Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
64,71 zł
Ściągacz M26x1.0 prawy
56,25 zł
62,50 zł
Najniższa cena: 62,50 zł
Zębatka przód JT JTF1901.13SC, 13z rozmiar 520 samoczyszcząca - JTF1901.13SC
63,67 zł
67,02 zł
Najniższa cena: 67,02 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 EC (2 szt.) - MCB648EC
140,31 zł
175,39 zł
Najniższa cena: 175,39 zł
Łańcuch napędowy DID 520 118 otwarty z zapinką - DID520-118
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
238,48 zł
298,10 zł
Najniższa cena: 298,10 zł
Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 118 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520DZ2G&B-118
129,08 zł
143,42 zł
Najniższa cena: 143,42 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR897.50, 50z rozmiar 520 - JTR897.50
21,15 zł
23,50 zł
Najniższa cena: 23,50 zł
Łożysko sworznia tłokowego Athena 15x19x19.5 - MNB150190195
217,55 zł
229,00 zł
Najniższa cena: 229,00 zł
Zębatka tylna ZF Dual ZFD-897-50-ORG 50Z rozmiar 520 pomarańczowa - ZFD-897-50-ORG
359,96 zł
449,95 zł
Najniższa cena: 449,95 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 VX3 118 X-Ring G&B otwarty z zapinką złoty - DID520VX3G&B-118
332,64 zł
415,80 zł
Najniższa cena: 415,80 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 VX3 118 X-Ring otwarty z zapinką - DID520VX3-118
Posiadamy Części motocyklowe do Husqvarna TX 125
- Husqvarna TX 125 2017
- Husqvarna TX 125 2018
- Husqvarna TX 125 2019
Husqvarna TX 125
Husqvarna TX 125 to małolitrażowy motocykl klasy Enduro stworzony dla najbardziej wymagających motocyklistów. Ilość podzespołów renomowanych firm, innowacyjnych technologii produkcyjnych i nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych zawartych w jednym egzemplarzu wystarczyłaby do obdarzenia całej masy jednośladów, których producentom złudnie wydaje się, że mogli by konkurować ze szwedzką marką. Przynależność do klasy pojemnościowej 125 nie oznacza jednak, że TX 125 leży w zasięgu przeciętnego miłośnika off-road'u . Niestety, pozostałe maszyny z tego segmentu nie mogą rywalizować z Husqvarną także pod kątem ceny, wynoszącej nieprawdopodobne 34 tys. złotych. Zawieszenie, jednostka napędowa, rama czy układ hamulcowy- nie ważne, co weźmiemy pod lupę i tak zrobi na nas wrażenie, a zebrane w jednym motocyklu w pełni wytłumaczy horrendalnie wysoką wartość nowych egzemplarzy.
Husqvarna wyposażyła model TX 125 w nowoczesny silnik dwusuwowy, przy którego produkcji skupiono się przede wszystkim na wadze i wymiarach. Dlatego wraz z wysokimi osiągami gwarantuje kompaktowe rozmiary i masę własną poniżej 20 kilogramów, co pozwoliło optymalnie zcentralizować główną masę, przyczyniając się do polepszenia i tak już doskonałych właściwości jezdnych. Dla zmniejszenia mas wirujących dopracowano także konstrukcję wału korbowego, który z kolei został osadzony w karterach wykonanych w technologii odlewu wysokociśnieniowego. Dzięki temu jego ścianki mają optymalną grubość i prezentują nienaganną jakość wykonania, co korzystnie wpłynęło na zbicie masy własnej i walory estetyczne motocykla. Dwusuwowego "singla" zasila wydajny gaźnik Mikuni TMX, zapewniający doskonałą reakcję na ruch manetki gazu. Warto również wspomnieć, że precyzyjna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach współpracuje z hydraulicznie sterowanym sprzęgłem niemieckiej firmy Magura, które gwarantuje bezawaryjną i bezobsługową eksploatację na długie lata jazdy w najgorszych warunkach.
W podwoziu znajdziemy kolejne cechy, które wprawią każdego w pozytywne osłupienie. Rama z hydroformowanych rur stalowych została zaprojektowana przez WP Performance Systems, więc do wytrzymałości i jakości wykonania żaden z użytkowników nie będzie miał najmniejszych zastrzeżeń. Co ciekawe, jest to konstrukcja w pełni wykonana przez robot spawalniczy, co całkowicie eliminuje niedoskonały czynnik ludzki. Budową ramy pomocniczej zajęła się z kolei sama Husqvarna, co zaowocowało komponentem z włókna węglowego o nieprawdopodobnie niskiej masie 1,4 kilograma. Dalej czekają nas jeszcze większe niespodzianki. Ultralekki wahacz został wykonany ze stopów aluminium metodą odlewu wysokociśnieniowego, co zapewnia idealne odwzorowanie formy i dużą wytrzymałość. Przedni widelec teleskopowy XPLOR 48 i pojedynczy amortyzator DCC to elita wśród doskonałych podzespołów renomowanej marki WP Performance Systems. Oczywiście oba elementy posiadają pełną regulację i duży skok, zapewniając doskonałe właściwości terenowe i wzorowy komfort jazdy. W układzie hamulcowy jednej z najlepszych firm w tej dziedzinie- Magury, znajdziemy dwie tarcze o średnicy 260 mm i 220 mm oraz dwu- i jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne. Mimo, że zestaw wydaje się skromny, to przy tak niskiej masie własnej doskonale spełnia swoje zadanie. Zwieńczeniem dopracowanego podwozia są terenowe opony Metzeler osadzone na aluminiowych felgach D.I.D, wykonanych metodą CNC.
Poznając pełne obliczę modelu TX 125 przestaje dziwić fakt, że Husqvarna wyceniła go tak wysoko. Doskonałe podwozie pozbawione słabych punktów oraz nadwozie sprzyjające jeźdźcowi (półprzezroczysty zbiornik paliwa, ergonomiczna pozycja za kierownicą, dostęp do airbox'a bez użycia narzędzi) to cechy, które wraz z zaawansowaną jednostką dwusuwową stworzyły pojazd niemal bezkonkurencyjny w swej klasie.