check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Kawasaki GPZ 500

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 967
Żarówka 12V 4W BA9S postojówka - 83184
Podkładka miedziana 12x18x1.5 mm JMT - 4001796055690
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha  - HF303 -15%

27,37 zł

32,20 zł

Najniższa cena: 32,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303

stars    (57)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki  - HF204 -15%

30,52 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204

stars    (22)
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Żarówka 12V 5W BA15S - 83186
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Łożysko SKF 6202 2RS

22,90 zł

Łożysko SKF 6202 2RS

stars    (3)
Świeca zapłonowa Awina DR8ES - DR8ES
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Świeca zapłonowa NGK DR8ES - DR8ES -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8ES - DR8ES

stars    (4)
Łożysko SKF 6303 C3 - 6303/C3 SKF
Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1 -5%

24,06 zł

25,33 zł

Najniższa cena: 25,33 zł

Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1

stars    (4)
Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

57,30 zł

Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

stars    (57)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Świeca zapłonowa NGK DR9EA - DR9EA -10%

16,02 zł

17,80 zł

Najniższa cena: 17,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DR9EA - DR9EA

stars    (1)
Żarówka Osram 12V 4W BA9s

6,44 zł

Żarówka Osram 12V 4W BA9s

stars    (4)
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Filtr oleju K&N KN204-1 - KN-204-1
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing  - HF204RC -15%

37,47 zł

44,08 zł

Najniższa cena: 44,08 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing - HF204RC

stars    (22)
Łożysko 6202 2RSC3 SKF - 6202 2RSH/C3
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX

stars    (4)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032 -10%

28,08 zł

31,20 zł

Najniższa cena: 31,20 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032

stars    (11)
Żarówka H4 12V 60/55W
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

stars    (3)
Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing  - HF303RC -15%

38,00 zł

44,70 zł

Najniższa cena: 44,70 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing - HF303RC

stars    (57)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 37x50x11 - P40FORK455042 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 37x50x11 - P40FORK455042

stars    (5)
Świeca zapłonowa Denso X27ESRU - DR9EA - X27ESRU
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
Filtr oleju HifloFiltro HF 202 Honda/Kawasaki  - HF202 -15%

29,33 zł

34,50 zł

Najniższa cena: 34,50 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 202 Honda/Kawasaki - HF202

Świeca zapłonowa Denso IX24 Irydowa - DR8EIX - IX24
Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

58,00 zł

Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

stars    (22)
Zestaw naprawczy kranika paliwa Kawasaki - 228956
Klosz kierunkowskazu przód/tył Kawasaki JMP
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Łożysko SKF 6205 2RS C3

34,56 zł

Łożysko SKF 6205 2RS C3

stars    (1)

Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki GPZ 500

  • Kawasaki GPZ 500 S 1994
  • Kawasaki GPZ 500 S 1995
  • Kawasaki GPZ 500 S 1996
  • Kawasaki GPZ 500 S 1997
  • Kawasaki GPZ 500 S 1998
  • Kawasaki GPZ 500 S 1999
  • Kawasaki GPZ 500 S 2000
  • Kawasaki GPZ 500 S 2001
  • Kawasaki GPZ 500 S 1987
  • Kawasaki GPZ 500 S 1988
  • Kawasaki GPZ 500 S 1989
  • Kawasaki GPZ 500 S 1990
  • Kawasaki GPZ 500 S 1991
  • Kawasaki GPZ 500 S 1992
  • Kawasaki GPZ 500 S 1993
  • Kawasaki GPZ 500 S 2002
  • Kawasaki GPZ 500 S 2003
  • Kawasaki GPZ 500 S 2000

Kawasaki GPZ 500

Części motocyklowe

Kawasaki GPZ 500 było dla wielu motocyklistów jedyną szansą posmakowania sportowych emocji za niewygórowaną cenę. Przez ponad 15 lat w ofercie Japończyków był to jeden z najbardziej uniwersalnych jednośladów, który słusznie dzierżył miano Sport Tourera. W najmocniejszej wersji silnikowej użytkownicy mogli cieszyć się mocą okrągłych 60 KM, która w połączeniu z wydajnym, tarczowym układem hamulcowym, sportową pozycją za kierownicą oraz zadowalającym zawieszeniom pozwalały na dynamiczne przyspieszenia i odczuwanie ogromnej przyjemności z pokonywania zakrętów.

Wszechstronne GPZ 500 wyposażono w dwucylindrową jednostkę napędową o pojemności 498 cm³, która w późniejszych latach napędzała wiele rynkowych hitów Kawasaki z różnych segmentów. Nowoczesny silnik GPZ, będący konstrukcyjną "połówką" źródła napędu czterocylindrowego modelu GPZ 900, znalazł miejsce m.in w enduro KLE 500 oraz soft chopperze EN 500, a w późniejszych latach również w popularnych nakedach, jak ER5 i ER6 N/F. Chłodzona cieczą, ośmiozaworowa jednostka z podwójnym wałkiem rozrządu generowała moc od 27 do 60 KM. Ogromna przepaść między osiągami wersji z różnych rynków była efektem modernizacji w gaźnikowym układzie zasilania marki Keihin (pochodzącym z wyżyłowanego modelu GPZ 1000 RX). Niezależnie od wybranej wersji motocykliści cieszyli się legendarną wytrzymałością jednostki oraz niskim spalaniem, które w połączeniu z 18 litrowym zbiornikiem paliwa gwarantowało zasięg ponad 350 kilometrów na jednym tankowaniu. Wybierając najmocniejszy wariant GPZ 500 dysponowali przyspieszeniem od 0-100 km/h w niespełna 4,5 sekundy oraz prędkością maksymalną prawie 200 km/h.

Jako, że GPZ 500 w ofercie Kawasaki otrzymał pozycję szybkiego motocykla turystycznego jednostka napędowa została wyposażona w wałek wyrównoważający, który skutecznie niwelował drgania przenoszone na podróżujących. Od premiery w 1987 roku "500-tka" ze stajni Kawasaki wyrobiła sobie renomę komfortowego krążownika, który dzięki ergonomicznej pozycji za kierownicą, obszernej kanapie oraz rozbudowanym owiewkom gwarantującym doskonałą ochronę przed wiatrem i deszczem nawet dziś jest chętnie wybieranym motocyklem wśród początkujących obieżyświatów z adrenaliną we krwi.

Największą przyjemność z jazdy motocykliści odczują zapewne dosiadając modeli wyprodukowanych po 1994 roku, ponieważ przyniósł on największe modyfikacje wpływające na stabilności i komfort prowadzenia. Zmiany wprowadzono wtedy nie tylko w pozycji za kierownicą i aerodynamicznej owiewce, ale co najważniejsze, zwiększono rozmiar kół z 16 do 17 cali. W tym roku pojawił się także tylny hamulec tarczowy, który wyparł przestarzały bęben i doskonale współgrał z przednim dwutarczowym układem hamulcowym z dwoma zaciskami jednotłoczkowymi.

Ogromna popularność GPZ 500 na całym świecie (w samych Niemczech sprzedano ponad 25 tys. sztuk drugiej generacji) nie oznacza jednak, że wielozadaniowy Sport Tourer był pozbawiony wad. W pierwszych modelach użytkownicy narzekali na mierną skuteczność przedniego układu hamulcowego z pojedynczą tarczą i dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym, co producent wyeliminował już na rok po wprowadzeniu do sprzedaży. Kolejnym mankamentem wszystkich generacji "500-tki" było zbyt "miękkie" przednie zawieszenie, które mimo regulacji napięcia wstępnego sprężyn i tak nie pozwalało w pełni wykorzystać potencjału motocykla podczas pokonywaniu zakrętów z dużą prędkością. Mniejszymi wadami GPZ był szybko rdzewiejący układ wydechowy oraz niedostatecznie spasowanie elementów karoserii, aczkolwiek mając na uwadze, że była to dolegliwość większości motocykli z tamtych czasów, to w Kawasaki nie jest znaczącym problemem.

Obecnie Kawasaki GPZ 500 to idealna propozycja dla początkujących motocyklistów z małym budżetem na pierwszy poważny motocykl. Urzekająca stylistyka lat 90', mocna, aczkolwiek okiełznana jednostka napędowa, łatwy dostęp do części zamiennych oraz niezniszczalność konstrukcji to tylko ułamek tego, co można otrzymać za równowartość nowego motocykla klasy "125" produkcji Chińskiej.