Kawasaki Ninja

Ninja 400

Zdjęcie Kawasaki

Kawasaki Ninja 400 to małolitrażowy motocykl sportowy stworzony z myślą o początkujących motocyklistach, którzy weszli w posiadanie prawa jazdy kategorii A2 i chcieliby doświadczyć intensywnych wrażeń z jazdy. Zaprojektowana na fali inspiracji większymi modelami z serii Ninja "400-setka" otrzymała wszystko to, co niezbędne do dynamicznego pokonywania zakrętów i natychmiastowego poruszania się po zatłoczonym mieście. Wąska sylwetka, nisko umieszczony środek ciężkości oraz ergonomiczna pozycja za kierownicą to tylko część zalet, które zaraz po mocnej jednostce napędowej, aerodynamicznym nadwoziu i dopracowanym podwoziu zapewnią użytkownikom maksimum satysfakcji z posiadania Ninja 400.


Model Ninja 400 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie równoległym o pojemności 399 cm³, której osiągi zostały dopasowane do prawa jazdy kategorii A2. Moc maksymalna 45 KM i maksymalny moment obrotowy 38 Nm sprawiają, że 168-kilogramowy jednoślad naprawdę dynamicznie przyspiesza, a jego prędkość maksymalna dalece przekracza wartość 160 km/h. Zasilanie elektronicznym systemem wtrysku paliwa przynosi kolejne zalety: zdecydowana reakcja na ruch manetki gazu i atrakcyjne zużycie paliwa. Średnie spalanie utrzymuje się w granicach 3,5-4 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym), co przy zbiorniku paliwa o pojemności 14 litrów zapewni użytkownikom nawet 400 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Chłodzony cieczą czterosuw z czterema zaworami na cylinder sterowanymi podwójnym wałkiem rozrządu został połączony z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach i mokrym, wielotarczowym sprzęgłem antyhoppingowym, które uniemożliwia blokadę tylnego koła przy ostrych redukcjach, w efekcie poprawiając dynamikę i bezpieczeństwo jazdy. Nowoczesna konstrukcja silnika i układu wydechowego pozwoliła spełnić "400-setce" najnowsze normy emisji spalin Euro 4.


Trzonem podwozia modelu Ninja 400 jest kratownicowa rama z rur stalowych o dużej sztywności i odporności na rozciąganie, która stanowi idealny punkt oparcia dla optymalnie zestrojonego zawieszenia i wydajnego układu hamulcowego, który wraz z przeciwpoślizgowym systemem ABS dba o bezpieczeństwo podróżujących i nie dopuszcza do blokady kół podczas wytracania prędkości na drogach o złej jakości nawierzchni lub podczas jazdy w złych warunkach pogodowych. Amortyzację 17-calowych kół powierzono masywnemu widelcowi teleskopowemu o klasycznej budowie (średnica lag 41 mm) oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej z amortyzatorem gazowym (z regulacją napięcia wstępnego sprężyny), opartej na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Wyhamowaniem pojazdy zajmują się dwie wentylowane tarcze hamulcowe typu Wave o średnicy 310 mm i 220 mm (przód/tył) oraz dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne.


Warto wspomnieć o ciekawych rozwiązaniach zawartych w modelu Ninja 400. Oprócz wspomnianego sprzęgła antyhoppingowego i systemu ABS znajdziemy na pokładzie rozbudowaną deskę rozdzielczą z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem i kontrolką Eco, która pomoże kierowcy zoptymalizować jazdę pod kątem niskiego spalania i jak najmniejszej produkcji spalin, oraz system Ergo-Fit, który pozwoli dopasować motocykl do wzrostu różnych użytkowników.

Kawasaki Ninja 400 to doskonała propozycja dla osób, które na co dzień chcą poruszać się po mieście w sportowym stylu, a w wolnych chwilach czerpać radość z jazdy po torze wyścigowym. Dopracowana konstrukcja, wystarczająco mocna jednostka napędowa i rozwiązania przejęte ze świata motocykli wyścigowych fenomenalnie sprawdzą się w rękach początkujących motocyklistów, którzy wraz z nadejściem 18. roku życia chcieliby oddać się energetyzującej rozrywce prowadzenia rasowego jednośladu o sportowym charakterze.



Ninja 650

Zdjęcie Kawasaki

Kawasaki Ninja 650 to ciekawe połączenie cech motocykla sportowego i turystycznego z największymi zaletami jednośladów przygotowanych do codziennej eksploatacji w mieście. W efekcie powstała maszyna o smukłej sylwetce, ogromnej wszechstronności, ergonomicznemu nadwoziu i niemałych osiągach, którą dzięki łatwemu prowadzeniu i intuicyjnej obsłudze może dosiąść niemalże każdy. Co więcej, Kawasaki wprowadziło do oferty również wersję zdławioną do 35 kW, dzięki której każdy posiadacz prawa jazdy kategorii A2 będzie mógł cieszyć się z posiadania jednego z najnowszych członków kultowej rodziny Ninja.


Model Ninja 650 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 649 cm³. Chłodzony cieczą twin generuje wystarczające osiągi, aby lekka "650-tka" (masa pojazdu gotowego do jazdy wynosi mniej, niż 195 kilogramów) doskonale sprawdzała się na krętych, górskich trasach i drogach szybkiego ruchu. Moc maksymalna 68 KM i maksymalny moment obrotowy niespełna 66 Nm zapewniają dynamiczne przyspieszenia, zdecydowaną reakcję na ruch manetki gazu (głównie za sprawą podwójnych przepustnic) oraz prędkość maksymalną ponad 180 km/h. System elektronicznego wtrysku paliwa pilnuje, aby energiczne prowadzenie nie wpływało drastycznie na zużycie paliwa. Średnie spalanie na poziomie 4,5 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym w wersji ograniczonej do mocy 35 kW) sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 15 litrów użytkownicy będą mogli przejechać dystans ponad 300 kilometrów bez zajeżdżania na stację benzynową. Nowoczesna konstrukcja silnika Ninja 650 zapewnia użytkownikom wysoką kulturę pracy jednostki, wytrzymałość oraz fenomenalne wrażenia z jazdy. Ośmiozaworowa głowica z podwójnym wałkiem rozrządu, manualna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach, sprzęgło antyhoppingowe (uniemożliwiające blokadę tylnego koła podczas gwałtownej redukcji biegów) i elektryczny rozrusznik- to wszystko po to, aby kierowca mógł czerpać maksimum radości z pokonywanej trasy.


Podwozie modelu Ninja 650 zostało zaprojektowane z myślą o jak najlepszej przyczepności, ergonomii prowadzenia oraz stabilności podczas szybkiej jazdy i pewnemu pokonywaniu zakrętów. Kratownicowa rama z rur stalowych będąca szkieletem motocykla waży zaledwie 15 kilogramów, a mimo to gwarantuje doskonałą sztywność. Amortyzacją 17-calowych kół zajmuje się porządny widelec teleskopowy o klasycznej budowie (średnica lag- 41 mm) oraz centralna kolumna resorująco-tłumiąca typu Back-link, którą osadzono na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Za wyhamowanie pojazdu odpowiada skuteczny układ hamulcowy z przeciwpoślizgowym systemem ABS, który nie dopuści do blokady kół podczas ostrego hamowania lub jazdy w złych warunkach- zarówno drogowych, jak i pogodowych. Na przednim kole znajdziemy dwie pół-pływające tarcze hamulcowe typu Wave o średnicy 300 mm i dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne, zaś na tylnym, jedną tarczę hamulcową typu Wave o średnicy 220 mm i zacisk jednotłoczkowy.


Kawasaki Ninja 650 to pełnoprawny członek kultowej rodziny japońskiego koncernu, któremu nie można odmówić uroku. Dynamiczna linia nadwozia, agresywna stylistyka i energetyzujące malowanie w trzech wersjach kolorystycznych (Lime Green-Ebony w wersji KRT Edition oraz Metallic Flat Spark Black-Metallic Spark Black i Candy Steel Furnance Orange-Metallic Spark Black) nie pozostawiają wątpliwości, że to jeden z przedstawicieli gamy Ninja. Jednakże, model 650 to nie tylko niezapomniane doznania płynące ze sportowej jazdy, ale także ogromna funkcjonalność i gotowość do podróży w każdej chwili. Szyba wyposażona w 3-poziomową regulację wysokości, rozbudowana deska rozdzielcza (wyświetlacz LCD połączony z analogowym obrotomierzem) ze wskaźnikiem zmiany biegu i poziomu paliwa oraz wyprostowana pozycja za kierownicą i kanapa umieszczona na poziomie 790 mm dają idealne warunki, aby za sterami Ninja 650 udać się w dalszą trasę i bez bólu pokonać setki kilometrów za jednym zamachem. Dodatkowym atutem na długich dystansach będzie kontrolka Eco, która zachęca kierowców do ekonomicznej jazdy, w efekcie zmniejszając zużycia paliwa i zwiększając zasięg motocykla na jednym baku.

Kawasaki Ninja 650 to doskonała propozycja dla osób, które potrzebują naprawdę wielofunkcyjnego motocykla. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby tą "650-tką" na co dzień poruszać się po ciasnej aglomeracji i jeszcze tego samego dnia wybrać się na tor wyścigowy lub w daleką podróż. Bazowa wersja Ninja 650 to jeden z tych motocykli, który daje kierowcy nieograniczoną możliwość realizowania nawet najśmielszych planów. Dla osób o sprecyzowanych zamiłowaniach powstały dwie wersje specjalne tego modelu: Performance dla żądnych przygód w świecie wyścigów oraz Tourer dla dynamicznych obieżyświatów.



Darmowa dostawa
darmowa dostawa
przy zakupach powyżej 350 zł
Darmowy zwrot
darmowy zwrot
do 15 dni bez podawania przyczyny
Wygodne raty
wygodne raty
uzyskasz je przez internet
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe