Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN155 - KN-155
41,85 zł
46,50 zł
Najniższa cena: 46,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x52.9x9/11.4 - P40FORK455191
82,08 zł
91,20 zł
Najniższa cena: 91,20 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR890.45ZBK, 45z rozmiar 520 czarna - JTR890.45ZBK
129,08 zł
143,42 zł
Najniższa cena: 143,42 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR897.50, 50z rozmiar 520 - JTR897.50
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
217,55 zł
229,00 zł
Najniższa cena: 229,00 zł
Zębatka tylna ZF Dual ZFD-897-50-ORG 50Z rozmiar 520 pomarańczowa - ZFD-897-50-ORG
64,89 zł
68,30 zł
Najniższa cena: 68,30 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 672 EC (2 szt.) - MCB672EC
124,14 zł
130,67 zł
Najniższa cena: 130,67 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 672 SH (2 szt.) - MCB672SH
650,96 zł
723,29 zł
Najniższa cena: 723,29 zł
dostawa 0 złKompletny zestaw tarcz sprzęgła ze sprężynami i przekładkami EBC DRC 205 - DRC205
45,04 zł
Filtr paliwa produkt OEM
217,55 zł
229,00 zł
Najniższa cena: 229,00 zł
Zębatka tylna ZF Dual ZFD-897-50-BLU 50Z rozmiar 520 niebieska - ZFD-897-50-BLU
20,39 zł
Zabezpieczenie zębatki przedniej JMP
35,95 zł
Automat stopu JMP
94,24 zł
99,20 zł
Najniższa cena: 99,20 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 672 SI (2 szt.) - MCB672SI
Posiadamy Części motocyklowe do Husqvarna Svartpilen 401
- Husqvarna Svartpilen 401 2018
- Husqvarna Svartpilen 401 2019
- Husqvarna Svartpilen 401 2020
- Husqvarna Svartpilen 401 ABS 2019
- Husqvarna Svartpilen 401 ABS 2018
- Husqvarna Svartpilen 401 ABS 2020
- Husqvarna Svartpilen 401 ABS 2021
- Husqvarna Svartpilen 401 ABS 2023
- Husqvarna Svartpilen 401 ABS 2022
Husqvarna Svartpilen 401
Husqvarna Svartpilen 401 to motocykl wpisujący się w ostatnio bardzo popularny nurt Scrambler'ów, jednakże wykonany z takim rozmachem, że na obecną chwilę w ofertach innych renomowanych producentów prawdopodobnie nie znajdziemy dla niego konkurencyjnego modelu. Szwedzka marka postanowiła porzucić panujący stereotyp i pokazała, że maszyna klasy Scrambler nie musi wyglądać jak klasyczny jednoślad z dawnych lat, którego ktoś przygotował do zmagań w lekkim terenie.
Owocem ich pracy jest właśnie Svartpilen, w którym futurystyczne kształty nadwozia zostały wymieszane z akcentami w stylu neo-retro. Już podczas pokazów koncepcyjnych projektów wzbudzał on ogromne poruszenie wśród motocyklistów, co wyłapała np. Honda i podążyła tym samym nurtem przy produkcji niektórych modeli z gamy Street. Spójna bryła owiewki integrującej zbiornik paliwa i "zadupek" czy dopracowane detale, takie jak uchwyt pasażera w kształcie spojlera, bagażnik na baku, nowoczesne oświetlenie czy minimalistyczny zegar przekazujący niezliczoną ilość informacji- to wszystko sprawia fenomenalne wrażenie. Prawdziwe dzieło zwieńcza jednokolorowe malowanie z jaskrawymi wstawkami podkreślającymi najważniejsze linie nadwozia.
Co najważniejsze Svartpilen nie tylko wygląda, ale też jeździ fantastycznie. Niewielka masa własna (150 kilogramów), zwarta konstrukcja i stosunkowo mocna jednostka napędowa dają ogromną satysfakcję z prowadzenia w mieście i na krętych drogach. Jednocylindrowy silnik o pojemności 373 cm³ został wyprodukowany w indyjskich fabrykach koncernu Bajaj i możemy go znaleźć m.in. w KTM'ie Duke'u 390, który stał się głównym dawcą "organów" dla przełomowego Svartpilen'a. Oprócz napędu zapożyczono z niego również kratownicową ramę, zawieszenia renomowanej marki WP Suspensions i dwustronny wahacz z lekkich stopów aluminium.
Czterosuwowy "singiel" posiada czterozaworową głowicę z podwójnym wałkiem rozrządu, elektroniczny system wtrysku paliwa oraz wydajny układ chłodzenia cieczą. Standardowe rozwiązania doskonale współgrają z charakterem motocykla, a co ważniejsze- dają mu wszystkie narzędzia potrzebne do dynamicznej jazdy. Z niewielkiej pojemności wyciśnięto moc maksymalną 43 KM i maksymalny moment obrotowy 37 Nm, które pozwalają na rozpędzenie Husqvarny do zadowalającej prędkości 170 km/h. Jak na motocykl, którym możemy poruszać się posiadając prawo jazdy kategorii A2, takie osiągi wydają się w pełni satysfakcjonujące. Podczas jazdy kolejnym sprzymierzeńcem będzie precyzyjna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach oraz sprzęgło antyhoppingowe, które nie dopuści do blokady tylnego koła podczas gwałtownej redukcji biegów.
Podwozie to kolejna mocna cecha Svartpilen'a. Wspomniana rama kratownicowa z rur chromowo-molibdenowych daje odpowiednią sztywność i jest genialnym punktem oparcia dla innych podzespołów. Porządne zawieszenie WP dobrze sprawdza się zarówno w mieście, jak i na drobnych nierównościach. W przednim widelcu typu Upside-down oraz w tylnym, pojedynczym elemencie resorująco-tłumiącym nie przewidziano regulacji, aczkolwiek oba komponenty są na tyle dobrze zestrojone, że gwarantują odpowiednią sztyność do szybkich przejazdów po górskich serpentynach i zadowalający komfort na dłuższe przejazdy. Doskonałym uzupełnieniem są opony Pirelli Scorpion Rally STR, które zapewnią odpowiednią trakcję na luźnych nawierzchniach. W układzie hamulcowym znajdziemy dwie tarcze hamulcowe o średnicach 320 mm i 230 mm oraz jedno- i czterotłoczkowy (radialny) zacisk hydrauliczny. Dla zapewnienia wyższego poziomu bezpieczeństwa jazdy Szwedzi wyposażyli Svartpilen'a w antypoślizgowy system ABS (współpracujący jedynie z przednim kołem).
Husqvarna Svartpilen 401 to doskonały motocykl do codziennej eksploatacji. Żwawa jednostka napędowa, zwarta konstrukcja, zasięg ponad 250 kilometrów na jedynym tankowaniu, dopracowane podwozie i ergonomiczna pozycja za kierownicą- to wszystko za niecałe 30 tys. złotych. Jeśli komuś nie przypadła do gustu wersja "uterenowiona", producent ma w zanadrzu w pełni on-road'owy model Vitpilen 401 na szosowych oponach i kierownicą typu clip-on. Bardziej opływowa pozycja za sterami nie sprawia większych niespodzianek po przesiadce ze scramblera. Wielu zarzucało Husqvarnie, że w podobnej cenie oferowanych jest wiele motocykli z tego segmentu o dużo większej pojemności- Yamaha MT-07, Suzuki SV 650, Honda CB 500 i Kawasaki Z650 to największe zagrożenia dla obu wersji. Czas pokaże wyniki tego starcia, ale miejmy nadzieje, że ponadczasowy design i odważne decyzje szwedzkiej marki obronią się przed większą mocą i jeszcze większą prędkością maksymalną.