Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
83,41 zł
87,80 zł
Najniższa cena: 87,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-7/1
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/9,5 - P40FORK455052
106,58 zł
118,42 zł
Najniższa cena: 118,42 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 229 (2 szt.) - FA229
33,27 zł
36,97 zł
Najniższa cena: 36,97 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 35x41x25 - S410250012011
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 067 (2 szt.) - FA067
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki KLR 650
- Kawasaki KLR 650 C 2004
- Kawasaki KLR 650 C 2000
- Kawasaki KLR 650 A 1987
- Kawasaki KLR 650 C 1999
- Kawasaki KLR 650 C 2001
- Kawasaki KLR 650 C 2002
- Kawasaki KLR 650 C 2003
- Kawasaki KLR 650 C 1995
- Kawasaki KLR 650 C 1996
- Kawasaki KLR 650 C 1997
- Kawasaki KLR 650 C 1998
- Kawasaki KLR 650 1988
- Kawasaki KLR 650 1989
- Kawasaki KLR 650 1990
- Kawasaki KLR 650 1991
- Kawasaki KLR 650 1992
- Kawasaki KLR 650 1993
- Kawasaki KLR 650 1994
- Kawasaki KLR 650 2008
- Kawasaki KLR 650 2009
- Kawasaki KLR 650 2010
- Kawasaki KLR 650 2011
- Kawasaki KLR 650 2012
- Kawasaki KLR 650 2013
- Kawasaki KLR 650 2014
- Kawasaki KLR 650 2015
- Kawasaki KLR 650 2016
- Kawasaki KLR 650 2017
- Kawasaki KLR 650 2018
- Kawasaki KLR 650 2019
- Kawasaki KLR 650 Adventure ABS 2021
- Kawasaki KLR 650 Adventure ABS 2022
- Kawasaki KLR 650 Traveler ABS 2021
- Kawasaki KLR 650 Traveler ABS 2022
- Kawasaki KLR 650 ABS 2022
- Kawasaki KLR 650 ABS 2021
- Kawasaki KLR 650 Camo 2018
- Kawasaki KLR 650 Camo 2017
- Kawasaki KLR 650 Camo 2016
- Kawasaki KLR 650 Tengai 1990
- Kawasaki KLR 650 Tengai 1989
- Kawasaki KLR 650 2007
- Kawasaki KLR 650 2006
- Kawasaki KLR 650 2005
- Kawasaki KLR 650 2004
- Kawasaki KLR 650 2003
- Kawasaki KLR 650 2002
- Kawasaki KLR 650 2001
- Kawasaki KLR 650 2000
- Kawasaki KLR 650 1999
- Kawasaki KLR 650 1998
- Kawasaki KLR 650 1997
- Kawasaki KLR 650 1996
- Kawasaki KLR 650 1995
Inne modele
- Kawasaki KLR 600
- Kawasaki KLR 250
- Kawasaki KLR 500
- Kawasaki JT 1500
- Kawasaki KR-1S 250
- Kawasaki S1 250
- Kawasaki W2 650
- Kawasaki W1 650
- Kawasaki Z 750
- Kawasaki G2 90
- Kawasaki GA5 100
- Kawasaki G5 100
- Kawasaki G31M 100
- Kawasaki G3 90
- Kawasaki G3 100
- Kawasaki G4 100
- Kawasaki Z 400
- Kawasaki F12 450
- Kawasaki F21M 238
- Kawasaki MC1 90
- Kawasaki C2 120
- Kawasaki MC1M 90
- Kawasaki G3SS 100
- Kawasaki G3SS 90
- Kawasaki F4 250
- Kawasaki Ninja 1000
- Kawasaki Ninja 650
- Kawasaki Ninja 125
- Kawasaki KS 125
- Kawasaki KV 100
- Kawasaki KZ 1300
- Kawasaki KZ 200
- Kawasaki KZ 250
- Kawasaki KZ 700
- Kawasaki KZ 400
- Kawasaki KZ 650
- Kawasaki KZ 750
- Kawasaki KZ 550
- Kawasaki KEF 300
- Kawasaki KMX 125
- Kawasaki KH 100
- Kawasaki KM 90
- Kawasaki KH 250
- Kawasaki Z H2 1000
- Kawasaki H2R 1000
- Kawasaki H2 1000
- Kawasaki W 800
- Kawasaki Z 800
- Kawasaki KDX 220
Kawasaki KLR 650
KLR 650 to jeden z najdłużej produkowanych motocykli w historii Kawasaki. Jednoślad klasy Dual-Sport zyskał ogromną popularność wśród podróżników z całego świata, ze szczególnym upodobaniem do wersji z pierwszej generacji.
Przez pryzmat poprzednika "650-tki", czyli KLR 600, można powiedzieć, że w dniu swojej premiery był naprawdę nowoczesną maszyną. Elektryczny rozrusznik wyparł przestarzały nożny rozrusznik współpracujący z automatycznym zaworem dekompresyjnym, a moc maksymalna była prawie dwa razy większa. Dzięki temu start silnika nie wymagał użycia ogromnej siły ze strony kierowcy, a jednostka nawet "na zimno" odpalała bez większych problemów.
KLR 650 zostało wyposażone w chłodzony cieczą, jednocylindrowy silnik o pojemności 652 cm³, generujący moc maksymalną 42 KM i maksymalny moment obrotowy 47 Nm. W głowicy czterosuwowej jednostki napędowej znajdziemy cztery zawory sterowane podwójnym wałkiem rozrządu, zaś w gaźnikowym układzie zasilania podzespoły dostarczone przez renomowaną markę Mikuni. Oszczędne obchodzenie się z paliwem poskutkowało zasięgiem prawie 300 kilometrów, co jak na kilkunastoletnią maszynę z 14 litrowym zbiornikiem paliwa jest na prawdę dobrym wynikiem. "Serce" KLR 650 nie jest wulkanem energii, ale pozwala na szybkie podróżowanie. Pierwszą "setkę" na analogowym prędkościomierzu zobaczymy już po upływie 6 sekund, a największą wartością będzie niecałe 160 km/h. W turystycznym Enduro taka wartość jest w pełni satysfakcjonująca, ponieważ zastosowane fabryczne ogumienie terenowe i dość "miękko" zestrojone zawieszenia i tak nie pozwoliły by na większe szaleństwa.
Jednostkę napędową osadzono w solidnej ramie kołyskowej z rur stalowych, która tak jak reszta podwozia została przygotowana na ciężką eksploatację w terenie. Amortyzacją przedniego koła zajmuje sie konwencjonalny widelec teleskopowy o masywnych goleniach, a tylniego- pojedynczy element resorująco-tłumiący opary na stalowym wahaczu wleczonym. Mimo, że nie przewidziano żadnej regulacji oba podzespoły zostały dobrze zestrojone i pozwalają na efektowną jazdę zarówno w terenie, jak i na asfaltowych trasach. W układzie hamulcowym zajdziemy dwie tarcze o średnicy 280 i 240 mm, na których osadzono dwu- i jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne. Skromny zestaw nie oferuje najlepszej skuteczności w swojej klasie, aczkolwiek zapewnia zadowalające bezpieczeństwo podczas szybkiej jazdy i dobrą drogę hamowania.
Kawasaki KLR 650 to motocykl niemalże idealny, jeśli ktoś poszukuje taniego, prostego i wytrzymałego motocykla do off-road'owych przygód. Dziś nie drogi w zakupie i serwisowaniu, a zapewnia doskonałe wrażenia z jazdy zarówno na asfalcie, jak i nieprzetartych szlakach. Rozległe wykorzystanie wśród podróżników z całego świata pokazało, że lekko przestarzała konstrukcja nie przeszkadza w realizowaniu długodystansowych podróży, a nie kiedy okazuje się największą zaletą Kawasaki.