Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
13,35 zł
15,70 zł
Najniższa cena: 15,70 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 112 Honda/Kawasaki/Polaris - HF112
22,25 zł
Żarówka Osram 12V 35/35W HS1 PX43t
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
135,55 zł
169,44 zł
Najniższa cena: 169,44 zł
Łańcuch napędowy DID 520 114 otwarty z zapinką - DID520-114
14,67 zł
16,30 zł
Najniższa cena: 16,30 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38,7x46,5x3,9 miedziana - S410485012038
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN112 - KN-112
230,38 zł
287,97 zł
Najniższa cena: 287,97 zł
Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 114 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520DZ2G&B-114
37,96 zł
39,96 zł
Najniższa cena: 39,96 zł
Trzpień zacisku do mocowania klocków Tourmax PPS-902 - PPS-902
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki KLX 450
- Kawasaki KLX 450 R 2012
- Kawasaki KLX 450 R 2007
- Kawasaki KLX 450 R 2009
- Kawasaki KLX 450 R 2010
- Kawasaki KLX 450 R 2011
- Kawasaki KLX 450 R 2013
- Kawasaki KLX 450 R 2014
- Kawasaki KLX 450 R 2015
- Kawasaki KLX 450 R 2016
- Kawasaki KLX 450 R 2017
- Kawasaki KLX 450 R 2018
- Kawasaki KLX 450 R 2019
- Kawasaki KLX 450 R 2008
- Kawasaki KLX 450 R 2020
- Kawasaki KLX 450 R 2022
- Kawasaki KLX 450 R 2021
- Kawasaki KLX 450 R 2023
Kawasaki KLX 450
Kawasaki KLX 450 to dopracowany motocykl klasy enduro, który ma umożliwić użytkownikom dotarcie w każde miejsce znajdujące się w zasięgu wzroku. Niezależnie od rodzaju nawierzchni, stopnia nachylenia terenu i warunków atmosferycznych konstrukcja KLX'a została stworzona do realizacji najśmielszych zamierzeń off-road'owców. Dzięki niskiej masie, znakomitym osiągom i nowoczesnemu podwoziu będzie to jak najbardziej możliwe, co potwierdzi każdy użytkownik tego energetyzującego jednośladu. Warto pamiętać, że KLX pochodzi w prostej linii od swojego brata ze świata motocross'u- modelu KX 450, więc jego potencjału nie można lekceważyć.
Model KLX 450 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 449 cm³. Dla wygody użytkowników chłodzony cieczą czterosuw z 4-zaworową głowicą z podwójnym wałkiem rozrządu otrzymał rozrusznik elektryczny, dzięki któremu gdy coś pójdzie nie tak kierowcy nie będą musieli tracić sił na zbędną walkę z rozrusznikiem nożnym (ten również znajduje się na pokładzie). Energiczny singiel generuje moc maksymalną 56 KM i maksymalny moment obrotowy na podobnym poziomie, więc nieprawdopodobnie lekka maszyna (niespełna 125 kilogramów ze wszystkimi płynami) ma ogromne pole do popisu w wymagającym terenie. Dynamiczne przyspieszenia i zdecydowana reakcja na ruch manetki gazu to w dużej mierze zasługa gaźnikowego układu zasilania marki Keihin (dokładnie model FCR-MX40), który również przyczynia się do akceptowalnego zużycia benzyny. W motocyklu o 8-litrowym zbiorniku paliwa spalanie okaże się w praktyce nie mniej istotne, co osiągi i wytrzymałość na ciężkie warunki off-road'owe. Potężna jednostka napędowa została sparowana z manualną, pięciostopniową skrzynią biegów oraz mokrym, wielotarczowym sprzęgłem. Konkretne osiągi są przenoszone na tylne koło za pośrednictwem uszczelnionego łańcucha, co dodatkowo zwiększa odporność na wszędobylski kurz i wodę.
Konstrukcja oraz możliwości silnika imponują, aczkolwiek to dopiero w podwoziu znajdziemy najmocniejsze strony modelu KLX 450. Szkieletem Kawasaki jest solidna rama z lekkich stopów aluminium, która zapewnia odpowiednią sztywność i wytrzymałość oraz fenomenalny punkt oparcia dla zaawansowanego zawieszenia i skutecznego układu hamulcowego. Amortyzację 21- i 18-calowych kół (przód/tył) powierzono masywnemu widelcowi teleskopowemu typu AOS (średnica lag to aż 48 mm!) oraz kolumnie resorująco-tłumiącej z amortyzatorem typu Uni-Track opartej na lekkim wahaczu z aluminium. Zawieszenie daje możliwość wszechstronnej regulacji tłumienia dobicia (z przodu i z tyłu 22-stopniowa), odbicia (18-stopniowa z przodu i 22-stopniowa z tyłu) oraz napięcia wstępnego sprężyny (bezstopniowa, tylko z tyłu), dzięki czemu każdy z użytkowników będzie mógł dostosować parametry w zależności od rodzaju pokonywanej trasy i własnych preferencji. Wyhamowaniem modelu KLX 450 zajmuje się pojedyncza, pół-pływająca tarcza hamulcowa typu Wave o średnicy 250 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny (z przodu) oraz nieco mniejsza, bo 240-mm wentylowana tarcza hamulcowa i zacisk jednotłoczkowy (z tyłu). W motocyklu o masie własnej 125 kilogramów taki zestaw znakomicie wywiązuje się ze swoich zadań i zapewnia off-road'owcom pełną skuteczność- zarówno na torze, jak i w nieznanym terenie.
Kawasaki KLX 450 to doskonała propozycja dla osób, które dobrze znają swoje umiejętności i świetnie odnajdują się w każdym terenie. Agresywna reakcja na ruch manetki gazu szybko zdemaskuje nowicjuszy, aczkolwiek w rękach prawdziwego zawodnika pozwoli dotrzeć w każde miejsce w nieprawdopodobnie widowiskowym stylu. KLX 450 jest najbardziej zaawansowanym technicznie motocyklem klasy enduro ze stajni Kawasaki, a jego możliwości znacznie przekraczają to, co jeszcze kilka lat temu uznawano za maksimum w tej klasie jednośladów, więc każdy, kto zasiada za jego kierownicą powinien okazać mu tym większy respekt, im mniejsza jest jego ilość motogodzin wyjeżdżonych w prawdziwym off-road'zie.