Husqvarna Nuda

Zdjęcie Husqvarna topspeed.com

Husqvarna Nuda 900 to rasowy motocykl klasy Naked prosto od marki z surowej Skandynawii. W Polsce nazwa modelu zdezorientuje każdego, kto przyjrzy się jego specyfikacji technicznej lub zobaczy go na własne oczy. 100 KM, 100 Nm i 175 kilogramów masy własnej to zestawienie, które z pewnością nie wywoła u nikogo znużenia podczas jazdy, a dynamiczna stylistyka ostrymi kształtami nadwozia potnie na kawałki splin i letarg u motocyklistów, którzy poddali się złudnemu wrażeniu, że za kierownicą doświadczyli już wszystkiego i nic nie jest w stanie ich zaskoczyć.

(Gwoli wyjaśnienia Husqvarna od 1987 roku należy do włoskiego koncernu Cagiva, a wyraz "Nuda" to z języka włoskiego "Goły", co dosadnie opisuje wygląd motocykla)

Motocykl został wyposażony w zmodyfikowaną jednostkę napędową z BMW F 800 R o zwiększonej pojemności skokowej, co oczywiście przyczyniło się do zwiększenia mocy maksymalnej. Chłodzony cieczą, dwucylindrowy silnik w układzie rzędowym o pojemności 898 cm³ dysponuje mocą 105 KM i momentem obrotowym 100 Nm, co w maszynie o tak lekkiej konstrukcji zaowocowało prędkością maksymalną 215 km/h i przyspieszeniem od 0 do 100 km/h w niespełna 4 sekundy. Niedługo po premierze w 2012 roku "serce" Nudy zyskało wśród użytkowników ogromną sympatię. Chwalono przede wszystkim natychmiastową reakcję na ruch manetki gazu, precyzyjną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach oraz dobrą elastyczność silnika, czyniące Husqvarne bardzo wszechstronnym jednośladem. Dzięki elektronicznemu systemowi wtrysku paliwa, ośmiozaworowej głowicy z podwójnym wałkiem rozrządu oraz układowi wydechowemu z regulowanym katalizatorem nawet po 6 latach obecności na rynku nadal można stwierdzić, że jest to motocykl nowoczesny, nie odbiegający od dzisiejszych standardów i najnowszych modeli.

W takim motocyklu zawieszenie pełni równie ważną rolę, co jednostka napędowa, dlatego Husqvarna nie oszczędzała na podzespołach projektując najostrzejszego nakeda w swojej historii. Przednie koło amortyzuje masywny widelec teleskopowy (średnica goleni-48 mm!) typu Upside-down wyposażony w pełen zakres regulacji o bardzo sportowej charakterystyce, pochodzący z fabryk wiodącej firmy Sachs. Pracę tylnego koła nadzoruje w pełni regulowany amortyzator typu Monoshock renomowanej marki Öhlins. Pojedynczy element resorująco-tłumiący oparto na wahaczu wleczonym, który tak jak niektóre elementy ramy i ażurowe felgi został wykonany z lekkich stopów aluminium. Układ hamulcowy to kolejny dowód na to, że w przypadku tego modelu konstruktorzy mieli do powiedzenia więcej, niż księgowi. Na przedniej osi znajdziemy potężne tarcze o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe zaciski, zaś z tyłu- pojedynczą tarczę o średnicy 265 mm i zacisk jednotłoczkowy. Wszystkie podzespoły układu hamulcowego pochodzą od lidera w tym segmencie- niemieckiej marki Brembo.

Husqvarna Nuda 900 to maszyna, która z pewnością spodoba się wszystkim motocyklistom lubiącym ostrą jazdę po górskich serpentynach i natychmiastowe przemieszczanie się w zatłoczonym mieście. Będzie również idealnym wyborem dla fanów klasy Supermoto, ponieważ przez szeroką kierownicę, wąską kanapę i zbiornik paliwa oraz bardzo aktywną pozycję za sterami jazda na Nudzie jest bardzo zbliżona do tego, czego możemy doświadczyć właśnie na motocyklach klasy SM.

Nuda 900


Darmowa dostawa
darmowa dostawa
przy zakupach powyżej 350 zł
Darmowy zwrot
darmowy zwrot
do 15 dni bez podawania przyczyny
Wygodne raty
wygodne raty
uzyskasz je przez internet
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe