Kawasaki KLX

KLX 110

Zdjęcie Kawasaki

Kawasaki KLX 110 to małolitrażowy motocykl klasy enduro stworzony z myślą o młodych adeptach szeroko pojętego off-road'u, na którym będą mogli nauczyć się podstawowych umiejętności i poznać ogólną zasadę działania jednośladu. Niska masa, konkretna moc i optymalnie zestrojone zawieszenie z pewnością zrobią duże wrażenia na nowicjuszach, aczkolwiek duże możliwości niepozornego sprzętu szybko zmienią ich w zaprawionych jeźdźców. Młodych motocyklistów urzec może również wygląd KLX'a. Charakterystyczne barwy, dobrze znane z większych motocykli Kawasaki, oraz agresywny wygląd nadwozia pozwalają poczuć się za jego sterami jak na wymarzonej maszynie, w której stronę nastoletni użytkownicy mogą na razie patrzeć jedynie z głową pełną planów na przyszłość.


Model KLX 110 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 112 cm³, która mimo niewielkiej kubatury zagwarantuje najmłodszym użytkownikom odpowiednią dawkę emocji. Moc maksymalna 7,2 KM i maksymalny moment obrotowy 8 Nm to zwiastun dynamicznych przyspieszeń i satysfakcjonującej prędkości maksymalnej, która w przypadku "110-tki" przekracza wartość 70 km/h. Gaźnikowy układ zasilania oparty na częściach renomowanej marki Keihin (dokładnie model PB18) sprawi, że nawet najmniejszy ruch manetki gazu wystrzeli 76-kilogramową maszynę do przodu niezależnie od pokonywanego terenu, a średnie zużycie paliwa utrzyma się na zadowalającym poziomie, co jest szczególnie istotne w jednośladzie ze zbiornikiem paliwa o skromnej pojemności 3,6 litra. Chłodzony powietrzem czterosuw z dwuzaworową głowicą z pojedynczym wałkiem rozrządu został sparowany z manualną skrzynią biegów o czterech przełożeniach i mokrym, odśrodkowym sprzęgłem wielotarczowym. Intuicyjna obsługa, lekkie działanie dźwigni sprzęgła oraz wysoka kultura pracy silnika sprawia, że jest to jedna z najlepszych jednostek napędowych dla początkujących off-road'owców. Elektryczny rozrusznik i duża moc również pomogą w nauce jazdy po wymagającym terenie, zaś niska masa własna pojazdu okaże się nieoceniona podczas wywrotek i dynamicznego pokonywania zakrętów.


Podwozie modelu KLX 110 zostało przygotowane do ciężkiej pracy w terenie, dzięki czemu żaden z użytkowników nie powinien martwić się o wytrzymałość czy sztywność, jaką oferuje grzbietowa rama z solidnych rur stalowych. Amortyzację 14- i 12- calowych kół (przód-tył) powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej opartej na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Wyhamowaniem ultralekkiego pojazdu zajmują się dwa hamulce bębnowe o średnicy 90 mm i 110 mm (przód/tył), które w zupełności wystarczą do pierwszych jazd po torze off-road'owym i zagwarantują młodym motocyklistom odpowiedni poziom bezpieczeństwa.

Kawasaki KLX 110 to doskonała propozycja dla małoletnich miłośników jazdy w terenie, którzy od najmłodszych lat chcą szlifować swoje umiejętności, aby po kilku sezonach z pełną swobodą móc zasiąść za sterami większych, mocniejszych motocykli. Warto zaznaczyć, że KLX 110 to również odpowiedni wybór dla rodziców, ponieważ skuteczny układ hamulcowy i niska masa pojazdu pozwolą zminimalizować następstwa ewentualnych zdarzeń w nieprzewidywalnym terenie lub na torze, które mogą przydarzyć się ich podopiecznym.



KLX 125


KLX 250


KLX 300


KLX 400


KLX 450

Zdjęcie Kawasaki

Kawasaki KLX 450 to dopracowany motocykl klasy enduro, który ma umożliwić użytkownikom dotarcie w każde miejsce znajdujące się w zasięgu wzroku. Niezależnie od rodzaju nawierzchni, stopnia nachylenia terenu i warunków atmosferycznych konstrukcja KLX'a została stworzona do realizacji najśmielszych zamierzeń off-road'owców. Dzięki niskiej masie, znakomitym osiągom i nowoczesnemu podwoziu będzie to jak najbardziej możliwe, co potwierdzi każdy użytkownik tego energetyzującego jednośladu. Warto pamiętać, że KLX pochodzi w prostej linii od swojego brata ze świata motocross'u- modelu KX 450, więc jego potencjału nie można lekceważyć.


Model KLX 450 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 449 cm³. Dla wygody użytkowników chłodzony cieczą czterosuw z 4-zaworową głowicą z podwójnym wałkiem rozrządu otrzymał rozrusznik elektryczny, dzięki któremu gdy coś pójdzie nie tak kierowcy nie będą musieli tracić sił na zbędną walkę z rozrusznikiem nożnym (ten również znajduje się na pokładzie). Energiczny singiel generuje moc maksymalną 56 KM i maksymalny moment obrotowy na podobnym poziomie, więc nieprawdopodobnie lekka maszyna (niespełna 125 kilogramów ze wszystkimi płynami) ma ogromne pole do popisu w wymagającym terenie. Dynamiczne przyspieszenia i zdecydowana reakcja na ruch manetki gazu to w dużej mierze zasługa gaźnikowego układu zasilania marki Keihin (dokładnie model FCR-MX40), który również przyczynia się do akceptowalnego zużycia benzyny. W motocyklu o 8-litrowym zbiorniku paliwa spalanie okaże się w praktyce nie mniej istotne, co osiągi i wytrzymałość na ciężkie warunki off-road'owe. Potężna jednostka napędowa została sparowana z manualną, pięciostopniową skrzynią biegów oraz mokrym, wielotarczowym sprzęgłem. Konkretne osiągi są przenoszone na tylne koło za pośrednictwem uszczelnionego łańcucha, co dodatkowo zwiększa odporność na wszędobylski kurz i wodę.


Konstrukcja oraz możliwości silnika imponują, aczkolwiek to dopiero w podwoziu znajdziemy najmocniejsze strony modelu KLX 450. Szkieletem Kawasaki jest solidna rama z lekkich stopów aluminium, która zapewnia odpowiednią sztywność i wytrzymałość oraz fenomenalny punkt oparcia dla zaawansowanego zawieszenia i skutecznego układu hamulcowego. Amortyzację 21- i 18-calowych kół (przód/tył) powierzono masywnemu widelcowi teleskopowemu typu AOS (średnica lag to aż 48 mm!) oraz kolumnie resorująco-tłumiącej z amortyzatorem typu Uni-Track opartej na lekkim wahaczu z aluminium. Zawieszenie daje możliwość wszechstronnej regulacji tłumienia dobicia (z przodu i z tyłu 22-stopniowa), odbicia (18-stopniowa z przodu i 22-stopniowa z tyłu) oraz napięcia wstępnego sprężyny (bezstopniowa, tylko z tyłu), dzięki czemu każdy z użytkowników będzie mógł dostosować parametry w zależności od rodzaju pokonywanej trasy i własnych preferencji. Wyhamowaniem modelu KLX 450 zajmuje się pojedyncza, pół-pływająca tarcza hamulcowa typu Wave o średnicy 250 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny (z przodu) oraz nieco mniejsza, bo 240-mm wentylowana tarcza hamulcowa i zacisk jednotłoczkowy (z tyłu). W motocyklu o masie własnej 125 kilogramów taki zestaw znakomicie wywiązuje się ze swoich zadań i zapewnia off-road'owcom pełną skuteczność- zarówno na torze, jak i w nieznanym terenie.

Kawasaki KLX 450 to doskonała propozycja dla osób, które dobrze znają swoje umiejętności i świetnie odnajdują się w każdym terenie. Agresywna reakcja na ruch manetki gazu szybko zdemaskuje nowicjuszy, aczkolwiek w rękach prawdziwego zawodnika pozwoli dotrzeć w każde miejsce w nieprawdopodobnie widowiskowym stylu. KLX 450 jest najbardziej zaawansowanym technicznie motocyklem klasy enduro ze stajni Kawasaki, a jego możliwości znacznie przekraczają to, co jeszcze kilka lat temu uznawano za maksimum w tej klasie jednośladów, więc każdy, kto zasiada za jego kierownicą powinien okazać mu tym większy respekt, im mniejsza jest jego ilość motogodzin wyjeżdżonych w prawdziwym off-road'zie.



KLX 650


Darmowa dostawa
darmowa dostawa
przy zakupach powyżej 350 zł
Darmowy zwrot
darmowy zwrot
do 15 dni bez podawania przyczyny
Wygodne raty
wygodne raty
uzyskasz je przez internet
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe