check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Kawasaki KLX 450

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1409
Akumulator żelowy 12V 5 Ah WM YTX5L-BS
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Filtr oleju HifloFiltro HF 112 Honda/Kawasaki/Polaris  - HF112 -15%

13,35 zł

15,70 zł

Najniższa cena: 15,70 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 112 Honda/Kawasaki/Polaris - HF112

stars    (5)
Akumulator żelowy 12V 6 Ah WM Motor WTZ7S YTZ7S 12V
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Klocki hamulcowe EBC FA 185 TT (2 szt.) - FA185TT -10%

81,73 zł

90,81 zł

Najniższa cena: 90,81 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 185 TT (2 szt.) - FA185TT

Żarówka Osram 12V 35/35W HS1 PX43t
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK CPR8EA-9 - CPR8EA9 -10%

37,62 zł

41,80 zł

Najniższa cena: 41,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CPR8EA-9 - CPR8EA9

stars    (2)
Łańcuch napędowy DID 520 114 otwarty z zapinką - DID520-114 -20%

135,55 zł

169,44 zł

Najniższa cena: 169,44 zł

Łańcuch napędowy DID 520 114 otwarty z zapinką - DID520-114

stars    (7)
Zaworek iglicowy Tourmax - K5 -5%

30,98 zł

32,61 zł

Najniższa cena: 32,61 zł

Zaworek iglicowy Tourmax - K5

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 5 Ah WM YTX5L-BS + ładowarka
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410250015039 -10%

27,32 zł

30,36 zł

Najniższa cena: 30,36 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410250015039

Akumulator żelowy 12V 6 Ah JMT YTZ7S (WPZ7S)
Klocki hamulcowe EBC FA 185 R (2 szt.) - FA185R -10%

102,84 zł

114,27 zł

Najniższa cena: 114,27 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 185 R (2 szt.) - FA185R

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400250420900 -10%

13,86 zł

15,40 zł

Najniższa cena: 15,40 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400250420900

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38,7x46,5x3,9 miedziana - S410485012038 -10%

14,67 zł

16,30 zł

Najniższa cena: 16,30 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38,7x46,5x3,9 miedziana - S410485012038

stars    (1)
Płytka zaworowa ProX 9,5 [1,75 mm] - 29.948175
Filtr oleju K&N KN112 - KN-112
Dźwignia hamulca prawa JMP aluminiowa kuta srebrna
Akumulator bezobsługowy 12V 5 Ah JMT YTX5L-BS (WPX5L-B)
Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 114 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520DZ2G&B-114 -20%

230,38 zł

287,97 zł

Najniższa cena: 287,97 zł

Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 114 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520DZ2G&B-114

stars    (3)
Trzpień zacisku do mocowania klocków Tourmax PPS-902 - PPS-902 -5%

37,96 zł

39,96 zł

Najniższa cena: 39,96 zł

Trzpień zacisku do mocowania klocków Tourmax PPS-902 - PPS-902

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK CPR8EB-9 - CPR8EB-9 -10%

34,11 zł

37,90 zł

Najniższa cena: 37,90 zł

Świeca zapłonowa NGK CPR8EB-9 - CPR8EB-9

Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki KLX 450

  • Kawasaki KLX 450 R 2012
  • Kawasaki KLX 450 R 2007
  • Kawasaki KLX 450 R 2009
  • Kawasaki KLX 450 R 2010
  • Kawasaki KLX 450 R 2011
  • Kawasaki KLX 450 R 2013
  • Kawasaki KLX 450 R 2014
  • Kawasaki KLX 450 R 2015
  • Kawasaki KLX 450 R 2016
  • Kawasaki KLX 450 R 2017
  • Kawasaki KLX 450 R 2018
  • Kawasaki KLX 450 R 2019
  • Kawasaki KLX 450 R 2008
  • Kawasaki KLX 450 R 2020
  • Kawasaki KLX 450 R 2022
  • Kawasaki KLX 450 R 2021
  • Kawasaki KLX 450 R 2023

Kawasaki KLX 450

Części motocyklowe

Kawasaki KLX 450 to dopracowany motocykl klasy enduro, który ma umożliwić użytkownikom dotarcie w każde miejsce znajdujące się w zasięgu wzroku. Niezależnie od rodzaju nawierzchni, stopnia nachylenia terenu i warunków atmosferycznych konstrukcja KLX'a została stworzona do realizacji najśmielszych zamierzeń off-road'owców. Dzięki niskiej masie, znakomitym osiągom i nowoczesnemu podwoziu będzie to jak najbardziej możliwe, co potwierdzi każdy użytkownik tego energetyzującego jednośladu. Warto pamiętać, że KLX pochodzi w prostej linii od swojego brata ze świata motocross'u- modelu KX 450, więc jego potencjału nie można lekceważyć.

Model KLX 450 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 449 cm³. Dla wygody użytkowników chłodzony cieczą czterosuw z 4-zaworową głowicą z podwójnym wałkiem rozrządu otrzymał rozrusznik elektryczny, dzięki któremu gdy coś pójdzie nie tak kierowcy nie będą musieli tracić sił na zbędną walkę z rozrusznikiem nożnym (ten również znajduje się na pokładzie). Energiczny singiel generuje moc maksymalną 56 KM i maksymalny moment obrotowy na podobnym poziomie, więc nieprawdopodobnie lekka maszyna (niespełna 125 kilogramów ze wszystkimi płynami) ma ogromne pole do popisu w wymagającym terenie. Dynamiczne przyspieszenia i zdecydowana reakcja na ruch manetki gazu to w dużej mierze zasługa gaźnikowego układu zasilania marki Keihin (dokładnie model FCR-MX40), który również przyczynia się do akceptowalnego zużycia benzyny. W motocyklu o 8-litrowym zbiorniku paliwa spalanie okaże się w praktyce nie mniej istotne, co osiągi i wytrzymałość na ciężkie warunki off-road'owe. Potężna jednostka napędowa została sparowana z manualną, pięciostopniową skrzynią biegów oraz mokrym, wielotarczowym sprzęgłem. Konkretne osiągi są przenoszone na tylne koło za pośrednictwem uszczelnionego łańcucha, co dodatkowo zwiększa odporność na wszędobylski kurz i wodę.

Konstrukcja oraz możliwości silnika imponują, aczkolwiek to dopiero w podwoziu znajdziemy najmocniejsze strony modelu KLX 450. Szkieletem Kawasaki jest solidna rama z lekkich stopów aluminium, która zapewnia odpowiednią sztywność i wytrzymałość oraz fenomenalny punkt oparcia dla zaawansowanego zawieszenia i skutecznego układu hamulcowego. Amortyzację 21- i 18-calowych kół (przód/tył) powierzono masywnemu widelcowi teleskopowemu typu AOS (średnica lag to aż 48 mm!) oraz kolumnie resorująco-tłumiącej z amortyzatorem typu Uni-Track opartej na lekkim wahaczu z aluminium. Zawieszenie daje możliwość wszechstronnej regulacji tłumienia dobicia (z przodu i z tyłu 22-stopniowa), odbicia (18-stopniowa z przodu i 22-stopniowa z tyłu) oraz napięcia wstępnego sprężyny (bezstopniowa, tylko z tyłu), dzięki czemu każdy z użytkowników będzie mógł dostosować parametry w zależności od rodzaju pokonywanej trasy i własnych preferencji. Wyhamowaniem modelu KLX 450 zajmuje się pojedyncza, pół-pływająca tarcza hamulcowa typu Wave o średnicy 250 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny (z przodu) oraz nieco mniejsza, bo 240-mm wentylowana tarcza hamulcowa i zacisk jednotłoczkowy (z tyłu). W motocyklu o masie własnej 125 kilogramów taki zestaw znakomicie wywiązuje się ze swoich zadań i zapewnia off-road'owcom pełną skuteczność- zarówno na torze, jak i w nieznanym terenie.

Kawasaki KLX 450 to doskonała propozycja dla osób, które dobrze znają swoje umiejętności i świetnie odnajdują się w każdym terenie. Agresywna reakcja na ruch manetki gazu szybko zdemaskuje nowicjuszy, aczkolwiek w rękach prawdziwego zawodnika pozwoli dotrzeć w każde miejsce w nieprawdopodobnie widowiskowym stylu. KLX 450 jest najbardziej zaawansowanym technicznie motocyklem klasy enduro ze stajni Kawasaki, a jego możliwości znacznie przekraczają to, co jeszcze kilka lat temu uznawano za maksimum w tej klasie jednośladów, więc każdy, kto zasiada za jego kierownicą powinien okazać mu tym większy respekt, im mniejsza jest jego ilość motogodzin wyjeżdżonych w prawdziwym off-road'zie.