Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
18,79 zł
22,10 zł
Najniższa cena: 22,10 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
11,94 zł
13,27 zł
Najniższa cena: 13,27 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x39x2 - S410130012007
33,27 zł
36,97 zł
Najniższa cena: 36,97 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 35x41x25 - S410250012011
17,82 zł
19,80 zł
Najniższa cena: 19,80 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,4x39,1x3 - S410250012022
26,55 zł
29,50 zł
Najniższa cena: 29,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 36x48x11/12,5 - P40FORK455037
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN401 - KN-401
30,20 zł
Żarówka Osram H4 12V 60/55W HD
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki GPZ 550
- Kawasaki GPZ 550 A Uni Trak 1984
- Kawasaki GPZ 550 A Uni Trak 1985
- Kawasaki GPZ 550 A Uni Trak 1986
- Kawasaki GPZ 550 A Uni Trak 1987
- Kawasaki GPZ 550 A Uni Trak 1988
- Kawasaki GPZ 550 A Uni Trak 1989
Inne modele
- Kawasaki GPZ 600
- Kawasaki GPZ 750
- Kawasaki GPZ 305
- Kawasaki GPZ 400
- Kawasaki GPZ 1000
- Kawasaki GPZ 900 Ninja
- Kawasaki GPZ 1100
- Kawasaki GPZ 500
- Kawasaki Z 1100
- Kawasaki JT 1500
- Kawasaki KR-1S 250
- Kawasaki S1 250
- Kawasaki W2 650
- Kawasaki W1 650
- Kawasaki Z 750
- Kawasaki G2 90
- Kawasaki GA5 100
- Kawasaki G5 100
- Kawasaki G31M 100
- Kawasaki G3 90
- Kawasaki G3 100
- Kawasaki G4 100
- Kawasaki Z 400
- Kawasaki F12 450
- Kawasaki F21M 238
- Kawasaki MC1 90
- Kawasaki C2 120
- Kawasaki MC1M 90
- Kawasaki G3SS 100
- Kawasaki G3SS 90
- Kawasaki F4 250
- Kawasaki Ninja 1000
- Kawasaki Ninja 650
- Kawasaki Ninja 125
- Kawasaki KS 125
- Kawasaki KV 100
- Kawasaki KZ 1300
- Kawasaki KZ 200
- Kawasaki KZ 250
- Kawasaki KZ 700
- Kawasaki KZ 400
- Kawasaki KZ 650
- Kawasaki KZ 750
- Kawasaki KZ 550
- Kawasaki KEF 300
- Kawasaki KMX 125
- Kawasaki KH 100
- Kawasaki KM 90
- Kawasaki KH 250
Kawasaki GPZ 550
Kawasaki GPZ 550 to motocykl sportowy produkowany w latach 1978-1990, który w wielu krajach europejskich stał się istnym bestsellerem. Mimo poważnej konkurencji, w postaci Hondy CBX 550 F i Suzuki GSX 550 EF, utrzymał się na rynku ponad 12 lat i był faworytem początkujących motocyklistów o mniej zasobnym portfelu (najtańszy z całej trójki), którzy chcieli zasmakować dynamicznych emocji na najwyższym poziomie.
GPZ 550 zostało wyposażone w czterocylindrowy silnik czterosuwowy o pojemności 553 cm³, który w najmocniejszej wersji generował maksymalną moc 65 KM i maksymalny moment obrotowy 51 Nm. W głowicy jednostki napędowej znajdziemy osiem zaworów sterowanych podwójnym wałkiem rozrządu, zaś w układzie zasilania nowoczesny system wtrysku paliwa renomowanej marki Marelli. Jednakże, w GPZ 550 obecne są też bardziej konwencjonalne rozwiązania. Chłodzenie powietrzem, sześciostopniowa skrzynia biegów oraz napęd tylnego koła klasycznym łańcuchem to tylko część z nich.
Dzięki niewielkiej masie własnej (191 kilogramów) oraz optymalnym przełożeniom skrzyni biegów "pięćsetpiędziesiątka" zapewnia dobre przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 190 km/h. Takie osiągi podyktowały skład układu hamulcowego oraz zawieszenia. Przednie koło amortyzuje powietrzny widelec teleskopowy z oferty Showa, zaś tylne- innowacyjny system Monoshock z regulacją napięcia wstępnego sprężyny. Wytracaniem dużych prędkości zajmuje się tarczowy układ hamulcowy na każdym kole, w którego skład wchodzą tarcze o średnicy 260 mm oraz dwu- i jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne.
Jednakże, GPZ 550 oferuje coś więcej niż tylko dopracowaną i nowoczesną konstrukcję. Na przełomie lat 70'/80' ubiegłego wieku był to jeden z najlepiej wyglądających motocykli sportowych. Szczególnym upodobaniem motocykliści darzą trzecią generację modelu, która wyglądem nawiązuje do pozostałych członków serii UniTrak- GPZ 750 i GPZ 1100. To właśnie w tym modelu przeniesiono punkty mocowań z przedniego zawieszenia na ramę, co poskutkowało nie tylko lepszym prowadzeniem, ale także pozwoliło zwiększyć owiewkę do pełnych rozmiarów i jednocześnie zagwarantować podróżującym lepszą ochronę przed naporem wiatru i deszczem.
Jak na motocykl sportowy, GPZ 550 posiadało bardzo dużo udogodnień dla kierowcy, które umilały codzienną eksploatację oraz zachęcały do dalszych wycieczek. 18 litrowy zbiornik paliwa zapewniał w trasie zasięg niespełna 400 kilometrów, elektryczny rozrusznik ułatwiał odpalenie silnika o dużej pojemności, zaś rozbudowana deska rozdzielcza z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem dostarczała niezbędne informacje.
Jak widać GPZ 550 idealnie sprawdzi się zarówno w roli szybkiego pogromcy górskich serpentyn, jak i pełnoprawnego krążownika szos, który w komfortowy sposób pokona każdy dystans. Wielozadaniowość GPZ połączona z jedną z najbardziej wytrzymałych jednostek napędowych w tej klasie pojemnościowej, czyni zeń świetnego kompana na wiele intensywnych sezonów motocyklowej pasji.