźnik rozrusznika 12V 100A - 90926
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x43x4 - S410210012008 -10%

10,62 zł

11,80 zł

Najniższa cena: 11,80 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x43x4 - S410210012008

stars    (2)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Guma montażowa Tourmax 1 szt - GRM-102/1 -5%

46,33 zł

48,77 zł

Najniższa cena: 48,77 zł

Guma montażowa Tourmax 1 szt - GRM-102/1

stars    (8)
Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-LR03 -5%

2,37 zł

2,49 zł

Najniższa cena: 2,49 zł

Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-LR03

stars    (4)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105 -10%

9,90 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105

stars    (2)
Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1 -5%

24,06 zł

25,33 zł

Najniższa cena: 25,33 zł

Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1

stars    (4)
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003 -10%

14,49 zł

16,10 zł

Najniższa cena: 16,10 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003

stars    (5)
Regulator napięcia Honda - 64199
Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

57,30 zł

Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

stars    (57)
Automat stopu przód JMP

34,75 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (9)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Automat stopu przód JMP

48,27 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-LR02 -5%

4,91 zł

5,17 zł

Najniższa cena: 5,17 zł

Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-LR02

stars    (3)
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009 -5%

83,41 zł

87,80 zł

Najniższa cena: 87,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009

stars    (11)
Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9 -10%

66,42 zł

73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

stars    (6)
Uszczelka korka oleju aluminiowa 14x22x2 JMT
Akumulator żelowy 12V 9 Ah WM YTX9-BS
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054 -10%

29,52 zł

32,80 zł

Najniższa cena: 32,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054

stars    (6)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420610 -10%

9,90 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420610

stars    (1)
Żarówka H4 12V 60/55W
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

stars    (3)
Akumulator żelowy 12V 11.2 Ah WM Motor WTZ14S YTZ14S
Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d

Posiadamy Części motocyklowe do Honda NT 650 Deauville

  • Honda NT 650 V Deauville CBS 2003
  • Honda NT 650 V Deauville 2001
  • Honda NT 650 V Deauville CBS 2002
  • Honda NT 650 V Deauville 1998
  • Honda NT 650 V Deauville 1999
  • Honda NT 650 V Deauville 2000
  • Honda NT 650 V Deauville CBS 2004
  • Honda NT 650 V Deauville CBS 2005

Honda NT 650 Deauville

Części motocyklowe

Pierwsza generacja Hondy NT została zaprezentowana w 1998 roku. Jednoślad idealnie wpisał się w segment jednośladów szosowo-turystycznych, oferując wygodną pozycję za kierownicą, szybę chroniącą przed niepogodą oraz seryjne kufry boczne wkomponowane w nadwozie. Początkowo model planowano zbudować na bazie Transalpa, jednak dział marketingu, opierając się na danych z wieloletnich obserwacji, znał ówczesne zapotrzebowanie rynku i zadecydował o wykorzystaniu modelu bardziej nastawionego na jazdę po utwardzonych drogach. Wybrano model NTV 650, jednakże silnik zapożyczono od wspomnianego wcześniej turystyka. Jednostkę napędową skonfigurowano w ten sposób, aby nawet początkujący jeździec miał nad nią całkowitą kontrolę. Dwucylindrowy silnik w układzie V generuje 56 KM, oddaje moc spokojnie, tak aby kierowca bez pośpiechu mógł się oddać jeździe. Niewysilone serce charakteryzuje się całkowitą bezawaryjnością, zapewniając bezproblemową eksploatację na przestrzeni kilkudziesięciu tysięcy kilometrów, a co ważniejsze nie psuje nerwów podczas dalekich wakacji.

Na przestrzeni lat resztę rozwiązań również spełniło swoje zadanie. Konstruktorzy wykorzystali bezobsługowy wał kardana, zawieszenie zostało wyposażone w regulację, a seryjne kufry boczne okazały się strzałem w dziesiątkę. Ponadto, za dodatkową opłatą producent oferował akcesoryjne nakładki zwiększające pojemność o kilkadziesiąt litrów. Jedynym mankamentem motocykla jest lakier. Wszystkie motocykle z serii NT zostały wyprodukowane na rynek europejski, składano je w hiszpańskiej fabryce. Tamtejsi pracownicy przed rozpoczęciem produkcji Deauville dostali do dyspozycji bardzo nowoczesną lakiernię, która na początku stawiała zbyt duży opór ich umiejętnościom. Przez to poziom malowania nadwozia pozostawia wiele do życzenia, o czym świadczą choćby różne odcienie poszczególnych elementów jednego egzemplarza.

Sprzedaż pierwszej generacji szła ciężko, jednak kolejne lata przynosiły wzrost sprzedaży. Początkowo motocykl miał dosyć skromne wyposażenie, brakowało mu choćby wskaźnika poziomu paliwa i miał zbyt wąski rozstaw lusterek. W kolejnych latach producenci wyeliminowali te wady, a w 2006 roku została zaprezentowana całkowicie zmodernizowana Honda NT 700.