Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 553
-20%
79,84 zł
99,80 zł
Najniższa cena: 99,80 zł
Łańcuch napędowy DID 428 D 124 otwarty z zapinką - DID428D-124
(13)
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
(11)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
15,99 zł
Łożysko SKF 6201
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
(3)
-15%
80,31 zł
94,48 zł
Najniższa cena: 94,48 zł
Łańcuch napędowy RK 428 HSB 126 otwarty z zapinką - 428HSB-126-CL
(10)
-10%
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 067 (2 szt.) - FA067
(2)
-10%
12,60 zł
14,00 zł
Najniższa cena: 14,00 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 36,5x46x4 - S410485012001
(1)
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki KMX 125
- Kawasaki KMX 125 B 80 km/h 1991
- Kawasaki KMX 125 B 80 km/h 1992
- Kawasaki KMX 125 B 80 km/h 1995
- Kawasaki KMX 125 B 80 km/h 1998
- Kawasaki KMX 125 B 80 km/h 1999
- Kawasaki KMX 125 B 80 km/h 2001
- Kawasaki KMX 125 B 80 km/h 2002
- Kawasaki KMX 125 B 80 km/h 2003
- Kawasaki KMX 125 B 80 Km/h 1993
- Kawasaki KMX 125 B 80 Km/h 1994
- Kawasaki KMX 125 B 80 Km/h 1996
- Kawasaki KMX 125 B 80 Km/h 1997
- Kawasaki KMX 125 B 80 Km/h 2000
- Kawasaki KMX 125 B 2003
- Kawasaki KMX 125 1986
- Kawasaki KMX 125 1987
- Kawasaki KMX 125 1988
- Kawasaki KMX 125 1989
- Kawasaki KMX 125 1990
- Kawasaki KMX 125 1991
- Kawasaki KMX 125 1992
- Kawasaki KMX 125 1993
- Kawasaki KMX 125 1994
- Kawasaki KMX 125 1995
- Kawasaki KMX 125 1996
- Kawasaki KMX 125 1997
- Kawasaki KMX 125 1998
- Kawasaki KMX 125 2000
- Kawasaki KMX 125 2001
- Kawasaki KMX 125 2002
- Kawasaki KMX 125 2003
- Kawasaki KMX 125 1999
Kawasaki KMX 125
Kawasaki KMX 125 to małolitrażowy motocykl klasy enduro/cross, produkowany przez japoński koncern od 2002 roku. Mocny silnik, fenomenalne właściwości terenowe i wytrzymała konstrukcja zapewniły mu ogromną popularność wśród początkujących miłośników jazdy w terenie.
Kawasaki KMX 125 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 124 ccm. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 22 KM i maksymalny moment obrotowy 18 Nm. Przy tak niskiej masie własnej (tylko 96 kilogramów, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) takie osiągi zapewniają bardzo dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 100 km/h. Na pokładzie modelu KMX 125 znajdziemy elektroniczny zapłon CDI, gaźnikowy układ zasilania i mechaniczny rozrusznik silnika (tzw. kickstarter). Przeniesieniem mocy na tylne koło zajmuje się manualna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach, klasyczny łańcuch napędowy i mokre sprzęgło wielotarczowe. Dzięki niskiej masie pojazdu zużycie paliwa zostało utrzymane na bardzo niskim poziomie. Średnie spalanie wynosi zaledwie 3,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 9,3 litra gwarantuje użytkownikom zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Amortyzację kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu (skok 230 mm) i centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej opartej na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Warto zaznaczyć, że pracujący z tyłu amortyzator olejowy otrzymał regulację napięcia wstępnego sprężyny. O bezpieczeństwo użytkowników dba tarczowy układ hamulcowy. Na obu kołach zamontowano wentylowane tarcze hamulcowe (z przodu 230 mm, z tyłu 210 mm), które wraz z jednotłoczkowymi zaciskami hamulcowymi gwarantują krótką drogę hamowania i wydajność w każdym terenie. Kawasaki KMX 125 toczy się na szprychowych kołach w rozmiarze 21. i 18 cali, które fabrycznie obuto w terenowe opony o agresywnym bieżniku.