Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 338
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-10%
31,76 zł
35,29 zł
Najniższa cena: 35,29 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 38x44x24 - S410210012034
(1)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-10%
13,50 zł
15,00 zł
Najniższa cena: 15,00 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35,1x42,7x4 - S410210012060
(1)
3,99 zł
Żarówka 12V 21W BA15s czerwona
-5%
103,33 zł
108,77 zł
Najniższa cena: 108,77 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 37x50x11 - FSD-003
(2)
6,24 zł
Żarówka Osram 12V 5W BA15s
-5%
16,63 zł
17,51 zł
Najniższa cena: 17,51 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45133-166-016 - 45133-166-016
-5%
110,30 zł
116,11 zł
Najniższa cena: 116,11 zł
Komplet naprawczy sprzęgła rozrusznika Tourmax - SCK-901
(1)
30,20 zł
Żarówka Osram H4 12V 60/55W HD
-5%
24,45 zł
25,74 zł
Najniższa cena: 25,74 zł
Silikonowy prostownik napięcia do motocykli Honda - REC-101
(2)
31,71 zł
Łożysko 6303 2RS SKF - 6303 2RSH
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
Posiadamy Części motocyklowe do Honda VT 500
- Honda VT 500 C Shadow 1984
- Honda VT 500 E 1984
- Honda VT 500 C Shadow 1983
- Honda VT 500 E 1983
- Honda VT 500 E 1985
- Honda VT 500 E 1986
- Honda VT 500 E 1987
- Honda VT 500 Ascot 1984
- Honda VT 500 C Shadow 1985
- Honda VT 500 C Shadow 1986
- Honda VT 500 C Shadow 2001
- Honda VT 500 C Shadow 2002
- Honda VT 500 C Shadow
- Honda VT 500 C Shadow 2004
- Honda VT 500 C Shadow 2005
- Honda VT 500 C Shadow 2006
- Honda VT 500 C Shadow 2007
- Honda VT 500 C Shadow 2008
- Honda VT 500 C Shadow 2009
- Honda VT 500 C Shadow 2010
- Honda VT 500 C Shadow 2011
- Honda VT 500 C Shadow 2012
- Honda VT 500 C Shadow 2013
- Honda VT 500 C Shadow 2014
- Honda VT 500 C Shadow 2015
- Honda VT 500 C Shadow 2016
- Honda VT 500 C Shadow 2017
- Honda VT 500 C Shadow 2018
- Honda VT 500 C Shadow VLX Deluxe 1993
- Honda VT 500 C Shadow VLX Deluxe 1994
- Honda VT 500 C Shadow VLX Deluxe 1995
- Honda VT 500 C Shadow VLX Deluxe 1996
- Honda VT 500 C Shadow VLX Deluxe 1997
- Honda VT 500 C Shadow VLX Deluxe 1998
- Honda VT 500 C Shadow VLX Deluxe 1999
- Honda VT 500 C Shadow VLX Deluxe 2000
- Honda VT 500 FT Ascot 1983
Honda VT 500 Shadow
Honda VT 500 Shadow to motocykl klasy cruiser, produkowany przez japoński koncern w latach 1983-1986. Bulgoczący silnik V2, wygląd prawdziwego krążownika i wysoka jakość wykonania, z której są znane wszystkie motocykle Hondy - dzięki tym cechom model VT 500 Shadow znalazł swoją grupę miłośników. Niestety zbyt małą, aby utrzymać się w sprzedaży dłużej, niż 3 lata.
Honda VT 500 Shadow została wyposażona w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 491 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy otrzymał rozrząd SOHC (trzy zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin (średnica gardzieli - 32 mm), elektryczny rozrusznik i elektroniczny zapłon. Serce VT 500 Shadow generuje moc maksymalną 50 KM i maksymalny moment obrotowy 42 Nm, co gwarantuje kierowcy dynamiczne przyspieszenie - jak na tę klasę pojemnościową i typ motocykla - oraz pozwala osiągnąć prędkość maksymalną ponad 165 km/h. Mimo, że VT 500 Shadow nie należy do najlżejszych motocykli - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, waży 183 kilogramy - to ta jednostka zapewni kierowcy odpowiedni zapas mocy. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i wału napędowego, który nie wymaga od użytkownika tyle uwagi, co klasyczny łańcuch napędowy. Dopracowana konstrukcja nie wysilonego silnika przyniosła pozytywne rezultaty w postaci niskiego zużycia paliwa. Średnie spalanie na poziomie 4,5 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 12,5 litra użytkownicy mogą cieszyć się zasięgiem ponad 250 kilometrów na jednym tankowaniu.
Komfort na dużych dystansach zapewni widelec teleskopowy ze wspomaganiem pneumatycznym (średnica goleni - 36 mm) i dwa amortyzatory olejowe, które wyposażono w regulację napięcia wstępnego sprężyny. Z kolei o bezpieczeństwo podróżujących zadba tarczowo-bębnowy układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie z nie wygórowanymi osiągami motocykla.