Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
18,79 zł
22,10 zł
Najniższa cena: 22,10 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-7/1
17,18 zł
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
11,94 zł
13,27 zł
Najniższa cena: 13,27 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x39x2 - S410130012007
75,91 zł
79,90 zł
Najniższa cena: 79,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 38x50x8/9,5 - FSD-039R
17,82 zł
19,80 zł
Najniższa cena: 19,80 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,4x39,1x3 - S410250012022
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki GPZ 750
- Kawasaki GPZ 750 A Uni Trak 1985
- Kawasaki GPZ 750 R Ninja 1985
- Kawasaki GPZ 750 Uni Trak 1983
- Kawasaki GPZ 750 R Ninja 1984
- Kawasaki GPZ 750 R Ninja 1986
- Kawasaki GPZ 750 Uni Trak 1986
- Kawasaki GPZ 750 R Ninja 1987
- Kawasaki GPZ 750 Uni Trak 1987
- Kawasaki GPZ 750 R 1983
- Kawasaki GPZ 750 1984
- Kawasaki GPZ 750 Turbo 1984
- Kawasaki GPZ 750 Turbo 1985
- Kawasaki GPZ 750 Uni Trak 1984
- Kawasaki GPZ 750 R Ninja 1983
Kawasaki GPZ 750
Kawasaki GPZ 750 to motocykl sportowy produkowany w latach 1982-1985, będący rozwinięciem modelu GPZ 550. Został wyposażony w czterocylindrową jednostkę napędową o pojemności 738 cm³, generującą maksymalną moc 80 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 66 Nm. "750-tka" była zbudowana według kryteriów powielanych w innych modelach serii GPZ. Znajdziemy w niej więc klasyczny, gaźnikowy układ zasilania, chłodzenie powietrzem, ośmiozaworową głowicę z podwójnym wałkiem rozrządu oraz manualną skrzynię biegów o pięciu przełożeniach. Takie zestawienie jest gwarantem prostej obsługi serwisowej oraz bezawaryjności konstrukcji, ale także nie koliduje z osiągami na wysokim poziomie. Dobre przyspieszenie jak na tę klasę pojemnościową oraz prędkość maksymalna bliska 200 km/h w połączeniu z konkurencyjnie niską ceną spowodowały, że był to jeden z najczęściej wybieranych motocykli sportowych wśród średnio zaawansowanych jeźdźców. Do ogólnego sukcesu rynkowego przyczynił się również skuteczny układ hamulcowy, dopracowane zawieszenia oraz fenomenalne właściwości jezdne.
Jednakże do największej fascynacji modelem GPZ 750 nie przyczyniły się możliwości podstawowego wariantu. Ogromnym skokiem popularności serii było pojawienie się wersji Turbo, która mocą i prędkością maksymalną nie odstępowała na krok dużo większemu GPZ 1100. Powstanie wersji z turbodoładowanym silnikiem była odpowiedzią na Yamahę Seca Turbo, Hondę CX 500 Turbo oraz Suzuki XN85 Turbo, które mimo że nie sprzedawały się w tysiącach sztuk rocznie, to były marzeniem niejednego motocyklisty i prawdziwą ciekawostką w ofercie każdego producenta. Kawasaki GPZ 750 Turbo zostało okrzyknięte najlepszym Turbo wśród japońskich marek, ale żeby w pełni zrozumieć jego fenomen trzeba poznać specyfikację, która w latach 80' wywoływała ogromne poruszenie. Konstruktorom z Kobe udało się uzyskać ponad 150 KM mocy z jednego litra pojemności, która pozwoliła na osiągnięcie prędkości maksymalnej prawie 240 km/h. Aby wyjściowa konstrukcja GPZ 750 wytrzymała tak duże obciążenie wprowadzono szereg zmian. Klasyczny układ zasilania gaźnikami zamieniono na innowacyjny system wtrysku paliwa, zamontowano tłoki przystosowane do pracy przy niskiej kompresji, zmodyfikowano miskę olejową, założono aluminiową chłodnicę oleju, a także zwiększono kąt główki ramy. Zwieńczeniem zmian była turbosprężarka Hitachi HT-10 B, która zwiększała moc motocykla o niespełna 50 KM i czyniła go najmocniejszym motocyklem klasy 750.