Kawasaki KLE

KLE 300

Zdjęcie Kawasaki

Kawasaki KLE 300 Versys to doskonałe narzędzie dla początkujących globtroterów do realizacji najśmielszych podróżniczych marzeń. Niezależnie od wybranego kierunku i rodzaju nawierzchni ten lekki motocykl klasy Adventure zabierze użytkowników w pasjonującą podróż, wolną od jakichkolwiek ograniczeń. Lekka konstrukcja o nieskomplikowanej budowie, optymalne osiągi jednostki napędowej, odpowiednio zestrojone zawieszenie, duża ładowność i satysfakcjonujący zasięg na jednym tankowaniu- to tylko część zalet najmniejszego przedstawiciela kultowej gamy Versys, z której motocykle od wielu lat zabierają motocyklistów w wymarzone miejsca.


Model KLE 300 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 296 cm³. Chłodzony cieczą, 8-zaworowy czterosuw z podwójnym wałkiem rozrządu w głowicy otrzymał nowoczesny układ zasilania elektronicznym systemem wtrysku paliwa z podwójnymi zaworami dławiącymi, dzięki któremu każdy ruch nadgarstkiem wywołuje zdecydowaną reakcję, a zużycie paliwa nie przyprawia podróżujących o ból głowy. Średnie spalanie plasuje się na poziomie 4,1 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 17 litrów zapewnia ponad 400 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Jednakże zasięg to nie wszystko- w podróży przyda się jeszcze moc, dzięki której przy pełnym obciążeniu nadal będziemy mogli cieszyć się urokami pokonywanej trasy. Niepozorny twin generuje moc maksymalną 40 KM i maksymalny moment obrotowy ponad 25 Nm, co przy niskiej masie pojazdu (ze wszystkimi płynami mały Versys waży zaledwie 175 kilogramów) gwarantuje dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 165 km/h. Ogromną zaletą jednostki napędowej KLE 300 jest również manualna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach oraz mokre, wielotarczowe sprzęgło antyhoppingowe, które nie dopuści do blokady tylnego koła podczas zbyt gwałtownych redukcji biegów. Kolejne atuty to niezastąpiony rozrusznik elektryczny oraz masywny układ wydechowy, który oprócz donośnego dźwięku cechuje się również konstrukcją dopasowującą Kawasaki do najnowszej normy emisji spalin Euro 4.


W prawdziwym motocyklu turystycznym nie mogło zabraknąć wytrzymałego podwozia, które zniesie trudy dalekich podróży pod obciążeniem ekwipunku i użytkowników, a także pozwoli na wyjazdy w mniej sprzyjający teren, tak aby kierowca nie musiał ograniczać się jedynie do asfaltowych szlaków. Szkieletem Versys'a jest centralna rama kratownicowa z rur stalowych o dużej odporności na rozciąganie, będąca idealnym punktem oparcia dla optymalnie zestrojonego zawieszenia i skutecznego układu hamulcowego z antypoślizgowym systemem ABS, dzięki któremu nigdy nie dojdzie do blokady kół w trakcie nagłego hamowania podczas jazdy w złych warunkach pogodowych lub drogowych. Amortyzacją 19- i 17-calowych kół (przód/tył) zajmuje się klasyczny widelec teleskopowy o średnicy 41 mm oraz kolumna resorująco-tłumiąca typu Uni-Trak Bottom-Link z gazowym amortyzatorem oparta na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Dla wygody użytkowników tylne zawieszenie zostało wyposażone w 5-stopniową regulację napięcia wstępnego sprężyny. Pozwala ona na dostosowanie ustawień do aktualnego obciążenia motocykla lub warunków panujących na drodze, co z pewnością nie raz przyda się w zróżnicowanej podróży, kiedy nigdy nie wiemy co czai się za następnym zakrętem. Wyhamowanie pojazdu powierzono dwóm wentylowanym tarczom hamulcowym typu Wave (z przodu pół-pływająca) o średnicy 290 mm i 220 mm (przód/tył) oraz dwutłoczkowym zaciskom hydraulicznym. Taki zestaw zapewnia krótką drogę hamowania, co daje gwarancję, że z każdego wyjazdu bezpiecznie wrócimy do domu.


Kawasaki KLE 300 Versys to z pewnością motocykl, który doskonale sprawdzi się w rękach początkujących jeźdźców spragnionych dalekich wojaży w nieznane. Wysoka przednia szyba, komfortowa kanapa i wygodne uchwyty dla pasażera, a także ergonomiczna pozycja za kierownicą i intuicyjna obsługa to cechy idealnego towarzysza każdej podróży. Gdyby jednak podstawowe oprzyrządowanie nie spełniało oczekiwań danego użytkownika Kawasaki przygotowało długą listę wyposażenia dodatkowego. Znajdziemy na niej m.in. handbar'y, osłonę silnika, światła przeciwmgielne oraz kufry- zarówno boczne, jak i centralny. Jest jednak jeden element, do którego nie będzie miał zastrzeżeń żaden z nabywców małego Versys'a- deska rozdzielcza. Rozbudowany zestaw kontrolek, czytelny wyświetlacz LCD oraz analogowy obrotomierz z wkomponowanym wskaźnikiem aktualnie zapiętego biegu to zestaw, jakiego nie powstydziłby się żaden flagowy motocykl turystyczny z oferty każdego renomowanego producenta.

Mimo, że model KLE 300 Versys jest dostępny w ofercie Kawasaki dopiero od 3 lat, to już zdążył skraść serca niemałej grupy nastoletnich (i nie tylko), motocyklowych podróżników. Ma wszystko, aby w wolnym czasie obrać kierunek, w którego stronę zawsze patrzyło się z utęsknieniem.



KLE 500


KLE 650

Zdjęcie Kawasaki

Codzienna eksploatacja w zatłoczonym mieście? Weekendowy wyjazd, a może daleka wyprawa w nieznane? Odpowiedź jest tylko jedna- Kawasaki Versys 650. Lekki motocykl szosowo-turystyczny idealnie sprawdzi się podczas każdej aktywności, a wytrzymała konstrukcja, mocny silnik i niskie zużycie paliwa będą doskonałymi dodatkami każdego kilometra przejechanego za jego sterami. Model Versys 650 utrzymuje się w ofercie japońskiego koncernu nieprzerwanie od 2007 roku, a jego najnowsza generacja nie dość, że otrzymała wiele innowacyjnych rozwiązań i systemów elektronicznych, to dodatkowo jej wygląd przejawia sportowy charakter, który nawiązuje do linii pozostałych modeli z gamy na sezon 2019.


Model Versys 650 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie równoległym o pojemności 649 cm³, która w ofercie Kawasaki na 2019 rok występuje w dwóch wersjach- jedna z nich została dostosowana do kierowców z prawem jazdy kategorii A2, zaś druga, w pełni odblokowana do motocyklistów legitymujących się kategorią A. Mocniejszy wariant cechuje moc maksymalna 69 KM (słabszy ograniczono do 48 KM) i maksymalny moment obrotowy 64 Nm. Takie osiągi w połączeniu z niską masą pojazdu (ze wszystkimi płynami Versys 650 waży zaledwie 217 kilogramów) i elektronicznym systemem wtrysku paliwa renomowanej marki Keihin gwarantują zdecydowaną reakcję na ruch manetki gazu, prędkość maksymalną ponad 200 km/h oraz dynamiczne przyspieszenia- zarówno w mieście, jak i podczas podróży pod pełnym obciążeniem. Chłodzony cieczą czterosuw z czterema zaworami na cylinder sterowanymi podwójnym wałkiem rozrządu został sparowany z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach i wielotarczowym, mokrym sprzęgłem. Idealnie dobrane przełożenia przyczyniają się do fenomenalnego zużycia paliwa. W wersji zdławionej do 35 kW średnie spalanie wynosi zaledwie 4,4 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym), co przy zbiorniku paliwa o pojemności 21 litrów zapewnia użytkownikom niespełna 500 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Nowoczesna konstrukcja silnika oraz zastosowanie podzespołów sprawdzonych producentów nie tylko zapewniło Kawasaki doskonałe warunki do spełnienia najnowszej normy emisji spalin Euro 4, ale także zagwarantowało motocyklistom wytrzymały i bezawaryjny jednoślad na długie lata podróżowania.


Podwozie modelu Versys 650 zostało przygotowane do wyzwań, jakie przed każdą częścią i mechanizmem stawia wymagający wyjazd pod konkretnym obciążeniem wyprawowego ekwipunku i pasażera. Solidna rama typu Diamond z rur stalowych o dużej sztywności i odporności na rozciąganie gwarantuje pewne oparcie dla wytrzymałego zawieszenia i skutecznego układu hamulcowego, który wraz z przeciwpoślizgowym systemem ABS zapewnia krótką drogę hamowania i przewidywalne zachowanie motocykla niezależnie od napotkanych warunków- zarówno pogodowych, jak i drogowych. Amortyzację 17-calowych kół powierzono masywnemu widelcowi teleskopowemu typu Upside-down (średnica lag 41 mm, bezstopniowe tłumienie odbicia i regulacja napięcia wstępnego) oraz pojedynczemu elementowi resorująco-tłumiącemu typu Offset (regulacja napięcia wstępnego sprężyny) osadzonemu pośrednio na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Wyhamowaniem pojazdu zajmują się dwie wentylowane, pół-pływające tarcze hamulcowe typu Wave o średnicy 300 mm i dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne (z przodu) oraz pojedyncza tarcza typu Wave o średnicy 250 mm trzymana w żelaznym uścisku przez zacisk jednotłoczkowy (z tyłu).

Kawasaki Versys 650 to doskonała propozycja dla osób, które chciałyby wejść w posiadanie motocykla turystycznego o solidnej renomie, potwierdzonej setkami podróży po całym świecie. Nisko umieszczony środek ciężkości, duża ładowność i ergonomiczna pozycja za kierownicą pozytywnie zaskoczy niejednego globtrotera, dając możliwość pełnego poczucia pokonywanej trasy. Kręte, górskie drogi, szybkie trasy przelotowe, a może szutrowe szlaki? Niezależnie od ulubionego rodzaju dróg Versys 650 zapewni użytkownikom fenomenalne wrażenia z jazdy przesycone satysfakcją z przejechania każdego kilometra.



Darmowa dostawa
darmowa dostawa
przy zakupach powyżej 350 zł
Darmowy zwrot
darmowy zwrot
do 15 dni bez podawania przyczyny
Wygodne raty
wygodne raty
uzyskasz je przez internet
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe