Kawasaki KX

KX 50


KX 60


KX 65

Zdjęcie Kawasaki

Kawasaki KX 65 to motocykl dla ambitnych adeptów motocross'u, którzy mimo młodego wieku wiążą z tym sportem swoją przyszłość. Aby w kolejnych latach odnosić spektakularne sukcesy na torze, od samego początku przygody z amatorską jazdą musi im towarzyszyć jak najlepszy sprzęt i właśnie tu pojawia się model KX 65. Wytrzymała konstrukcja, duża moc i świetne podwozie to tylko część zalet, jakich doświadczą początkujący jeźdźcy. Konstruktorzy z Kawasaki nie zapomnieli również o możliwie jak najprostszej budowie, która pozwoli na bezstresową eksploatację i da możliwość stopniowej nauki działania własnego jednośladu.


Model KX 65 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 64 cm³, dzięki której każdy młody adept off-road'u będzie mógł doświadczyć niezapomnianych emocji. Chłodzony cieczą dwusuw zasilany jest klasycznym gaźnikiem renomowanej marki Mikuni (dokładnie modelem VM24SS), co zapewnia mu zdecydowaną reakcję na ruch manetki gazu. Niewielki silnik generuje moc maksymalną około 5 KM, co w połączeniu z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach i wielotarczowym, mokrym sprzęgłem gwarantuje najmłodszym motocyklistom odpowiednie przyspieszenie, zadowalającą prędkość maksymalną i intuicyjną eksploatację. Gdy dołożymy do tego końcowe przeniesienie napędu tradycyjnym łańcuchem o dużej wytrzymałości oraz nożny rozrusznik otrzymamy maszynę, która nie przerazi obsługą żadnego kilku- lub kilkunastoletniego bywalca torów motocrossowych.


Trzonem podwozia modelu KX 65 jest podwójna rama kołyskowa zbudowana z rur stalowych o dużej odporności na rozciąganie. Dzięki niej do dyspozycji nowicjuszy oddano niezwykle sztywną i wytrzymałą konstrukcję, której nie straszne obciążenia towarzyszące torowej jeździe w wymagającym terenie. Amortyzację 14- i 12-calowych kół (przód/tył) powierzono masywnemu jak na tę klasę pojemnościową widelcowi teleskopowemu o klasycznej budowie (średnica lag- 33 mm) oraz kolumnie resorująco-tłumiącej typu Uni-Trak Bottom-Link z gazowym amortyzatorem opartej na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Przednie zawieszenie oferuje 4-stopniową regulację tłumienia odbicia, zaś tylne- regulację napięcia wstępnego i bezstopniowe tłumienie odbicia. Mając na uwadze bardzo małą wagę motocykla (raptem 60 kilogramów ze wszystkimi płynami, w tym niemalże 4 litrami paliwa) zastosowany układ hamulcowy przez niektórych może zostać odebrany jako pewna przesada. Zarówno na przedniej, jak i na tylnej osi znajdziemy wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 180 mm i jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne, które skutecznie trzymają je w żelaznym uścisku. Hamulce w KX 65 gwarantują fenomenalną skuteczność i niemalże w miejscu zatrzymują jednoślad rozpędzony do maksimum możliwości.

Kawasaki KX 65 to doskonałe narzędzie do wykuwania przyszłych mistrzów. W tym niepozornym jednośladzie widać lata doświadczeń Japończyków w dziedzinie motocross'u, co jest szczególnie ważne w motocyklu dla początkujących. Natychmiastowa reakcja na ruch manetki gazu, duży skok zawieszenia i układ hamulcowy z prawdziwego zdarzenia pozwolą nowicjuszom nabierać dobrych nawyków, które w przyszłości z pewnością wykorzystają na większych i mocniejszych maszynach.



KX 80


KX 85

Zdjęcie Kawasaki

Kawasaki KX 85 to doskonała propozycja dla każdego adepta motocross'u, która pomoże rozwinąć umiejętności jazdy w trudnych warunkach i zagwarantuje maksimum satysfakcji z dynamicznej jazdy po torze. Wytrzymała konstrukcja, odpowiednie osiągi i niska masa to tylko część mocnych stron "małego" KX-a. W motocyklu stworzonym do rywalizacji z rówieśnikami nie mogło zabraknąć skutecznego układu hamulcowego oraz wydajnego zawieszenia, które w ferworze walki pozwolą pokonać okrążenie w widowiskowy sposób z zachowaniem wysokiego poziomu bezpieczeństwa i pod pełną kontrolą kierowcy.


Model KX 85 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 84 cm³. Chłodzony cieczą dwusuw otrzymał system KIPS (Kawasaki Integrated Power Valve System), który ułatwia wylot spalin w górnej partii obrotów bez spadku wydajności przy niskich obrotach silnika. Małolitrażowy singiel cechuje się bardzo prostą konstrukcją, dzięki czemu małoletni użytkownicy nie będą mieli problemu z prawidłową obsługą i samodzielnym przeprowadzaniem okresowych serwisów. Gaźnikowy układ zasilania, napęd końcowy łańcuchem czy elektroniczny zapłon CDI- te rozwiązania nie powinny przerosnąć umiejętności początkujących jeźdźców. Jednostkę napędową "85-tki" sparowano z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach i manualnym sprzęgłem wielotarczowym, więc po przesiadce na większy motocykl użytkownicy będą przyzwyczajeni do ogólnej zasady działania tych mechanizmów.


Szkieletem podwozia Kawasaki KX 85 jest solidna rama z rur stalowych o dużej wytrzymałości na rozciąganie, dzięki czemu dynamiczna jazda po torze czy efektowne skoki nie zrobią na niej żadnego wrażenia. Amortyzację kół powierzono konkretnemu widelcowi teleskopowemu typu Upside-down (średnica lag- 36 mm, skok- 275 mm) oraz kolumnie resorująco-tłumiącej typu Uni-Trak Bottom-Link (skok- 275 mm) opartej na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Zawieszenie otrzymało regulację napięcia wstępnego sprężyny (tylko z tyłu) oraz tłumienia dobicia (20-stopniową z przodu i 24-stopniową z tyłu) i odbicia (21-stopniową, tylko z tyłu). Wyhamowaniem lekkiego pojazdu (KX 85 ze wszystkimi płynami waży tylko 75 kilogramów, już z 5 litrami paliwa na pokładzie) zajmuje się wentylowana tarcza hamulcowa typu Wave o średnicy 220 mm i zacisk dwutłoczkowy (z przodu) oraz nieco mniejsza, bo 184-milimetrowa tarcza (również typu Wave) i jednotłoczkowy zacisk hydrauliczny. Taki zestaw zapewnia doskonałą wydajność podczas agresywnej jazdy i pozwala uciąć cenne sekundy na każdym okrążeniu.


Kawasaki KX 85 od lat jest jednym z najchętniej wybieranych motocykli motocross'owych z tej klasy pojemnościowej na całym świecie. Warto zaznaczyć, że najnowsza generacja tego modelu jest dostępna w dwóch rozmiarach kół (19 i 16 cali oraz 17 i 14 cali), dzięki czemu każdy nabywca będzie mógł dopasować swój egzemplarz do własnego wzrostu.



KX 125


KX 250

Zdjęcie Kawasaki

Lekkość, moc i nowoczesne technologie- tak w dużym skrócie można opisać najnowszą generację Kawasaki KX 250. Piekielnie szybka "250-ka" od 1974 roku towarzyszy najlepszym zawodnikom motocross'u, aczkolwiek to, co na 2019 rok przygotowali japońscy konstruktorzy przerasta najśmielsze oczekiwania i skutecznie wpędza w kompleksy konkurencyjne jednoślady ze światowej czołówki. Oto główne powody, dla których rywale powinni poważnie traktować zapewnienia o dominacji na torze, które Kawasaki wygłasza od pierwszego dnia pojawienia się w ofercie najnowszego modelu.


Zaawansowane zawieszenie. Przednie koło amortyzuje masywny widelec teleskopowy Upside-down (średnica lag- aż 48 mm!) typu Separate Function Fork z nieziemsko twardą powłoką tytanową, która skutecznie chroni widelec przed ścieraniem. Z tyłu znajdziemy ulepszony zespół Uni-Trak z podwójną regulacją kompresji o dużo niższej masie. Oczywiście przewidziano możliwość szerokiej regulacji tłumienia odbicia (20-stopniowe z przodu i 22-stopniowe z tyłu), napięcia wstępnego sprężyny (40-stopniowe z przodu i w pełni regulowane z tyłu) oraz tłumienie dobicia (19-stopniowe, wyłącznie z tyłu). Taki zestaw idealnie sprawdza się w każdych warunkach terenowych i przyczynia się do satysfakcjonujących wyników na torze motocross'owym.


Przyjazna elektronika. Na pokładzie najnowszej generacji modelu KX 250 znajdziemy system kontroli startu, który zniweluje niepożądany uślizg koła podczas gwałtownego ruszania i umożliwi kierowcy efektowne rozpoczęcie okrążenia. Dodatkowo KX został wyposażony w trzy mapy zapłonu, dzięki którym kierowca będzie mógł w łatwy i szybki sposób przystosować motocykl do warunków na torze. Dobór i programowanie map ułatwi system kalibracji oraz trzy przełączniki dołączone do każdego jednośladu.


Ergonomiczne nadwozie. Przemyślany system Ergo-Fit da możliwość dostosowania pojazdu do wzrostu różnych użytkowników, regulowane podnóżki umożliwią obniżenie środka ciężkości, nowa kanapa pozwoli zająć bardziej aktywną pozycję, a regulacja położenia kierownicy zagwarantuje jeźdźcowi cztery pozycje, dzięki którym będzie mógł dostosować nastawy "sterów" do własnych preferencji. Wszystko po to, aby niezależnie od wzrostu i masy ciała każdy nabywca KX 250 osiągał jak najlepsze wyniki.


Wyczynowy układ hamulcowy. Przy przednim kole umieszczono pół-pływającą tarczę hamulcową typu Wave o średnicy 270 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny, który wraz z przeprojektowaną pompą główną zapewnia jeszcze lepsze hamowanie w każdych warunkach. Z tyłu znajdziemy 240- milimetrową tarczę typu Wave i zacisk jednotłoczkowy, które doskonale dopełniają przedni zestaw.


Jeszcze niższa masa. Od nowej ramy z lekkich stopów aluminium, przez tylne zawieszenie, aż po przeprojektowany tłok- wszystkie te elementy łączy mniejsza masa w porównaniu do modelu z 2018 roku. Dzięki ucięciu zbędnych gramów najnowsza generacja KX 250 waży niespełna 105 kilogramów i to ze wszystkimi płynami, w tym prawie 6,5-litrami paliwa.


Pionierskie rozwiązania. Kawasaki KX 250 to pierwszy seryjnie produkowany motocykl klasy motocross, w którym zastosowano elektroniczny system wtrysku paliwa z podwójnymi wtryskiwaczami. Efekt? Dzięki temu, że każdy wtryskiwacz uruchamia się w innym zakresie obrotów silnika i pełni inne zadanie kierowca za każdym odkręceniem manetki gazu może liczyć na agresywne przyspieszenia i solidną dawkę momentu obrotowego. Cały system dostarczyła renomowana marka Keihin, więc o niezawodność i wytrzymałość podczas pracy w skrajnych warunkach nikt nie powinien się martwić.


Mocny i wytrzymały silnik. Model KX 250 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 249 cm³. Chłodzony cieczą singiel z 4-zaworową głowicą z podwójnym wałkiem rozrządu został sparowany z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach i mokrym, wielotarczowym sprzęgłem. W motocyklu miejsce znalazł również niezawodny zapłon Digital DC-CDI oraz dwa tradycyjne rozwiązania, które od lat fenomenalnie sprawdzają się w maszynach motocross'owych: napęd końcowy klasycznym łańcuchem oraz nożny rozrusznik.

Kawasaki KX 250 to doskonała propozycja dla doświadczonych zawodników, którzy już dawno nie chodzą na kompromisy z producentami swoich motocykli. Kuloodporna konstrukcja, dopracowane zawieszenie o ogromnym skoku (310 mm z przodu i z tyłu) i mocna jednostka napędowa idealnie sprawdzą się podczas wielogodzinnych zmagań w trudnym terenie. Gdy dołożymy do tego innowacyjne systemy elektroniczne i ergonomiczną budowę nadwozia otrzymamy maszynę, która z całą pewnością ma szansę dominować na torach motocrosso'owych. 



KX 420


KX 450

Zdjęcie Kawasaki

Model KX 450 to jeden z tych motocykli Kawasaki, w którym nie ma miejsca na kompromisy. W ostatniej generacji zaprezentowanej w 2019 roku znajdziemy jeszcze mocniejszą jednostkę napędową, udoskonalone zawieszenie oraz dużo lżejszą ramę, dzięki którym zawodnicy startujący na 450-ce od Zielonych mają jeszcze większe szanse na najwyższe miejsce na podium. Ponad 40 lat doświadczeń zdobytych przy tworzeniu jednej z najlepszych serii motocykli motocross'owych zostało skondensowane właśnie w najnowszym modelu, co z pewnością poczują najbardziej doświadczeni zawodnicy startujący w klasie MX1.


Model KX 450 został wyposażony w chłodzoną cieczą, jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 449 cm³, która dzięki nowoczesnej i wytrzymałej konstrukcji idealnie sprawdzi się podczas przepraw przez ciężki teren oraz w trakcie szaleństw po torze motocrossowym. 4-zaworowy czterosuw z podwójnym wałkiem rozrządu generuje moc maksymalną 56 KM, co przy naprawdę niskiej masie własnej pojazdu (ze wszystkimi płynami raptem 110 kilogramów) gwarantuje niezapomniane emocje. Agresywne przyspieszenia, natychmiastowa reakcja na ruch manetki gazu i wysoka prędkość maksymalna to nieodłączne cechy każdego egzemplarza. W przeciwieństwie do bliźniaczego modelu KLX 450 na pokładzie KX-a znajdziemy elektroniczny system wtrysku paliwa, który zastąpił tradycyjny układ zasilania gaźnikiem. Jedną z jego największych zalet jest niższe zużycie paliwa, co w motocyklu ze zbiornikiem paliwa o pojemności 6,2 litra jest niezwykle istotne i zwiększa zasięg na jednym tankowaniu o aż 15%. Żwawy singiel został połączony z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach oraz mokrym, wielotarczowym sprzęgłem, które wraz z uszczelnionym łańcuchem efektywnie przenoszą moc na tylne koło, gwarantując użytkownikom niezliczoną ilość przyjemności z jazdy. Warto również zwrócić uwagę na rozrusznik elektryczny i elektroniczny zapłon Digital DC-CDI, dzięki którym jednostka nigdy nie odmówi posłuszeństwa i wystartuje za jednym naciśnięciem guzika. Dla off-road'owców przyzwyczajonych do rozrusznika nożnego będzie to naprawdę miła niespodzianka, która znacząco wpłynie na komfort użytkowania.


Szkieletem podwozia KX 450 jest wytrzymała rama z lekkich stopów aluminium, która zapewnia doskonałe oparcie dla nowoczesnego zawieszenia i skutecznego układu hamulcowego. Amortyzacją 21- i 19- calowych kół zajmuje się masywny, odwrócony widelec teleskopowy o średnicy lag aż 49 mm oraz innowacyjna kolumna resorująco-tłumiąca typu Uni-Track osadzona na dwustronnym wahaczu wleczonym z aluminium. Zarówno z przodu, jak i z tyłu dostępny jest szeroki zakres regulacji tłumienia dobicia i odbicia, zaś tylko z tyłu dodatkowo możliwa jest regulacja napięcia wstępnego sprężyny. Wyhamowanie niezwykle lekkiego pojazdu powierzono dwóm wentylowanym tarczom hamulcowym typu Wave o średnicy 270 mm i 250 mm (przód/tył) oraz dwu- i jednotłoczkowym zaciskom hydraulicznym (przód/tył). Zastosowane zawieszenie i układ hamulcowy dają doskonałe warunki do dynamicznej jazdy po torze i nieskrępowanej eksploracji ciężkiego terenu, co najlepiej potwierdzą wieloletni posiadacze modelu KX 450.

Kawasaki KX 450 to odpowiednia propozycja dla zawodników, którzy potrzebują motocykla na miarę ich wysokich umiejętności. Niezawodna konstrukcja, imponujący stosunek mocy do masy i dopracowane podwozie to idealny przepis na wygraną, który sprawdziło już kilka tysięcy zawodników z całego świata. Gdy dodamy do tego interesującą stylistykę w tradycyjnych barwach Kawasaki i optymalnie wyprofilowane siodło pozwalające zająć aktywną pozycję za kierownicą otrzymamy maszynę, której słusznie powinni się bać inni uczestnicy zawodów.



KX 500


Darmowa dostawa
darmowa dostawa
przy zakupach powyżej 350 zł
Darmowy zwrot
darmowy zwrot
do 15 dni bez podawania przyczyny
Wygodne raty
wygodne raty
uzyskasz je przez internet
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe