check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Kawasaki GPZ 305

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 298
Żarówka 12V 4W BA9S postojówka - 83184
Podkładka miedziana 12x18x1.5 mm JMT - 4001796055690
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Łożysko SKF 6202 2RS

22,90 zł

Łożysko SKF 6202 2RS

stars    (3)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Łożysko SKF 6303 C3 - 6303/C3 SKF
Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1 -5%

24,06 zł

25,33 zł

Najniższa cena: 25,33 zł

Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1

stars    (4)
Fajka zapłonowa NGK LD05F - 8060 -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa NGK LD05F - 8060

stars    (3)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Żarówka Osram 12V 4W BA9s

6,44 zł

Żarówka Osram 12V 4W BA9s

stars    (4)
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Świeca zapłonowa NGK DPR9EA-9 - 5329 -10%

17,01 zł

18,90 zł

Najniższa cena: 18,90 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR9EA-9 - 5329

stars    (2)
Łożysko 6202 2RSC3 SKF - 6202 2RSH/C3
Żarówka H4 12V 60/55W
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 31x43x10,3 - P40FORK455015 -10%

23,31 zł

25,90 zł

Najniższa cena: 25,90 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 31x43x10,3 - P40FORK455015

stars    (7)
Linka prędkościomierza
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x39x2 - S410130012007 -10%

11,94 zł

13,27 zł

Najniższa cena: 13,27 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x39x2 - S410130012007

stars    (1)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Łożysko SKF 6205 2RS C3

34,56 zł

Łożysko SKF 6205 2RS C3

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 067 (2 szt.) - FA067 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 067 (2 szt.) - FA067

stars    (2)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400250420900 -10%

13,86 zł

15,40 zł

Najniższa cena: 15,40 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400250420900

Przerywacz kierunkowskazów 12V 1-2x21W 3 konektory
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,4x39,1x3 - S410250012022 -10%

17,82 zł

19,80 zł

Najniższa cena: 19,80 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,4x39,1x3 - S410250012022

Zębatka przód JT JTF513.15, 15z rozmiar 530 - JTF513.15 -10%

34,65 zł

38,50 zł

Najniższa cena: 38,50 zł

Zębatka przód JT JTF513.15, 15z rozmiar 530 - JTF513.15

stars    (5)
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 523 (2 szt.) - MCB523 -5%

87,50 zł

92,11 zł

Najniższa cena: 92,11 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 523 (2 szt.) - MCB523

Żarówka Osram H4 12V 60/55W HD
Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-7 -5%

34,11 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-7

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK DPR9EIX9 irydowa - 5545 -10%

62,82 zł

69,80 zł

Najniższa cena: 69,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR9EIX9 irydowa - 5545

Żarówka BA9s 12V 2W
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d Ultra Life
Śruby tarczy hamulcowej TRW Lucas MSS122-5 - MSS122-5 -5%

49,32 zł

51,92 zł

Najniższa cena: 51,92 zł

Śruby tarczy hamulcowej TRW Lucas MSS122-5 - MSS122-5

stars    (1)
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d (2szt.)

Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki GPZ 305

  • Kawasaki GPZ 305 B napęd na pasek 1984
  • Kawasaki GPZ 305 B napęd na pasek 1985
  • Kawasaki GPZ 305 B napęd na pasek 1986
  • Kawasaki GPZ 305 B napęd na pasek 1987
  • Kawasaki GPZ 305 B napęd na pasek 1988
  • Kawasaki GPZ 305 B napęd na pasek 1989
  • Kawasaki GPZ 305 B napęd na pasek 1983
  • Kawasaki GPZ 305 napęd na pasek 1990
  • Kawasaki GPZ 305 napęd na pasek 1991
  • Kawasaki GPZ 305 napęd na pasek 1992
  • Kawasaki GPZ 305 napęd na pasek 1993
  • Kawasaki GPZ 305 napęd na pasek 1994

Inne modele

Kawasaki GPZ 305

Części motocyklowe

Kawasaki GPZ 305 to małolitrażowy motocykl klasy naked, który dzięki pokrewieństwu z większymi modelami serii GPZ odniósł niemały sukces na całym świecie. Podczas projektowania tego jednośladu japońscy konstruktorzy i marketingowcy zastosowali schemat, który po kilkudziesięciu latach wciąż sprawdza się w dzisiejszych czasach. Zadanie, jakie im powierzono było teoretycznie proste. Stworzyć motocykl przyjemny dla użytkowników, który ekonomią i niską ceną nie ustępowałby konkurencyjnym modelom, ale dzięki stylistyce i malowaniu nawiązujących do takich modeli jak GPZ 1100, GPZ 900 i GPZ 750 wyprzedał by je o krok. I tak powstało GPZ 305, czyli niepozorna maszyna o zadowalających osiągach, napędzana bezgłośnym paskiem zębatym z dodatkiem ówcześnie innowacyjnego kevlaru, której rozruch odbywa się za pomocą elektronicznego rozrusznika.

GPZ 305 zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową o pojemności 306 cm³ generującą moc 26 KM i moment obrotowy na poziomie 25,5 Nm. Czterosuwowy silnik zasilany dwoma gaźnikami renomowanej marki Keihin posiadał czterozaworową głowicę z pojedynczym wałkiem rozrządu. Pośrednim przeniesieniem mocy na tylne koło zajmowała się sześciostopniowa skrzynia o dość krótkich przełożeniach, dzięki którym przyspieszenia niewysilonego silnika stały na bardzo dobrym poziomie, a osiągnięcie prędkości maksymalnej 150 km/h trwało zaledwie kilka chwil. Dla poprawienia komfortu podróżowania jednostka napędowa została osadzona w stalowej ramie na tzw. silentblock'ach, które pochłaniały większość wibracji przekazywanych na kierowcę i pasażera.

Nawiązań do pozostałych modeli z serii GPZ była cała lista. Amortyzacją tylnego koła powierzono centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej opartej na wahaczu wleczonym, tarczowo-bębnowy układ hamulcowy osadzono na aluminiowych felgach z większych modeli, a niewielka owiewka na kierowcy była miniaturową wersją tej z GPZ 750.

Tak jak pozostałe motocykle z serii GPZ, również "305-tka" należała do klasy Sport Tourer. Niewysilona jednostka czterosuwowa nawet przy dynamicznej jeździe zadowalała się maksymalnie 4 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 16,5 litra zapewniało zasięg ponad 400 kilometrów na jednym tankowaniu. Jeśli dodamy do tego elastyczną charakterystykę silnika, wygodną pozycję za kierownicą i godziwe osiągi dające wysoką prędkość przelotową otrzymamy idealny motocykl do dalekiej turystyki. W dalekiej trasie nieocenione będzie także rozbudowany zestaw wskaźników, obejmujący m.in. wskaźnik poziomu paliwa, który w tamtych czasach w tej klasie pojemnościowej robił wrażenie.

GPZ 305 to bez wątpienia motocykl udany, o czym świadczy nie tylko ponad 11 letni okres produkcji i ogólne uwielbienie wśród motocyklistów, ale także docenienie przez renomowaną prasę motocyklową z całego świata. W 1984 roku otrzymał tytuł "Najlepszego Motocykla Roku 1983" (w kategorii jednośladów poniżej pojemności 460 cm³) nadawanym przez czasopismo Cycle World.