Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 916
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
(5)
-15%
18,79 zł
22,10 zł
Najniższa cena: 22,10 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401
(3)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-7/1
(3)
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/9,5 - P40FORK455052
(3)
17,18 zł
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
-5%
75,91 zł
79,90 zł
Najniższa cena: 79,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 38x50x8/9,5 - FSD-039R
(1)
-5%
104,41 zł
109,90 zł
Najniższa cena: 109,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x53x8/10,5 - FSD-036B
(2)
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki GPZ 900 Ninja
- Kawasaki GPZ 900 R Ninja Anti Dive 1984
- Kawasaki GPZ 900 R Ninja 1992
- Kawasaki GPZ 900 R Ninja 1994
- Kawasaki GPZ 900 R Ninja Anti Dive 1985
- Kawasaki GPZ 900 R Ninja Anti Dive 1986
- Kawasaki GPZ 900 R Ninja Anti Dive 1987
- Kawasaki GPZ 900 R Ninja Anti Dive 1988
- Kawasaki GPZ 900 R Ninja Anti Dive 1989
- Kawasaki GPZ 900 R Ninja 1990
- Kawasaki GPZ 900 R Ninja 1991
- Kawasaki GPZ 900 R Ninja 1993
- Kawasaki GPZ 900 R Special Edition 1988
Kawasaki GPZ 900 Ninja
Kawasaki GPZ 900 Ninja to sportowy motocykl produkowany w japońskich fabrykach od 1984 roku. Fenomenalne osiągi, dopracowane podwozie i agresywna stylistyka - czy od motocykla tej klasy wymagamy czegoś więcej? Wydaje się, że nie, bo model GPZ 900 Ninja osiągnął spektakularny sukces zarówno w kraju narodzin, jak i w Europie oraz USA.
Kawasaki GPZ 900 Ninja został wyposażony w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 908 ccm. Chłodzony cieczą czterosuw otrzymał rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane podwójnym wałkiem rozrządu) oraz gaźnikowy układ zasilania uznanej marki Keihin (model CVK o 34. mm średnicy gardzieli). Model GPZ 900 Ninja posiada elektroniczny układ zapłonowy, elektryczny rozrusznik, klasyczny łańcuch napędowy, mokre sprzęgło wielotarczowe i manualną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach. Serce Kawasaki generuje moc maksymalną 115 KM i maksymalny moment obrotowy 87 Nm, co przy masie własnej na poziomie 228 kilogramów (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) zapewnia dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 250 km/h. Warto zaznaczyć, że GPZ 900 Ninja - mimo wyżyłowanego silnika - cechuje się satysfakcjonującym zużyciem paliwa. Średnie spalanie wynosi 5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 22 litrów gwarantuje użytkownikom ponad 400 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.
Kawasaki GPZ 900 Ninja posiada dopracowane zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Przy przednim kole znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy ze wspomaganiem powietrzem (średnica goleni - 39 mm) oraz dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 280 mm z jednotłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu jest jeszcze lepiej - pojedynczy amortyzator z 4. stopniową regulacją tłumienia odbicia i napięcia wstępnego sprężyny (regulacja pneumatyczna) oraz wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 270 mm i jednotłoczkowy zacisk hamulcowy. Kawasaki GPZ 900 Ninja porusza się na 16. i 18. calowych felgach (przód/tył) z lekkich stopów aluminium.