Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
13,35 zł
15,70 zł
Najniższa cena: 15,70 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 112 Honda/Kawasaki/Polaris - HF112
14,54 zł
15,31 zł
Najniższa cena: 15,31 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45133-MA3-006 - 45133-MA3-006
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
14,67 zł
16,30 zł
Najniższa cena: 16,30 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38,7x46,5x3,9 miedziana - S410485012038
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN112 - KN-112
37,96 zł
39,96 zł
Najniższa cena: 39,96 zł
Trzpień zacisku do mocowania klocków Tourmax PPS-902 - PPS-902
82,56 zł
86,90 zł
Najniższa cena: 86,90 zł
Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Tourmax BCF-116 - BCF-116
19,20 zł
Filtr oleju Mahle OX410 - OX 410
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki KX 450
- Kawasaki KX 450 F FI 2012
- Kawasaki KX 450 F 2007
- Kawasaki KX 450 F 2008
- Kawasaki KX 450 F FI 2009
- Kawasaki KX 450 F FI 2010
- Kawasaki KX 450 F FI 2011
- Kawasaki KX 450 F FI 2013
- Kawasaki KX 450 F 2014
- Kawasaki KX 450 F 2015
- Kawasaki KX 450 F 2016
- Kawasaki KX 450 F 2017
- Kawasaki KX 450 F 2018
- Kawasaki KX 450 F 2019
- Kawasaki KX 450 F 2020
- Kawasaki KX 450 F 2006
- Kawasaki KX 450 2022
- Kawasaki KX 450 X Cross Country 2022
- Kawasaki KX 450 2021
- Kawasaki KX 450 X Cross Country 2021
- Kawasaki KX 450 2023
- Kawasaki KX 450 1974
- Kawasaki KX 450 X Cross Country 2023
- Kawasaki KX 450 SR Limited Edition Special Racer 2022
Kawasaki KX 450
Model KX 450 to jeden z tych motocykli Kawasaki, w którym nie ma miejsca na kompromisy. W ostatniej generacji zaprezentowanej w 2019 roku znajdziemy jeszcze mocniejszą jednostkę napędową, udoskonalone zawieszenie oraz dużo lżejszą ramę, dzięki którym zawodnicy startujący na 450-ce od Zielonych mają jeszcze większe szanse na najwyższe miejsce na podium. Ponad 40 lat doświadczeń zdobytych przy tworzeniu jednej z najlepszych serii motocykli motocross'owych zostało skondensowane właśnie w najnowszym modelu, co z pewnością poczują najbardziej doświadczeni zawodnicy startujący w klasie MX1.
Model KX 450 został wyposażony w chłodzoną cieczą, jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 449 cm³, która dzięki nowoczesnej i wytrzymałej konstrukcji idealnie sprawdzi się podczas przepraw przez ciężki teren oraz w trakcie szaleństw po torze motocrossowym. 4-zaworowy czterosuw z podwójnym wałkiem rozrządu generuje moc maksymalną 56 KM, co przy naprawdę niskiej masie własnej pojazdu (ze wszystkimi płynami raptem 110 kilogramów) gwarantuje niezapomniane emocje. Agresywne przyspieszenia, natychmiastowa reakcja na ruch manetki gazu i wysoka prędkość maksymalna to nieodłączne cechy każdego egzemplarza. W przeciwieństwie do bliźniaczego modelu KLX 450 na pokładzie KX-a znajdziemy elektroniczny system wtrysku paliwa, który zastąpił tradycyjny układ zasilania gaźnikiem. Jedną z jego największych zalet jest niższe zużycie paliwa, co w motocyklu ze zbiornikiem paliwa o pojemności 6,2 litra jest niezwykle istotne i zwiększa zasięg na jednym tankowaniu o aż 15%. Żwawy singiel został połączony z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach oraz mokrym, wielotarczowym sprzęgłem, które wraz z uszczelnionym łańcuchem efektywnie przenoszą moc na tylne koło, gwarantując użytkownikom niezliczoną ilość przyjemności z jazdy. Warto również zwrócić uwagę na rozrusznik elektryczny i elektroniczny zapłon Digital DC-CDI, dzięki którym jednostka nigdy nie odmówi posłuszeństwa i wystartuje za jednym naciśnięciem guzika. Dla off-road'owców przyzwyczajonych do rozrusznika nożnego będzie to naprawdę miła niespodzianka, która znacząco wpłynie na komfort użytkowania.
Szkieletem podwozia KX 450 jest wytrzymała rama z lekkich stopów aluminium, która zapewnia doskonałe oparcie dla nowoczesnego zawieszenia i skutecznego układu hamulcowego. Amortyzacją 21- i 19- calowych kół zajmuje się masywny, odwrócony widelec teleskopowy o średnicy lag aż 49 mm oraz innowacyjna kolumna resorująco-tłumiąca typu Uni-Track osadzona na dwustronnym wahaczu wleczonym z aluminium. Zarówno z przodu, jak i z tyłu dostępny jest szeroki zakres regulacji tłumienia dobicia i odbicia, zaś tylko z tyłu dodatkowo możliwa jest regulacja napięcia wstępnego sprężyny. Wyhamowanie niezwykle lekkiego pojazdu powierzono dwóm wentylowanym tarczom hamulcowym typu Wave o średnicy 270 mm i 250 mm (przód/tył) oraz dwu- i jednotłoczkowym zaciskom hydraulicznym (przód/tył). Zastosowane zawieszenie i układ hamulcowy dają doskonałe warunki do dynamicznej jazdy po torze i nieskrępowanej eksploracji ciężkiego terenu, co najlepiej potwierdzą wieloletni posiadacze modelu KX 450.
Kawasaki KX 450 to odpowiednia propozycja dla zawodników, którzy potrzebują motocykla na miarę ich wysokich umiejętności. Niezawodna konstrukcja, imponujący stosunek mocy do masy i dopracowane podwozie to idealny przepis na wygraną, który sprawdziło już kilka tysięcy zawodników z całego świata. Gdy dodamy do tego interesującą stylistykę w tradycyjnych barwach Kawasaki i optymalnie wyprofilowane siodło pozwalające zająć aktywną pozycję za kierownicą otrzymamy maszynę, której słusznie powinni się bać inni uczestnicy zawodów.