check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Kawasaki ER-6F 650

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1311
Żarówka 12V 10W BA15s pomarańczowa - BU18301T
Podkładka miedziana 12x18x1.5 mm JMT - 4001796055690
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha  - HF303 -15%

27,37 zł

32,20 zł

Najniższa cena: 32,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303

stars    (57)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki  - HF204 -15%

30,52 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204

stars    (22)
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Żarówka 12V 5W BA15S - 83186
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Świeca zapłonowa NGK CR9E - CR9E -10%

31,05 zł

34,50 zł

Najniższa cena: 34,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9E - CR9E

stars    (5)
Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX -10%

60,12 zł

66,80 zł

Najniższa cena: 66,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX

stars    (3)
Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

57,30 zł

Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

stars    (57)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Filtr oleju K&N KN204-1 - KN-204-1
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing  - HF204RC -15%

37,47 zł

44,08 zł

Najniższa cena: 44,08 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing - HF204RC

stars    (22)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Łożysko SKF 6004 C3

18,99 zł

Łożysko SKF 6004 C3

stars    (7)
Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing  - HF303RC -15%

38,00 zł

44,70 zł

Najniższa cena: 44,70 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing - HF303RC

stars    (57)
Klocki hamulcowe EBC FA 231 (2 szt.) - FA231 -10%

106,58 zł

118,42 zł

Najniższa cena: 118,42 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 231 (2 szt.) - FA231

stars    (4)
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-SR01 -5%

2,84 zł

2,99 zł

Najniższa cena: 2,99 zł

Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-SR01

Świeca zapłonowa NGK CR9EIA-9 irydowa - CR9EIA-9 -10%

56,52 zł

62,80 zł

Najniższa cena: 62,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EIA-9 irydowa - CR9EIA-9

stars    (1)
Łańcuch napędowy DID 520 114 otwarty z zapinką - DID520-114 -20%

135,55 zł

169,44 zł

Najniższa cena: 169,44 zł

Łańcuch napędowy DID 520 114 otwarty z zapinką - DID520-114

stars    (7)
Klocki hamulcowe EBC FA 231 HH (2 szt.) - FA231HH -10%

132,63 zł

147,37 zł

Najniższa cena: 147,37 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 231 HH (2 szt.) - FA231HH

stars    (4)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35,5x44x2,6 - S410250012026 -10%

11,07 zł

12,30 zł

Najniższa cena: 12,30 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35,5x44x2,6 - S410250012026

stars    (1)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400250420601 -10%

15,93 zł

17,70 zł

Najniższa cena: 17,70 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400250420601

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410250015039 -10%

27,32 zł

30,36 zł

Najniższa cena: 30,36 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410250015039

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 36x42x2 miedziana - M700136042020 -10%
Klocki hamulcowe EBC FA 229 (2 szt.) - FA229 -10%

106,58 zł

118,42 zł

Najniższa cena: 118,42 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 229 (2 szt.) - FA229

stars    (3)
Kołek montażowy Tourmax do owiewek 1szt. - RVT-PR10 -5%

3,51 zł

3,69 zł

Najniższa cena: 3,69 zł

Kołek montażowy Tourmax do owiewek 1szt. - RVT-PR10

stars    (1)
Komplet oslon teleskopu czarny

39,98 zł

Komplet oslon teleskopu czarny

stars    (2)
Filtr oleju MIW Meiwa H1013 HF303 - H1013
Zębatka przód JT JTF565.13SC, 13z rozmiar 520 samoczyszcząca - JTF565.13SC -10%

35,01 zł

38,90 zł

Najniższa cena: 38,90 zł

Zębatka przód JT JTF565.13SC, 13z rozmiar 520 samoczyszcząca - JTF565.13SC

stars    (2)
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris  - HF303C -15%

44,00 zł

51,76 zł

Najniższa cena: 51,76 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C

stars    (57)

Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki ER-6F 650

  • Kawasaki ER-6F 650 A 2007
  • Kawasaki ER-6F 650 F 2012
  • Kawasaki ER-6F 650 B ABS 2007
  • Kawasaki ER-6F 650 B ABS 2008
  • Kawasaki ER-6F 650 D 2009
  • Kawasaki ER-6F 650 D 2010
  • Kawasaki ER-6F 650 D 2011
  • Kawasaki ER-6F 650 F ABS 2013
  • Kawasaki ER-6F 650 B ABS 2006
  • Kawasaki ER-6F 650 E 2013
  • Kawasaki ER-6F 650 E 2014
  • Kawasaki ER-6F 650 E 2015
  • Kawasaki ER-6F 650 E 2016
  • Kawasaki ER-6F 650 F ABS 2014
  • Kawasaki ER-6F 650 F ABS 2015
  • Kawasaki ER-6F 650 F ABS 2016
  • Kawasaki ER-6F 650 E 2017
  • Kawasaki ER-6F 650 F ABS 2017
  • Kawasaki ER-6F 650 A 2008
  • Kawasaki ER-6F 650 F ABS 2012
  • Kawasaki ER-6F 650 A 2006
  • Kawasaki ER-6F 650 C 2009
  • Kawasaki ER-6F 650 C 2010
  • Kawasaki ER-6F 650 C 2011
  • Kawasaki ER-6F 650 B ABS 2009
  • Kawasaki ER-6F 650 B ABS 2010
  • Kawasaki ER-6F 650 B ABS 2011

Inne modele

Kawasaki ER-6 (N+F)

Części motocyklowe

Gama ER zawsze pełniła ważną rolę w ofercie Kawasaki. Przełomowy model ER-5 swego czasu był jedynym konkurentem dla Hondy CB 500, miał nowoczesny, dwucylindrowy silnik DOHC chłodzony cieczą i dobre właściwości jezdne. Dzięki dobrej opinii użytkowników utrzymał się w ofercie przez ponad 10 lat, aczkolwiek pod koniec produkcji był już mocno przestarzały i nie stanowił dla klienta ciekawej propozycji. Dlatego Kawasaki postanowiło zbudować zupełnie nowy model, ale opierający się na dawniej przyjętych zasadach.

Tak powstało ER-6, przez który Japończycy chcieli dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, którzy bez wypchanego portfela i dużego doświadczenia mogliby sobie pozwolić na szybki motocykl dostarczający wiele radości z jazdy. Dzięki niskiej masie, niewygórowanej cenie zakupu, łatwemu prowadzeniu i mocnemu silnikowi mała "Kawa" zyskała ogromną popularność, a producenci w pełni zrealizowali swój plan. Przez 10 lat obecności na rynku (2006-2016) zarówno wersja N jak i F wyrobiły sobie renomę niezawodnych i bardzo uniwersalnych maszyn dla przeciętnego obywatela, który dzięki niezwykle atrakcyjnej stylizacji i dynamicznej linii nadwozia mógł łatwo wyróżnić się z tłumu na maszynie z niższej półki cenowej.

Nowe wcielenie serii ER robiło kolosalne wrażenie. Wyeksponowana rama o solidnej budowie, masywne lagi przedniego zawieszenia, układ przeciwblokujący ABS zespolony z dużymi tarczami hamulcowymi o średnicy ponad 300 mm, tylny amortyzator umieszczony z boku poniżej siedzenia kierowcy i nisko umieszczony układ wydechowy o niebanalnym wyglądzie nie pozwalały uwierzyć, że tak dopracowany jednoślad kosztuje tak niewiele. Zdziwienie narastało po zapoznaniu się z danymi technicznymi i osiągami. Przyspieszenie do 100 km/h nie zajmowało więcej niż 3,6 sekundy, zaś prędkość maksymalna przekraczała magiczną barierę 200 km/h. Dwucylindrowa jednostka napędowa o pojemności 649 cm ³ generowała ponad 70 KM i moment obrotowy na poziomie 66 Nm, przeniesienie napędu odbywało się za pomocą sześciostopniowej skrzyni biegów, zaś za zasilanie odpowiadał nowoczesny wtrysk paliwa. Taka specyfikacja w maszynie ważącej niecałe 200 kilogramów była zapowiedzią niezapomnianych doznań. Co więcej silnik ER-6 zadowalał się niskimi racjami paliwa i bardzo spokojnie oddawał moc, dlatego początkujący motocykliści nie musieli się obawiać potencjału drzemiącego w nowatorskim pojeździe z Akashi.

Kolejną zaletą serią ER-6 była możliwość doboru rodzaju nadwozia do własnych preferencji. Dla wielbicieli motocykli typu naked przygotowano wersję N, która prezentowała swoje najlepsze walory konstrukcyjne i miała naprawdę zadziorny charakter. Dla miłośników dalekich podróży przygotowano wersję F, której pełna owiewka z wysoką szybą zapewniała odpowiednią aerodynamikę i ochraniała przed wiatrem oraz niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Takie zróżnicowanie ciepło przyjęło wśród motocyklistów, choć większe wyniki sprzedaży osiągnęła wersja obudowana.

Kawasaki ER-6 nie miało żadnych perspektyw na rynkową porażkę. Skuteczny układ hamulcowy, ekonomiczny silnik o dużych osiągach, dopracowane podwozie oraz świetne właściwości jezdne połączone z niezwykle atrakcyjną ceną zakupu i niskimi kosztami eksploatacji zapewniły sukces i duże uznanie wśród motocyklistów o różnym doświadczeniu. Jedynymi wadami jednośladu były brak centralnej podnóżki, która utrudniała serwis i postoje w grząskim terenie, oraz zbyt "miękko" zestrojony tylny amortyzator, który pod dużym obciążeniem (szczególnie w turystycznej wersji F) łatwo dobijał na większych nierównościach. Jednakże drobne niedoskonałości nie były w stanie przyćmić potencjału jednośladu i odbiły się bez większego echa w 10 letniej historii modelu.