Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
14,54 zł
15,31 zł
Najniższa cena: 15,31 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45133-MA3-006 - 45133-MA3-006
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/9,5 - P40FORK455052
37,96 zł
39,96 zł
Najniższa cena: 39,96 zł
Trzpień zacisku do mocowania klocków Tourmax PPS-902 - PPS-902
39,36 zł
41,43 zł
Najniższa cena: 41,43 zł
Trzpień zacisku do mocowania klocków Tourmax PPS-903 - PPS-903
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x10,5 - P40FORK455053
82,56 zł
86,90 zł
Najniższa cena: 86,90 zł
Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Tourmax BCF-116 - BCF-116
39,15 zł
43,50 zł
Najniższa cena: 43,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 47x58x10 NOK - P40FORK455076
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki KX 250
- Kawasaki KX 250 F 4T 2012
- Kawasaki KX 250 F 4T 2007
- Kawasaki KX 250 F 4T 2008
- Kawasaki KX 250 R 2008
- Kawasaki KX 250 F 4T 2009
- Kawasaki KX 250 F 4T 2010
- Kawasaki KX 250 F 4T 2011
- Kawasaki KX 250 F 4T 2013
- Kawasaki KX 250 A 1978
- Kawasaki KX 250 F 4T 2014
- Kawasaki KX 250 F 4T 2015
- Kawasaki KX 250 F 4T 2016
- Kawasaki KX 250 F 4T 2017
- Kawasaki KX 250 F 4T 2018
- Kawasaki KX 250 F 4T 2019
- Kawasaki KX 250 A 1977
- Kawasaki KX 250 F 4T 2020
- Kawasaki KX 250 1974
- Kawasaki KX 250 A 1975
- Kawasaki KX 250 A 1976
- Kawasaki KX 250 A 1979
- Kawasaki KX 250 A 1980
- Kawasaki KX 250 A 1981
- Kawasaki KX 250 B 1982
- Kawasaki KX 250 C 1983
- Kawasaki KX 250 C 1984
- Kawasaki KX 250 D 1985
- Kawasaki KX 250 D 1986
- Kawasaki KX 250 E 1987
- Kawasaki KX 250 F 1988
- Kawasaki KX 250 F 4T 2004
- Kawasaki KX 250 F 4T 2005
- Kawasaki KX 250 F 4T 2006
- Kawasaki KX 250 G 1989
- Kawasaki KX 250 H 1990
- Kawasaki KX 250 H 1991
- Kawasaki KX 250 J 1992
- Kawasaki KX 250 J 1993
- Kawasaki KX 250 K 1994
- Kawasaki KX 250 K 1995
- Kawasaki KX 250 K 1996
- Kawasaki KX 250 K 1997
- Kawasaki KX 250 K 1998
- Kawasaki KX 250 L 1999
- Kawasaki KX 250 L 2000
- Kawasaki KX 250 L 2001
- Kawasaki KX 250 L 2002
- Kawasaki KX 250 M 2003
- Kawasaki KX 250 M 2004
- Kawasaki KX 250 R 2005
- Kawasaki KX 250 R 2006
- Kawasaki KX 250 R 2007
- Kawasaki KX 250 2022
- Kawasaki KX 250 X Cross Country 2022
- Kawasaki KX 250 2021
- Kawasaki KX 250 X Cross Country 2021
- Kawasaki KX 250 X Cross Country 2023
- Kawasaki KX 250 2023
Kawasaki KX 250
Lekkość, moc i nowoczesne technologie- tak w dużym skrócie można opisać najnowszą generację Kawasaki KX 250. Piekielnie szybka "250-ka" od 1974 roku towarzyszy najlepszym zawodnikom motocross'u, aczkolwiek to, co na 2019 rok przygotowali japońscy konstruktorzy przerasta najśmielsze oczekiwania i skutecznie wpędza w kompleksy konkurencyjne jednoślady ze światowej czołówki. Oto główne powody, dla których rywale powinni poważnie traktować zapewnienia o dominacji na torze, które Kawasaki wygłasza od pierwszego dnia pojawienia się w ofercie najnowszego modelu.
Zaawansowane zawieszenie. Przednie koło amortyzuje masywny widelec teleskopowy Upside-down (średnica lag- aż 48 mm!) typu Separate Function Fork z nieziemsko twardą powłoką tytanową, która skutecznie chroni widelec przed ścieraniem. Z tyłu znajdziemy ulepszony zespół Uni-Trak z podwójną regulacją kompresji o dużo niższej masie. Oczywiście przewidziano możliwość szerokiej regulacji tłumienia odbicia (20-stopniowe z przodu i 22-stopniowe z tyłu), napięcia wstępnego sprężyny (40-stopniowe z przodu i w pełni regulowane z tyłu) oraz tłumienie dobicia (19-stopniowe, wyłącznie z tyłu). Taki zestaw idealnie sprawdza się w każdych warunkach terenowych i przyczynia się do satysfakcjonujących wyników na torze motocross'owym.
Przyjazna elektronika. Na pokładzie najnowszej generacji modelu KX 250 znajdziemy system kontroli startu, który zniweluje niepożądany uślizg koła podczas gwałtownego ruszania i umożliwi kierowcy efektowne rozpoczęcie okrążenia. Dodatkowo KX został wyposażony w trzy mapy zapłonu, dzięki którym kierowca będzie mógł w łatwy i szybki sposób przystosować motocykl do warunków na torze. Dobór i programowanie map ułatwi system kalibracji oraz trzy przełączniki dołączone do każdego jednośladu.
Ergonomiczne nadwozie. Przemyślany system Ergo-Fit da możliwość dostosowania pojazdu do wzrostu różnych użytkowników, regulowane podnóżki umożliwią obniżenie środka ciężkości, nowa kanapa pozwoli zająć bardziej aktywną pozycję, a regulacja położenia kierownicy zagwarantuje jeźdźcowi cztery pozycje, dzięki którym będzie mógł dostosować nastawy "sterów" do własnych preferencji. Wszystko po to, aby niezależnie od wzrostu i masy ciała każdy nabywca KX 250 osiągał jak najlepsze wyniki.
Wyczynowy układ hamulcowy. Przy przednim kole umieszczono pół-pływającą tarczę hamulcową typu Wave o średnicy 270 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny, który wraz z przeprojektowaną pompą główną zapewnia jeszcze lepsze hamowanie w każdych warunkach. Z tyłu znajdziemy 240- milimetrową tarczę typu Wave i zacisk jednotłoczkowy, które doskonale dopełniają przedni zestaw.
Jeszcze niższa masa. Od nowej ramy z lekkich stopów aluminium, przez tylne zawieszenie, aż po przeprojektowany tłok- wszystkie te elementy łączy mniejsza masa w porównaniu do modelu z 2018 roku. Dzięki ucięciu zbędnych gramów najnowsza generacja KX 250 waży niespełna 105 kilogramów i to ze wszystkimi płynami, w tym prawie 6,5-litrami paliwa.
Pionierskie rozwiązania. Kawasaki KX 250 to pierwszy seryjnie produkowany motocykl klasy motocross, w którym zastosowano elektroniczny system wtrysku paliwa z podwójnymi wtryskiwaczami. Efekt? Dzięki temu, że każdy wtryskiwacz uruchamia się w innym zakresie obrotów silnika i pełni inne zadanie kierowca za każdym odkręceniem manetki gazu może liczyć na agresywne przyspieszenia i solidną dawkę momentu obrotowego. Cały system dostarczyła renomowana marka Keihin, więc o niezawodność i wytrzymałość podczas pracy w skrajnych warunkach nikt nie powinien się martwić.
Mocny i wytrzymały silnik. Model KX 250 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 249 cm³. Chłodzony cieczą singiel z 4-zaworową głowicą z podwójnym wałkiem rozrządu został sparowany z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach i mokrym, wielotarczowym sprzęgłem. W motocyklu miejsce znalazł również niezawodny zapłon Digital DC-CDI oraz dwa tradycyjne rozwiązania, które od lat fenomenalnie sprawdzają się w maszynach motocross'owych: napęd końcowy klasycznym łańcuchem oraz nożny rozrusznik.
Kawasaki KX 250 to doskonała propozycja dla doświadczonych zawodników, którzy już dawno nie chodzą na kompromisy z producentami swoich motocykli. Kuloodporna konstrukcja, dopracowane zawieszenie o ogromnym skoku (310 mm z przodu i z tyłu) i mocna jednostka napędowa idealnie sprawdzą się podczas wielogodzinnych zmagań w trudnym terenie. Gdy dołożymy do tego innowacyjne systemy elektroniczne i ergonomiczną budowę nadwozia otrzymamy maszynę, która z całą pewnością ma szansę dominować na torach motocrosso'owych.