Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
56,25 zł
62,50 zł
Najniższa cena: 62,50 zł
Zębatka przód JT JTF1901.13SC, 13z rozmiar 520 samoczyszcząca - JTF1901.13SC
59,95 zł
70,53 zł
Najniższa cena: 70,53 zł
Gąbkowy Filtr powietrza HifloFitro HFF 5018 - HFF5018
63,67 zł
67,02 zł
Najniższa cena: 67,02 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 EC (2 szt.) - MCB648EC
140,31 zł
175,39 zł
Najniższa cena: 175,39 zł
Łańcuch napędowy DID 520 118 otwarty z zapinką - DID520-118
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Posiadamy Części motocyklowe do Husqvarna FE 250
- Husqvarna FE 250 2014
- Husqvarna FE 250 2015
- Husqvarna FE 250 2016
- Husqvarna FE 250 2017
- Husqvarna FE 250 2018
- Husqvarna FE 250 2019
- Husqvarna FE 250 2020
- Husqvarna FE 250 2021
- Husqvarna FE 250 2022
- Husqvarna FE 250 2023
Husqvarna FE 250
Husqvarna FE 250 to najmniejszy motocykl klasy Enduro z silnikiem czterosuwowym w ofercie szwedzko-włoskiej marki. Został stworzony dla wymagających użytkowników, którzy jazdy w terenie chcieliby się nauczyć używając jak najlepszych "narzędzi". Doskonałe zawieszenia marki WP Suspension, mocna i nowoczesna jednostka napędowa oraz lekkość konstrukcji to cechy, które nie będą obojętne dla konkurencji.
Model FE 250 został wyposażony w jednocylindrowy silnik o pojemności 249 cm³, w którego układzie zasilania znajdziemy elektroniczny system wtrysku paliwa renomowanej marki Keihin. Podczas budowy "serca 250-tki" starano się uzyskać jak najbardziej kompaktowe rozmiary oraz możliwie najniższą masę własną, dzięki czemu waży ono jedynie 27 kilogramów w stanie suchym. Tak jak w pozostałych motocyklach Husqvarny, również w FE 250 nie oszczędzano na podzespołach i innowacyjnych technologiach. Hydrauliczne sprzęgło niemieckiej firmy Magura, popychacze zaworowe pokryte powłoką DLC (Diamond-like Carbon, czyli powłoka węglowa podobna do diamentu), tytanowe zawory czy kartery silnika odlewane z aluminium w technologii wysokociśnieniowej to tylko część rozwiązań, które wyróżniają Husqvarne na tle konkurencyjnych jednośladów. Co więcej, dla większego komfortu użytkowania jednostka napędowa została wyposażona w rozrusznik elektryczny współpracujący z akumulatorem Li-lon, który jest o wiele lżejszy i wytrzymalszy niż konwencjonalne akumulatory ołowiowe.
Oczywiście konstrukcja FE 250 bazuje także na sprawdzonych i powszechnie stosowanych rozwiązaniach. Czterozaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu, sześciostopniowa skrzynia biegów, układ zasilania elektronicznym wtryskiem paliwa i układ wydechowy z regulowanym katalizatorem dopełniają skomplikowaną budowę jednostki napędowej.
Silnik Husqvary został osadzony w nowoczesnej ramie chromowo-molibdenowej. Rury wykorzystane do jej budowy zostały poddane hydroformowaniu, elementy wzmocnień wycięto za pomocą lasera, a całość zespawał w pełni zautomatyzowany robot spawalniczy. Rama pomocnicza składa się z trzech elementów z włóka węglowego, dzięki czemu jest nieprawdopodobnie lekka- waży dokładnie 1,4 kilograma! Co więcej, dwustronny wahacz ,podobnie jak wiele innych komponentów motocykla, został odlany z aluminium w technologii wysokociśnieniowej.
Kolejnym nieprawdopodobnym elementem podwozia jest zawieszenie marki WP Suspension, zbudowane specjalnie pod kątem zawodów klasy Enduro. Przedni widelec teleskopowy typu Upside-down XPLOR 48 oraz pojedynczy element resorująco-tłumiący Rear Shock posiadają pełen zakres regulacji i duży skok. Jedynie w układzie hamulcowym nie zobaczymy podzespołów pionierskiej marki Brembo, aczkolwiek dwu- i jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne oraz tarcze hamulcowe o wymiarach 260 mm i 220 mm firmy Magura także sprawdzają się doskonale w motocyklu o tak niskiej masie własnej.
Jak widać, Husqvarna FE 250 to motocykl wyjątkowy, który na największych, off-road'owych wyjadaczach zrobi fenomenalne wrażenie. Zawarto w nim ogromną wiedzę płynącą z ponad 100 letniego doświadczenia w produkowaniu jednośladów oraz nieskończonej liczby wygranych w najcięższych zawodach na całym świecie. Niestety, najnowsze technologie oraz innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne mają również ciemne strony. Nowy egzemplarz kosztuje ponad 43 tys. złotych, czyniąc FE 250 najdroższym motocyklem w swoim segmencie. Jednakże, jak twierdzą posiadacze Husqvarny, każde pieniądze są warte doświadczeń z jazdy, jakie gwarantują maszyny ze szwedzkim rodowodem. Patrząc na specyfikację techniczną modelu i proces jego produkcji ciężko nie przyznać im racji.