Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1143
-10%
23,31 zł
25,90 zł
Najniższa cena: 25,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 31x43x10,3 - P40FORK455015
(7)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-10%
10,80 zł
12,00 zł
Najniższa cena: 12,00 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 26x33x4 - S410210012009
(3)
Posiadamy Części motocyklowe do Honda SH 50
- Honda SH 50 Scoopy 1999
- Honda SH 50 1997
- Honda SH 50 2000
- Honda SH 50 Scoopy 1996
- Honda SH 50 Scoopy 1998
- Honda SH 50 Scoopy 1993
- Honda SH 50 Scoopy 1994
- Honda SH 50 Scoopy 1995
- Honda SH 50 Scoopy 2000
- Honda SH 50 Scoopy 1997
- Honda SH 50 Scoopy 2001
- Honda SH 50 Scoopy 1984
- Honda SH 50 Scoopy 1985
- Honda SH 50 Scoopy 1986
- Honda SH 50 Scoopy 1987
- Honda SH 50 Scoopy 1989
- Honda SH 50 Scoopy 1988
- Honda SH 50 Scoopy 1990
- Honda SH 50 Scoopy 1991
- Honda SH 50 Scoopy 1992
Honda SH 50 Scoopy
Honda SH 50 Scoopy to skuter stworzony do codziennego przemieszczania się po zatłoczonym mieście, w którym na próżno szukać czegoś więcej, oprócz niskiej ceny oraz sprawdzonej i trwałej konstrukcji. Był produkowany przez japoński koncern (ale montowany w Hiszpanii) w latach 1984-1996.
Honda SH 50 Scoopy została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 3,1 KM i maksymalny moment obrotowy 3 Nm, co przy tak niewielkiej masie własnej jednośladu - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, Scoopy waży zaledwie 71 kilogramów - daje szansę na dynamiczne przyspieszenie w ruchu miejskim i pozwala na rozpędzenie się do prędkości maksymalnej 50 km/h (po demontażu blokad fabrycznych do 70 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem automatycznej przekładni bezstopniowej Honda V-Matic. Na pokładzie modelu SH 50 Scoopy znajdziemy elektryczny i nożny rozrusznik oraz elektroniczny zapłon kondensatorowy. Niska waga i niewysilony silnik sprawiły, że Honda cechuje się naprawdę niskim zużyciem paliwa. Średnie spalanie wynosi 2 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 4,5 litra zapewnia użytkownikom ponad 200 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.
Szkieletem Hondy SH 50 Scoopy jest rama tłoczona ze stali (element główny) i szkielet z rur stalowych (element pomocniczy). Komfort podróżowania zapewnia klasyczny widelec teleskopowy oraz dwa amortyzatory olejowe, które w niektórych rocznikach zostały wyposażone w regulację napięcia wstępnego. W Hondzie co prawda nie znajdziemy tarczowych hamulców (nawet z przodu), lecz dzięki niskiej masie i niewielkim możliwościom jednostki napędowej zamontowane hamulce bębnowe (mechaniczne) dają radę w miejskim ruchu i zapewniają akceptowalną drogę hamowania.