Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-7/1
33,27 zł
36,97 zł
Najniższa cena: 36,97 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 35x41x25 - S410250012011
6,24 zł
Żarówka Osram 12V 5W BA15s
30,20 zł
Żarówka Osram H4 12V 60/55W HD
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 36x48x10,5 - P40FORK455036
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki KLR 250
- Kawasaki KLR 250 D 1993
- Kawasaki KLR 250 D 1994
- Kawasaki KLR 250 D 1995
- Kawasaki KLR 250 D 1996
- Kawasaki KLR 250 D 1985
- Kawasaki KLR 250 D 1984
- Kawasaki KLR 250 D 1986
- Kawasaki KLR 250 D 1987
- Kawasaki KLR 250 D 1988
- Kawasaki KLR 250 D 1989
- Kawasaki KLR 250 D 1990
- Kawasaki KLR 250 D 1992
- Kawasaki KLR 250 1978
- Kawasaki KLR 250 1979
- Kawasaki KLR 250 1980
- Kawasaki KLR 250 1981
- Kawasaki KLR 250 1982
- Kawasaki KLR 250 1983
- Kawasaki KLR 250 1984
- Kawasaki KLR 250 1985
- Kawasaki KLR 250 1986
- Kawasaki KLR 250 1997
- Kawasaki KLR 250 1998
- Kawasaki KLR 250 1999
- Kawasaki KLR 250 2000
- Kawasaki KLR 250 2001
- Kawasaki KLR 250 2002
- Kawasaki KLR 250 2003
- Kawasaki KLR 250 2004
- Kawasaki KLR 250 2005
Kawasaki KLR 250
Kawasaki KLR 250 to lekki motocykl klasy Dual-Sport, który znalazł szerokie spektrum zastosowania. Amatorzy wykorzystywali go do podróżowania i pierwszych przygód w terenie, profesjonaliści wyciskali z niego ostatnie poty na zamkniętych torach, a armia amerykańska i chilijska policja używały go przez kilkanaście lat do patroli i rozpoznania w najmniej sprzyjających warunkach. Niska masa własna połączona z mocną jednostką napędową fenomenalnie sprawdzała się w miejscach, gdzie maszyny o większej pojemności skokowej silnika zaczynały popadać w tarapaty.
Największą popularność znalazła w miejscach odludnych, gdzie stacje paliw nie są częstym widokiem. Australia, Kanada i większość krajów Ameryki Południowej to miejsca, w których KLR 250 czuje się najlepiej i właśnie tam odnotowano jego największą sprzedaż.
Kawasaki wyposażyło KLR 250 w nowoczesną jednostkę napędową o pojemności 249 cm³. Czterozaworowa głowica skrywa podwójny wałek rozrządu, a w układzie zasilania znajdziemy tradycyjny gaźnik lub innowacyjny system wtrysku paliwa. Szczególnie w nowszej wersji niewielki zbiornik paliwa o pojemności niespełna 11 litrów gwarantował dystans prawie 400 kilometrów na jednym tankowaniu. Moc maksymalna 24 KM i maksymalny moment obrotowy 20 Nm to osiągi, które idealnie współgrają z niewielką masą własną. W zupełności wystarczają, aby 135 kilogramowe KLR generowało zadowalające przyspieszenia oraz prędkość maksymalną powyżej 110 km/h. Sześciostopniowa skrzynia biegów posiada "krótkie" przełożenia, które idealnie sprawdzają się w trudnym terenie, jednak są głównym winowajcą niskiej prędkości maksymalnej.
Podwozie KLR 250 zostało przygotowane do ciężkiej eksploatacji. Tarczowo-bębnowy układ hamulcowy z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym oferuje wystarczającą skuteczność, aby w bezpieczny sposób wyhamować zapędy niewysilonego singla. Przednie koło amortyzuje pneumatyczny widelec teleskopowy z podstawowym zakresem regulacji, tylne zaś- pojedynczy element resorująco-tłumiący UNI-TRAK oparty na stalowym wahaczu wleczonym.
Kawasaki KLR 250 to motocykl, który nawet w dzisiejszych czasach nie powinien mieć kompleksów w starciu z współczesnymi maszynami. Mimo nieco przestarzałych rozwiązań dobrze sprawdzi się w rękach początkujących off-road'owców, którzy szukają wytrzymałej i prostej maszyny, której eksploatacja oraz serwis nie będą rujnowały portfela.