check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Kawasaki GPZ 750

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 768
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Podkładka miedziana 12x18x1.5 mm JMT - 4001796055690
Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES

stars    (23)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Żarówka 12V 5W BA15S - 83186
Łożysko SKF 6302 C3 2RS

31,99 zł

Łożysko SKF 6302 C3 2RS

stars    (5)
Świeca zapłonowa Awina DR8ES - DR8ES
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
 Łożysko 6302 FAG C3 2RS - 216475
Świeca zapłonowa NGK DR8ES - DR8ES -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8ES - DR8ES

stars    (4)
Łożysko SKF 6303 C3 - 6303/C3 SKF
Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1 -5%

24,06 zł

25,33 zł

Najniższa cena: 25,33 zł

Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1

stars    (4)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph  - HF401 -15%

18,79 zł

22,10 zł

Najniższa cena: 22,10 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX -10%

59,31 zł

65,90 zł

Najniższa cena: 65,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX

stars    (11)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX

stars    (4)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420610 -10%

9,90 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420610

stars    (1)
Żarówka H4 12V 60/55W
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-7/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-7/1

stars    (3)
Świeca zapłonowa Denso IW27 Irydowa - BR9EIX - IW27
Łożysko 6302 SKF

21,71 zł

Łożysko 6302 SKF

stars    (2)
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x39x2 - S410130012007 -10%

11,94 zł

13,27 zł

Najniższa cena: 13,27 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x39x2 - S410130012007

stars    (1)
Świeca zapłonowa Denso IX24 Irydowa - DR8EIX - IX24
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 38x50x8/9,5 - FSD-039R -5%

75,91 zł

79,90 zł

Najniższa cena: 79,90 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 38x50x8/9,5 - FSD-039R

stars    (1)
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410250015026 -10%

18,88 zł

20,98 zł

Najniższa cena: 20,98 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410250015026

stars    (1)
Klosz kierunkowskazu przód Kawasaki JMP
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400250420900 -10%

13,86 zł

15,40 zł

Najniższa cena: 15,40 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400250420900

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,4x39,1x3 - S410250012022 -10%

17,82 zł

19,80 zł

Najniższa cena: 19,80 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,4x39,1x3 - S410250012022

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K4K -5%

63,64 zł

66,99 zł

Najniższa cena: 66,99 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K4K

Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki GPZ 750

  • Kawasaki GPZ 750 A Uni Trak 1985
  • Kawasaki GPZ 750 R Ninja 1985
  • Kawasaki GPZ 750 Uni Trak 1983
  • Kawasaki GPZ 750 R Ninja 1984
  • Kawasaki GPZ 750 R Ninja 1986
  • Kawasaki GPZ 750 Uni Trak 1986
  • Kawasaki GPZ 750 R Ninja 1987
  • Kawasaki GPZ 750 Uni Trak 1987
  • Kawasaki GPZ 750 R 1983
  • Kawasaki GPZ 750 1984
  • Kawasaki GPZ 750 Turbo 1984
  • Kawasaki GPZ 750 Turbo 1985
  • Kawasaki GPZ 750 Uni Trak 1984
  • Kawasaki GPZ 750 R Ninja 1983

Kawasaki GPZ 750

Części motocyklowe

Kawasaki GPZ 750 to motocykl sportowy produkowany w latach 1982-1985, będący rozwinięciem modelu GPZ 550. Został wyposażony w czterocylindrową jednostkę napędową o pojemności 738 cm³, generującą maksymalną moc 80 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 66 Nm. "750-tka" była zbudowana według kryteriów powielanych w innych modelach serii GPZ. Znajdziemy w niej więc klasyczny, gaźnikowy układ zasilania, chłodzenie powietrzem, ośmiozaworową głowicę z podwójnym wałkiem rozrządu oraz manualną skrzynię biegów o pięciu przełożeniach. Takie zestawienie jest gwarantem prostej obsługi serwisowej oraz bezawaryjności konstrukcji, ale także nie koliduje z osiągami na wysokim poziomie. Dobre przyspieszenie jak na tę klasę pojemnościową oraz prędkość maksymalna bliska 200 km/h w połączeniu z konkurencyjnie niską ceną spowodowały, że był to jeden z najczęściej wybieranych motocykli sportowych wśród średnio zaawansowanych jeźdźców. Do ogólnego sukcesu rynkowego przyczynił się również skuteczny układ hamulcowy, dopracowane zawieszenia oraz fenomenalne właściwości jezdne.

Jednakże do największej fascynacji modelem GPZ 750 nie przyczyniły się możliwości podstawowego wariantu. Ogromnym skokiem popularności serii było pojawienie się wersji Turbo, która mocą i prędkością maksymalną nie odstępowała na krok dużo większemu GPZ 1100. Powstanie wersji z turbodoładowanym silnikiem była odpowiedzią na Yamahę Seca Turbo, Hondę CX 500 Turbo oraz Suzuki XN85 Turbo, które mimo że nie sprzedawały się w tysiącach sztuk rocznie, to były marzeniem niejednego motocyklisty i prawdziwą ciekawostką w ofercie każdego producenta. Kawasaki GPZ 750 Turbo zostało okrzyknięte najlepszym Turbo wśród japońskich marek, ale żeby w pełni zrozumieć jego fenomen trzeba poznać specyfikację, która w latach 80' wywoływała ogromne poruszenie. Konstruktorom z Kobe udało się uzyskać ponad 150 KM mocy z jednego litra pojemności, która pozwoliła na osiągnięcie prędkości maksymalnej prawie 240 km/h. Aby wyjściowa konstrukcja GPZ 750 wytrzymała tak duże obciążenie wprowadzono szereg zmian. Klasyczny układ zasilania gaźnikami zamieniono na innowacyjny system wtrysku paliwa, zamontowano tłoki przystosowane do pracy przy niskiej kompresji, zmodyfikowano miskę olejową, założono aluminiową chłodnicę oleju, a także zwiększono kąt główki ramy. Zwieńczeniem zmian była turbosprężarka Hitachi HT-10 B, która zwiększała moc motocykla o niespełna 50 KM i czyniła go najmocniejszym motocyklem klasy 750.